Stránka 1 z 1

Napsal: pon 03.03.2008 00:17
od my_dudesty
Zdravim, na moji predfaceliftove e38 z 96. roku mi obcas zhasne pravy xenon a napise to hlasku ablendlicht prufen, po vypnut/zapnuti se este rozne,ale vetsinou do par minut zase zdechne...
precetl sem thread ( http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= ), kde radite procisteni kontaktu, ale kdyz jsem to resil v utery, tak jsem nakonec menil cely zapalovac xenonu, protoze ten predchozi mel propalenou zastrcku, ktera se nasouva na vybojku ( http://bmwfans.info/original/E38/Lim/72 ... 3_0289/#38 a je to dil 22). Jenze dnes v noci to zase zhaslo..
chci se zeptat jestli nekomu v tomto pripade pomohly nove vybojky nebo je problem i v ridici jednotce toho xenonu?

PS: chtel jsem to dat do fora sedmicek,ale tipuju ze na petkach by to mohlo byt podobne, tak by to mohlo vedet vic lidi. Pokud se pletu, tak to prosim admini presunte,diky.

Napsal: pon 03.03.2008 08:36
od Fugo
tohle lze zjistit jedině výměným způsobem, prohoď výbojky mezi sebou a uvidíš, pokud to bude dělat pořád ta samá strana tak by to mohla být ECU xenonu nebo přívody k ním, můžeš ji potom zkusit taky prohodit na druhou stranu.

Napsal: pon 03.03.2008 10:09
od my_dudesty
aha, to je dobry napad, diky moc, vyzkousim!

Napsal: pon 03.03.2008 11:47
od srle
zkus taky zkotrolovat konektor. muze byt volnej a ztracet kontakt. me se jednou za dva mesice sam odpoji....

Napsal: pon 03.03.2008 12:45
od my_dudesty
prave ze minule utery jsem nechal vymenit celou jednotku zapalovace i s tim konektorem a zase to tak zaclo blbnout.. ale podle Fugovy rady jsem prohodil vybojky a byl sem se projet asi 40km a jako na potvoru nezhasla ani jedna (vim ze bych mel byt rad,ale vsadim se ze zhasne zrovna kdyz to budu nejmin potrebovat.. :x ), misto toho se mi vypnuti motoru zas objevila hlaska standlicht prufen, ja se z toho poseru 8O co si z mych chabych zakladu nemciny pamatuju tak by to mely byt parkovacky, ktere ovsem sviti vsechny..

Napsal: pon 03.03.2008 12:52
od Fugo
vyčisti konektory k těm parkovačkám, jsou tam oxidace a tím pádem přechodový odpor se kterým elektronika nepočítá a vyhodotí to jako špatnou žárovku, běžně se tohle stává taky když se dá jiná wattáž žárovek.

Napsal: pon 03.03.2008 16:55
od my_dudesty
diky,mrknu na to az budu doma, pres tyden to nemam poradne ani kde ani cim vycistit..

Napsal: pon 10.03.2008 09:43
od my_dudesty
no samozrejme pres tyden, kdyz jsem jezdil ve dne, tak obe svetla ani neblikla, ale kdyz sem mel jet vcera vecer do brna, tak zase prave zaclo delat problemy.. no aspon vim ze problem neni ve vybojkach, ale nekde na ceste ridici jednotka-zapalovac xe-konektor na vybojce..
Nevite nekdo,jestli muze byt ta ridici jednotka vadna natolik, aby posilala tomu zapalovaci signal tak vysinuty, ze by zapalovac posilal takove napeti aby si propalil konektor k vybojce? Nebo se mi proste pokazily obe casti nezavisle na sobe?

Napsal: pon 10.03.2008 10:58
od Fugo
když to tak čtu o tom propáleným konektoru k výbojce tak si spíš začínám myslet že KO bude on, ne že by nechodil ala jak je vlhko tak prostě VN při zapálení půjde cestou nejmenšího odporu a to tou propálenou dírou na kostru ať už v konektoru nebo někde bokem, a i to propálení mohla mít za následek voda zateklá do toho konektoru.

Napsal: pon 10.03.2008 11:27
od my_dudesty
no jo,ale ten konektor je vymeneny spolu s tim zapalovacem xenonu, takze je vporadku a presto to obcas zhasina... teda doufam ze je vporadku pokud se nestih propalit i tenhle.. a vypada to ze je tam sucho..