Stránka 1 z 1
Napsal: úte 04.03.2008 08:54
od lenoch
Mám problém - na jednom válci mám propálený píst a máznul i válec - je přidřenej s rýhami. Takže válci buď udělám výbrus nebo ho nechám převložkovat. A to teď právě nevím... Převložkování se mi nelíbí, jelikož si myslím, že stěna válce BMW je nějak vytvrzená a podle mě vložka se opotřebí daleko rychleji. Navíc sem koukal, že kolem válce moc místa není a asi by se provrtali do chladících kanálů a bojím se pak průsaku chladičky do oleje. Oproti tomu výbrus jednoho válce má zase riziko, že jeden píst bude větší o 0.25mm na průměru, což bude mít asi neblahý vliv na nerovnoměrný chod motoru. Popř. nevíte cenu výbrusového pístu s kroužky?? Poradte sím nebohému

Napsal: čtv 06.03.2008 00:03
od milonovo
No když výbrus,tak všech válců ne?
Napsal: čtv 06.03.2008 07:20
od lenoch
milonovo píše:No když výbrus,tak všech válců ne?
No - už sem to pořešil... výbrus všech válců je zbytečný - těch pět zbylých je nádherných. Jen šestý měl brutální díry. Ale už jsme se domluvily na vyvložkování. Bude mě to stát 3tisíce + píst - píst a kroužky použiju z jiného motoru - aspoň to bude mít horší tlaky než origo výbrus a vyrovná se to spíš těm pěti jetým:)) Výbrus šesti válců by mě přišel na cca 5-3tis za výbrus + tak 12tis za všechny výbrusový písty... a to do auta za 35tis je blbost investovat:)
Napsal: čtv 06.03.2008 14:42
od milonovo
Ta vložka je bezpochyby levnější,ale nechal bych ty ostatní přeměřit a min. kroužky bys měl dát nový když už to máš rozhozený.Jinak je to práce zbytečná.Ty kroužky zase tolik nestojej.
Napsal: čtv 06.03.2008 15:25
od lenoch
milonovo píše:Ta vložka je bezpochyby levnější,ale nechal bych ty ostatní přeměřit a min. kroužky bys měl dát nový když už to máš rozhozený.Jinak je to práce zbytečná.Ty kroužky zase tolik nestojej.
Jj, oni mi to přeměří. Nj, ael kroužky stojí 1tis / válec. To je 6tisíc:( Lepší by to ale samo bylo! Nebo víš o nějakých levnějších?
Napsal: čtv 06.03.2008 20:13
od milonovo
Nevím,díly nedělám a je to asi normální cena,ale zkus pohledat.Pravděpodobně chceš aby to pak jezdilo,takže dávat dokupy motor,kterej může bejt bez tlaků mi přijde jako kravina.Každopádně to není vše,nějakou kačku to stát bude.Určitě by si měl dát srovnat hlavu a blok,zabrousit ventily,sedla,těsnění,min. aspoň šály na kliku(aspoň teda ojniční).Pak taky co bylo příčinou propálení toho pístu?Vstřik?Ono to zkrátka něco stojí,takže si promysli jak to chceš udělat,ale tady je to buď a nebo.Když spočítáš tu práci,nemá cenu to zfušovat.
Napsal: čtv 06.03.2008 20:53
od Pietro
lenoch píše:Mám problém - na jednom válci mám propálený píst a máznul i válec - je přidřenej s rýhami. Takže válci buď udělám výbrus nebo ho nechám převložkovat. A to teď právě nevím... Převložkování se mi nelíbí, jelikož si myslím, že stěna válce BMW je nějak vytvrzená a podle mě vložka se opotřebí daleko rychleji. Navíc sem koukal, že kolem válce moc místa není a asi by se provrtali do chladících kanálů a bojím se pak průsaku chladičky do oleje. Oproti tomu výbrus jednoho válce má zase riziko, že jeden píst bude větší o 0.25mm na průměru, což bude mít asi neblahý vliv na nerovnoměrný chod motoru. Popř. nevíte cenu výbrusového pístu s kroužky?? Poradte sím nebohému

