Stránka 1 z 2
Napsal: stř 12.03.2008 16:23
od Artusik
Ahoj!Сhtěl bych se zeptat všech kdo vlastni nebo vlastnil BMW E39 (525tds, 523, 528 (96-99) - kolik ročně v průměru utracite na udržbu auta (dily, servisní prace a t.d.) bez tuningu a kol? A který byste z těchto motoru doporučili? Ročně najezdim 20 - 30 tis km., město/mimo 70/30. Předem děkuji.
Napsal: stř 12.03.2008 19:02
od Baxon
Artusik píše:Ahoj!Сhtěl bych se zeptat všech kdo vlastni nebo vlastnil BMW E39 (525tds, 523, 528 (96-99) - kolik ročně v průměru utracite na udržbu auta (dily, servisní prace a t.d.) bez tuningu a kol? A který byste z těchto motoru doporučili? Ročně najezdim 20 - 30 tis km., město/mimo 70/30. Předem děkuji.
e39 520i r.v. 2000. To byla taková pohoda, že jsem ani nevěděl, že to auto mám. Jen olej, něco málo benzínu, jedno čidlo PDC a jedno čidlo ABS, a jednou komplet brzdy. Jinak si na nic za tři roky co jsem s ní jezdil nevzpomenu. Zlatá moje pětička.
Napsal: stř 12.03.2008 22:22
od matal
Mám sice 530i,ale v podstatě jen olej,benzín.. Naštěstí zatím vše ok..

Napsal: stř 12.03.2008 22:32
od dafson
Tak ja ani radsi nemluvim 523i steptronic 97 a za rok sem do nej nasypal uz 50 koliku ale holt Bmw je bmw snad jen dodat az budes vybyrat svuj novy vuz tak se hned neukvap vybavou a cim koliv jako ja debil-proste koukej na vsechno kdo stim jezdil a na bazary bych se taky vys...(snad jen nemecky)- ale kazdopadne me to od znacky BMW neodradilo!
Napsal: stř 12.03.2008 22:36
od rellum
Záleží na tom v jakém stavu auto koupíš,od toho se budou odvíjet investice......
Napsal: stř 12.03.2008 22:38
od elektrik
přesně tak...já do mojí e34 nasipal hned po koupi 20 a dalších 20 tam padne příští měsíc,ale potom bude auto jako nový:)
Napsal: stř 12.03.2008 23:04
od dafson
Samozrejme souhlasim ja to koupil s tim ze si na tom udelam pouze karosarske nedostatky a taky sem uhadal slevu ale zatim se mi vysralo co mohlo a na kastli sem se jeste nedostal-(
Napsal: stř 12.03.2008 23:12
od mach
Napsal: stř 12.03.2008 23:33
od pindak1
Teď to bude rok co mám e39 528 r.v.96 a zatím jsem měnil jen náplně +filtry,ale čeká mě oprava vrtule klimy.Jinak majitel co to měl předemnou nechal v Renocaru během roku za opravy kolem 30 000kč. Jinak max. spokojenost

Napsal: čtv 13.03.2008 00:14
od Pekys
Mám 523i, koupeno v prosinci. Provoz 90% Praha, spotřeba průměr 10l/100km. Lehce žere olej, ale to může být těsněním pod hlavou. Zatim mi bylo řečeno že je to normální, když si vezmou až 1,5l na 10tisíc km.
Závady:
čidlo hladiny chladicí kapaliny 500,-
čidlo hladiny ostřikovačů 500,-
vodní pumpa, termostat + plast u termostatu - cca 4500,-
vzduchový filtr, kabinový 2x, palivový, olejový, svíčky - cca 5000,-
olej motor, převodovka, diferák - 2500,-
teď mě čekaj zrcátka - 3000,-
tyčky stabilizátoru - asi 2000,-
jinak zatim dobrý. Počítej po nákupu tak 10-15 na výměnu náplní, filtrů a svíček.
Napsal: čtv 13.03.2008 00:29
od Pekys
so se týče motorů, šel bych do 528i. 523 je dobrej na nižší povinný ručení, ale je to slabý.
2,5tds se dá zase lehce načipovat za cca 12tisích až na cca 180ps.
Napsal: čtv 13.03.2008 08:53
od ilegaltuner
sice to nemám , ale od kamaráda otec si koupil 528 a hodně to chválí,jede pěkně a moc to nežere

na normální ježdění v naprosto super , jezdí s tím každý den na šachtu do práce

Napsal: čtv 13.03.2008 15:00
od Susi
Mám 523i od listopadu.
Zatím jsem měnil termostat 400,- a čidlo PDC, starší 1000,- + náplně.
Ovšem obávám se blízké budoucnosti, kdy mě čeká update podvozku (silentbloky na předku, jedna stabilizační tyčka a možná jedno ramínko), zprovoznění el. vrtule klimy a vyřešení problému s přehříváním (pokud někdo poradí, budu moc rád -
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15)
Myslím, že za měsíc v tom budu víc než 1.400,-. ale snad to nebude tak hrozný..

Napsal: čtv 13.03.2008 20:57
od adam
mam e39 528 touring od 31.5.2007, najeto nejakych 13-14 tisic a zatim krome benzinu a pneu a naplni
naplneni klimy 1000
tesneni prednich dveri asi 1600
vymena teleskopu zadniho okna + pouzder (padalo me viko kufru), viko termostatu a nejake tesneni kolem chladice, oprava xenonu (svitily dolu - vylamane uchyty), dani doporadku nejakych konektoru a kabelu, cidlo vnitrni cirkulace 8800
predni brzdy brembo + textar 7000
rele steracu 500
pristi mesic podvozek Bilstein B12 asi 24000
Napsal: čtv 13.03.2008 23:26
od Maxiczech
e-39 520i Touring r.v. 2001 listopad. 170ps, 9,5 město, 8 venek. Čidlo vač. hřídele 3 tis (2006). vč. diag a práce, vzduchový a pylové filtry 1x ročně 1500,- Kč, svíčky 6 tis. vč. práce, mot. olej 7 tis. vč. práce. Vše v autor. servise BMW.
Zlatý autí, jak píše Baxon..

Napsal: pát 14.03.2008 11:38
od Artusik
Moc děkuji všem zaodpovědi. Je to velice duležita informace pro mě. Poraďte mě prosim, jaký s těchto motoru byl by nejvhodnější z hlediska ročně najetych kilometru, provozních nákladů a použiti auta 80% ve městě? A taky jestli jsou v Praze nějaké firmy, které provadí plnou diagnostiku BMW (přednákupní např.)? Děkuji
Napsal: čtv 17.04.2008 00:40
od Panaque
Za rok 230k a není to nikde vidět...
Navíc jsem dnes při kompletaci DPH dokladů zjistil že projezdím 2000,-Kč týdně

Napsal: čtv 17.04.2008 20:09
od milonovo
Hlavně si nekupuj diesel.
Napsal: stř 30.04.2008 21:48
od Pítr
Taky řeším jestli zase TDS nebo benzin - 520 popř.523i, na spotřebu to asi velkej rozdíl nebude co?
Napsal: stř 30.04.2008 23:09
od miramax
tds nekupuj...to nema cenu podle me, ten motor je proste technologicky stary...starsi jak benzinove M52, a kdyz se mrknes do diskuze pro petky, porovnej kolik problemu maji diesely a kolik benziny...