Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.02.2008 08:45
od chrompacket
Nekde jsem se doslechl, ze u E36 se pouzivaly dva kryty pod motor a dokonce i pod prevodovku.
Zatim jsem videl vsude jen predni kryt, ktery kryje zespodu chladic a dosahuje skoro k vane motoru cimz kryje max remenice. Zajimalo by mne jestli nekdo nema foto ci vi kde objednat ten kryt, ktery zakryva komplet motor zespodu a je v nem otvor pouze na vypousteci sroub oleje a popr. i info o tom krytu pod prevodovku. Kdyz jsem koukal v ETK nasel jsem tam neco, ale neni to prehledne.. diky za kazdou info

Napsal: pát 08.02.2008 09:21
od chrompacket
tak uz jsem nasel, ze se dela hlinikovy origo pod motor...nema nekdo foto jak to vypada popr rozmery, nebyl by problem to vyrobit a pokud ne no tak tech 1300 neni takova hruza za novy

Napsal: pát 08.02.2008 10:24
od xSAFA
Koukni na elit mají tam jak kryt pod motor tak pod prevodovku. Je to hned prvni položka karoserie, predni část atd...

Napsal: pát 08.02.2008 12:09
od chrompacket
jsem elitepartner, koukal jsem a maj tam kryt pod motor-to je ten klasicky pod chladic a pod remenici, polozka kryt pod prevodovku neni aktivni a pochybuju, ze ho tam maji, ale zajdu na pobocku a poptam se osobne

Napsal: sob 09.02.2008 19:17
od xSAFA
Kryt pod motor co tam mají je ten velký pod celý motor, nekdo tu kdysi psal ze ho ma od nich a aji sem jim volal a potvrdili mi to ze je pod celý motor. Pod prevodovku nevim jaky je ale me ta polozka normal funguje stojí 1320,-

Napsal: pon 11.02.2008 09:20
od chrompacket
tak jsem si nakonec objednal od elitaku pod motor a pod prevodovku...nevyslo to moc...dneska pro to valim a kdyz tak nafotim na aute ...

Napsal: pon 11.02.2008 15:03
od xSAFA
Jasny pak dej fota taky se ho chystam koupit cena není nijak závratná a když někdy jak je studenej motor posloucham ty pazvuky a klepání co se linou od kladek a řemenic tak je to strašný :roll: Promažu a je ticho ale ale pak zas jedu v marastu a po pár dnech je to zas to samý. Kryty by měly myslím pomoct.

Napsal: pon 11.02.2008 15:10
od Spajky
Udělej fota, to by mě docela zajímalo, myslel sem,že 36tky maj kryt jen pod řemenicema

Napsal: pon 11.02.2008 15:15
od Slid
Já mám kryt pod chladiči za řemenici, pak další kryt co vede pod motorem a končí za převodovkou, dále mám plechový kryt co kryje vlnovec na výfuku.

Napsal: pon 11.02.2008 15:18
od CZAirwolf
Nafotte vse...

A hlavne, at je znamo, zda z elitu licuje ten pod motor...Ja ani nevim, zda ho budu na to sve moci casem vubec dat... :twisted:

Napsal: pon 11.02.2008 15:24
od Slid
Sem to vzal dle ETK kryt číslo 1 je ten pod chladiči a končí za řemenicí
kryt číslo 9+4 je jeden kus a to je ten co je pod motorem a končí za převodovkou je v něm krytka k výpušťáku na olej číslo 11
na vlnovec kryt číslo 5 ale ten už je plechovej.
Na můj dřívější dotaz v elitu, když jsem chtěl kryt motoru, myslel jsem ten velký mi bylo řečeno ano máme, ale oni mysleli ten první kryt co je pod chladiči a stával těch 1300 s dph. ten druhý kryt motoru nemají, ale je to už dlouho cca 1rok
Obrázek

Napsal: úte 12.02.2008 09:51
od chrompacket
objednal jsem to nakonec z elitu..jinak je to dovoz z PL takze ta hand made je na tom videt, uvidime jak to pujde nasadit a kdyz ne tak jim to supnu zpatky a vemu origo BMW...bude to tak behem dvou dnu...

Napsal: úte 12.02.2008 09:57
od Slid
Já mám z Polska na autoburzách je prodávají za 500,- kus kryt nový a pěkné zpracování a sedl mi přesně na dírky a držáky já jsem max. spokojen.Myslím ten první co je pod chladičema a končí za řemenicí, jen sem musel na něj dát odhlučovací molitan, protože mám diesel.
Ten hlavní velký sem sehnal na Slovensku nedávno jsem ho urval :( je origo v top stavu ještě pro diesel čili s odhlučovací dekou a vyšel mě sevším všudy na cca 1100,-

Napsal: úte 12.02.2008 10:56
od chrompacket
Slid píše:Já mám z Polska na autoburzách je prodávají za 500,- kus kryt nový a pěkné zpracování a sedl mi přesně na dírky a držáky já jsem max. spokojen.Myslím ten první co je pod chladičema a končí za řemenicí, jen sem musel na něj dát odhlučovací molitan, protože mám diesel.
Ten hlavní velký sem sehnal na Slovensku nedávno jsem ho urval :( je origo v top stavu ještě pro diesel čili s odhlučovací dekou a vyšel mě sevším všudy na cca 1100,-
jo jo, kdysi jsem porad jezdil pro kryty do Polska jsou levne a nikdy s nima nebyly problemy, tudiz doufam, ze i s temito od elitu nebudou nejake vydupavky, bral jsem je u elitu jen pro to, ze me staly cca 1200 komplet oba jako pro elitepartnera, takze nemusim do PL...jinak ale v PL jsem zatim videl jen ten pod remenice, pod motor (resp. jak udavaji pod prevodovku) maj zatim jenom origo a elite a myslim, ze i kelly..no jsem zvedav jak to bude vypadat na aute, takhle na zemi nemam vubec predstavu jak to tam vlastne prijde :lol: ...

Napsal: úte 12.02.2008 11:01
od chrompacket
jinak jeste takovy mensi detail, taky jsem uvazoval o odhlucneni jako maji naftaci, ale nenapada me nic jineho nez mirelon, protoze vsechny materialy jako plst, molitan a pod. sajou vodu a okolni vlhkost a muze to casem pusobit jako velka houba, setkal jsem se s tim jednou a stare e30 2,4TD a tomu cloveku kapal pres tesneni vany olej asi 2-3 roky a vysledek byl katastrofalni co bylo s tim molitanem..... :savle: tak nevim prave co tam dat??? mirelon je sice nesavy, ale jako tlumici vlastnosti v tomhle pripade nebude mit myslim skoro zadne

Napsal: úte 12.02.2008 11:11
od Slid
no možná si budeš říkat že jsem hovado, ale bylo mi to doporučeno :D
sehnal jsem molitan cca 5cm výška silikonem sem naplácal kryt molitan nalepil na kryt zafixoval a nechal zaschnout, aby nevznikla houba molitan jsem nastřel normální černou barvou a nechal zaschnout, molitan jakoby zdrsněl nesákne vodu a stále těsní :D mám to na tom předním krytu už skoro 2roky a stále vypadá stejně :wink:

Napsal: úte 12.02.2008 12:09
od chrompacket
no s tou barvou me to potom napadlo taky ze by se mohli trosku zmenit vlastnosti toho molitanu kdyz bude povrchove nejakym zpusobem ,,naimpregnovan" :D ... asi jo..udelam to nejakym takovym zpusobem a uvidime.. :wink: dikes za postrehy