Já Ti do toho teda nechci kecat, ale proč nevezmeš celej spodek z tý černý, palici nedáš z tý, co máš teď a hurá na silnici...?
Napsal: čtv 06.03.2008 22:00
od Petrus
Zdarec.Mě převložkování jednoho válce stalo 1500,píst starší za 700 a kroužky jsem dal všechny nové.Je blbost dávat jen na jeden nebo nejake starší a myslím že ani nebyly tak drahý jak jsi psal.
Napsal: pát 07.03.2008 07:42
od lenoch
Pietro píše:lenoch píše:Mám problém - na jednom válci mám propálený píst a máznul i válec - je přidřenej s rýhami. Takže válci buď udělám výbrus nebo ho nechám převložkovat. A to teď právě nevím... Převložkování se mi nelíbí, jelikož si myslím, že stěna válce BMW je nějak vytvrzená a podle mě vložka se opotřebí daleko rychleji. Navíc sem koukal, že kolem válce moc místa není a asi by se provrtali do chladících kanálů a bojím se pak průsaku chladičky do oleje. Oproti tomu výbrus jednoho válce má zase riziko, že jeden píst bude větší o 0.25mm na průměru, což bude mít asi neblahý vliv na nerovnoměrný chod motoru. Popř. nevíte cenu výbrusového pístu s kroužky?? Poradte sím nebohému

Já Ti do toho teda nechci kecat, ale proč nevezmeš celej spodek z tý černý, palici nedáš z tý, co máš teď a hurá na silnici...?
Protože ten černej neměl ty vále nic moc už... jak mu praskla kebule a trošku do válců nachcala voda, tak krapet vyrezly... tak nechci dělat prasárnu... motor už je na výbrusu - byl celkem dost pěknej:)
Napsal: pát 07.03.2008 07:43
od lenoch
Petrus píše:Zdarec.Mě převložkování jednoho válce stalo 1500,píst starší za 700 a kroužky jsem dal všechny nové.Je blbost dávat jen na jeden nebo nejake starší a myslím že ani nebyly tak drahý jak jsi psal.
A kde jsi ty kroužky kupoval? Od koho nebo co to bylo za výrobce?
Napsal: pát 07.03.2008 07:51
od lenoch
milonovo píše:Nevím,díly nedělám a je to asi normální cena,ale zkus pohledat.Pravděpodobně chceš aby to pak jezdilo,takže dávat dokupy motor,kterej může bejt bez tlaků mi přijde jako kravina.Každopádně to není vše,nějakou kačku to stát bude.Určitě by si měl dát srovnat hlavu a blok,zabrousit ventily,sedla,těsnění,min. aspoň šály na kliku(aspoň teda ojniční).Pak taky co bylo příčinou propálení toho pístu?Vstřik?Ono to zkrátka něco stojí,takže si promysli jak to chceš udělat,ale tady je to buď a nebo.Když spočítáš tu práci,nemá cenu to zfušovat.
No právě - nechci to fušovat. Ten motor je jak víno - potvrdil mi to nezávislej mechanik, kterej to auto spravoval - jezdil s ním v zimně a startoval pěkně, jezdil pěkně, nežral olej. Kebuli dělali asi dva měsíce před tím, než propálil píst tekoucím vstřikem:)
Napsal: pát 07.03.2008 07:56
od lenoch
Já Ti do toho teda nechci kecat, ale proč nevezmeš celej spodek z tý černý, palici nedáš z tý, co máš teď a hurá na silnici...?[/quote]
Protože ten černej neměl ty válce nic moc už... jak mu praskla kebule a trošku do válců nachcala voda, tak krapet vyrezly... navíc už byly cítit schody, startovalo to nic moc a ještě k tomu to byla starší verze TDS - musela by se předělat díra na uchycení naft. čerpadla. Tak nechci dělat prasárnu... motor už je na výbrusu - stál za to - byl tak o 200% lepší než z černýho:) Navíc si to auto asi nechám...[/quote]
Napsal: pát 07.03.2008 07:58
od lenoch