Stránka 1 z 1
Napsal: sob 23.02.2008 21:00
od HAMANN
Jak poznam od pohledu ze mam jen obyc asc nebo i asc+t? Mam e36 motor m52.
Napsal: sob 23.02.2008 23:54
od HanzE3
Já mám 36-ku rv 9/92 a jak už se to tu řešilo, měl bych mít obyč asc, ale na jednotce mám asc-t. tak tomu nerozumím. Ale asc-t je propojeno s brzdama.
Napsal: úte 26.02.2008 10:46
od HAMANN
Nevite nekdo?
Napsal: úte 26.02.2008 11:04
od Fugo
boďto jdi po trubkách pro zadní brzdy z ABS a ž dojdeš k agregátu ASC+T, pokud ho nenajdeš tak jedině zvednout auto ,zařadit a rozjet se zda začne přibzďovat zadní kola jistě uslyšíš.
Napsal: úte 26.02.2008 11:41
od miramax
ja myslim ze bys to mohl poznat i pri pokusu o smyk, ze zabere asc poznas podle toho ze ti to priskrti motor, ale bud ty v aute nebo nekdo kdo bude stat opodal muze poznat jestli ti to pribrzduje jedno ze zadnich kol, u me to poznat docela slo, kdyz jsem blbnul na snehu nebo tak, tak bylo citit jak to srovnava prdel auta, bez T by to s prdeli nic nedelalo a jen ubralo vykon motoru
Napsal: čtv 28.02.2008 09:48
od Randaal
ASC ti, jak bylo zmíněno, přiškrtí motor
T (zkratka pro trakci) ti srovnává auto, aby nešlo do smyku - tzn. že to vykoumá kerý kolo přibrzdit, aby neklouzal zadek
Napsal: stř 05.03.2008 13:10
od BeXTeR
muzete nekdo nahodit alespon subjektivni pocity z ASC-T ?
Vymyslim jestli si ho nedodelat
Napsal: stř 05.03.2008 14:06
od chrompacket
BeXTeR píše:muzete nekdo nahodit alespon subjektivni pocity z ASC-T ?
Vymyslim jestli si ho nedodelat
moje pocity z ASC+T jsou jen ty nejlepsi...jsem normalni ridic, ktery na silnici nejak prisil nezavodi a snazim se nikoho neohrozit..na tento system jsem si hodne zvyknul, pri desti snehu a i za sucha, kdyz uz to clovek fakt prezene....pokud proletim zatackou rychle nebo v ni pridam prudce plyn je jemne citit jak se auto chce dostat do smyku, ale automaticky se koriguje a ustali se do smeru kam chcu jet a to tim, ze bud pribrzdi a pokud mam plyn az na podlaze urci si samo kolik vykonu potrebuje a v ten moment nedava vic...pri srovnani smyku zase zrychluje...kdyz jsem to jel poprve vyzkouset na snih tak jsem s vypnutym delal smykem kolecka pres cele parkoviste...se zapnutym jsem delal kola pravidelneho prumeru a vzdy s vykonem, ktery byl prave potreba i kdyz jsem mel pedal az na podlaze...jsem s tim moc spokojeny...jinak mam vyzkousene i na lede..tam je to beznadejne myslim, ze asi vsechny ostatni systemy..kamos ma jen asc..pri jizde do kopce na snehu super..auto vyjelo krasne a v momente kdy se dostal do zatacky tak mu ujela prdel a uz z toho byl klasicky smyk..ASC uz s tim nic neudela..a jeste k tomu nemuze smyk vyrovnat..i kdyz da kontra a chce pridat aby se vytahnul ASC mu brani v tom (brani prokluzu)..
Napsal: stř 05.03.2008 19:51
od BeXTeR
hmmm, to zni vcelku rozume, tak ja jdu schanet trubky

Napsal: stř 05.03.2008 20:16
od JIP
Já mít auto bez ASC, tak jsem letos v zimě byl 5x na střeše...příjde mi, že ten zadohrab je s tímhle v podstatě "blbcovzdorný", jinak bez ASC to auto neodpustí nic...
Napsal: stř 05.03.2008 20:17
od Fugo
no ono nejde jen o trubky

, hydrogerat ASC+T, jiná ECU ABS a pravděpodobně i kabeláž, ASC spolupracuje tuším jak s motorem tak automatem, údajně je jiné ABS, jiná servo pumpa atd. takže dodělávat je myslím nesmysl.
Napsal: stř 05.03.2008 21:15
od BeXTeR
jasne ze nejsou potreba jen trubky

) vetsina veci je videt z ETK..
az bude teplo, tak se na to podivam a sezenu nejaky auto naslehany zezadu...