Stránka 1 z 1

Napsal: stř 12.03.2008 19:18
od atimen
cau mám takovej možná stupidní dotaz. Menil sem v servisu olej v difecu (castrol SAF-XJ 75W-140 GL5) měnil jsem i těsnění těch šroubu a tedka cca po 10000km se me zdá že difec je docela dost od oleje a příjdeme jak kdyby přestal "samosvorovat" je to možný ? :oops: popr jak zjistim jestly je v difecu dost oleje ? zneklidnilo me to ze difec je od oleje ...pokud to teda není normální ....

Napsal: stř 12.03.2008 22:56
od Huska
to že máš poteklý olejem znamená špatný simering (jsou tam 3) ... dostatek oleje poznáš když odšroubuješ měrný šroub ...mělo by být vodorovně nemo nepatrne vytékat... že přestal svorovat bude sjetými lamelami.

Napsal: čtv 13.03.2008 08:09
od atimen
a priblizna cena vyreseni jednotlivych zavad ? kde si sem cetl ze repas difecu stoji kolem 6000 ....ale nevim jestly je to muj pripad ...ale je mozny ze se me to jenom vsechno zda...... byl sem jednou stranou auta na hline a druhou na asfaltu a trochu rychlejs sem se rozjel a na hline to proklouzlo a na asfaltu nikoliv...... (i kdyz to na te hline proklouzlo auto se rozjizdelo rychlosti sneka nez sem byl vsema kolama na asfaltu ) takze si myslim ze se samosvorem kterej funguje by to melo byt jinak ne ?

Napsal: čtv 13.03.2008 10:47
od papyk
To oroštuj na asfaltu a uvidíš jestli jsou za tebou 2čáry :wink:

Napsal: čtv 13.03.2008 11:16
od dsvatos
Na asfaltu můžou bejt dvě čáry i s obyč difem. (pokud pojede rovně)

Napsal: čtv 13.03.2008 21:36
od Pete
dsvatos píše:Na asfaltu můžou bejt dvě čáry i s obyč difem. (pokud pojede rovně)
Tak tak, mam obyc a neni problem udelat dve cary :wink: (rovne volant a soumernej povrch rekl bych)

Napsal: pát 14.03.2008 00:30
od pazda
Atimen: bavoracky samosvory maj svornost kolem 25% tzn. 25% / 2 = 12,5% tocivyho momentu je privadeno z prokluzujiciho kola na neprokluzujici tzn. 50% + 12,5% = 62,5% toc. momentu je na prokluzujicim kole a 37,5% toc. momentu na prokluzujicim kole. pokud mas v riti lamely tak muze byt svorny ucinek daleko mensi a naraz mas na neprokluzujicim kole daleko mensi toc. moment coz zpusobi ze se rozjidis jak snek, nicmene tohle poznas spis na lede nez na hline.

Napsal: pát 14.03.2008 07:36
od atimen
pazda píše:Atimen: bavoracky samosvory maj svornost kolem 25% tzn. 25% / 2 = 12,5% tocivyho momentu je privadeno z prokluzujiciho kola na neprokluzujici tzn. 50% + 12,5% = 62,5% toc. momentu je na prokluzujicim kole a 37,5% toc. momentu na prokluzujicim kole. pokud mas v riti lamely tak muze byt svorny ucinek daleko mensi a naraz mas na neprokluzujicim kole daleko mensi toc. moment coz zpusobi ze se rozjidis jak snek, nicmene tohle poznas spis na lede nez na hline.
no konecne konstruktivni odpoved :-) ja jak budou penize tak ten difec necham zkontrolovat jak na tom stavove je ... nicise neak ten diferak kdyz ma eventuelne sjety lameli ? nebo to proste jenom nesamosvoruje a dal to funguje jako normal diferak?

Napsal: pát 14.03.2008 08:36
od pazda
atimen píše:no konecne konstruktivni odpoved :-) ja jak budou penize tak ten difec necham zkontrolovat jak na tom stavove je ... nicise neak ten diferak kdyz ma eventuelne sjety lameli ? nebo to proste jenom nesamosvoruje a dal to funguje jako normal diferak?
nenici, proste jen nesamosvoruje :-)

Napsal: pát 14.03.2008 10:04
od e36power
Dělal jsem jen gufero u kardanky a vyslo me na nejaky 200kč u bmw origo myslim 500kč

Napsal: pát 14.03.2008 11:20
od dsvatos
Gufero od kardanu stojí 35 Kč. Měnil jsem ho sám, nic na tom není.

Napsal: pát 14.03.2008 13:17
od pazda
dsvatos píše:Gufero od kardanu stojí 35 Kč. Měnil jsem ho sám, nic na tom není.
jasne, staci jen znat typ a clovek ho koupi za desetinu ceny :-)

Napsal: pát 14.03.2008 13:50
od Hanz

Napsal: pát 14.03.2008 14:00
od fix
pazda píše:
dsvatos píše:Gufero od kardanu stojí 35 Kč. Měnil jsem ho sám, nic na tom není.
jasne, staci jen znat typ a clovek ho koupi za desetinu ceny :-)
rozměr je napsanej v ETK