Stránka 1 z 7
Napsal: stř 30.01.2008 21:31
od ARI
POSLALA MI MEIL JEDNA PANI Z BRNA ZE DO KONCE TYDNE MAJI SLEVU 40% NA CHIPOVANI MOTORU.PSALA ZE NA MOJI 528 BENZIN ZVEDNE ASI 25PS.TAK JSEM JI NAPSAL ZE TO NENI PRAVDA ZE TOLIK KONI NIKDY TAK MAX 2-5.NO PROSTE JE TO BLBOST.NAPSAL JSEM ZE AT ME ZMERI PRED A PO A TO UZ K TOMU NIC NENAPSALA.ZE JE TO HOSI BLBOST JAK HOVADO.CAU TE.
Napsal: stř 30.01.2008 21:54
od prase007
Vypni si prosím CAPS LOCK. Díky.
Napsal: čtv 31.01.2008 01:31
od Black-Light
Nazdar Ari z Prostějova

, tam to dobře znám, hezky se to u vás krosí po dálnici přes město

... ale k věci, tak ta "paní" je asi zajímavá čarodějka... Zkus o tom zjistit víc.. Mám taky 528i, a o tom chipu jsem i trochu přemýšlel.. Samozřejmě to stádo koní co píšeš je blbost, 2-5 bych řekl, že je zbytečně málo, já vidím reál tak na +10 koní, ale i to je otázka, jestli to za to stojí, za nějakejch 15k... Ale každopádně dej vědět, jak ses s ní domluvil, ten argument změření výkonu před / po je dobrej

Napsal: čtv 31.01.2008 03:06
od BaDDog
tech 25PS je real u 530d..., možná i více..
...jako napr. u 525tds se dá udelat z 143ps na 180ps...normal...
Napsal: čtv 31.01.2008 06:23
od Black-Light
BaDDog píše:tech 25PS je real u 530d..., možná i více..
...jako napr. u 525tds se dá udelat z 143ps na 180ps...normal...
Mno to rozhodně i víc, má to známej na 530d a snad +40 koní, jenže to je diesel s turbem! Ty není problém takto vyhonit, asi se prostě zvedne plnící tlak, že to dělá takovy divy

.. My jsme ale střízliví benzínoví majitelé...
(btw: po cca 2 měsících mu šlo to turbo do háje a musel koupit za 30k novy origo, a to prej byla ještě super cena od známého, jinak že by to cely stálo 70k... tak nevím, jestli se čip vyplatil

, i když podle něj se k tomu turbu nechoval hezky, no ale žeby až taková náhoda a za 2 měsíce? To auto měl pomalu stejně dlouho.. Nebylo teda novy, ale cca 2 roky stary a najeto tak 50 tiscíc, to by mělo být ještě myslím i to nejtýranější turbo v cajku...)
Napsal: čtv 31.01.2008 11:26
od Panaque
prase007 píše:Vypni si prosím CAPS LOCK. Díky.
To je odpověď!!! Hned jsi moudřejší, že?
Vážně, najdi si tady na fóru, je tu mnoho diskuzí právě o čipování...
Pokud Chip, tak jedině od prověřených lidí a ty koníky ti udělají kolik chceš, jen záleží na tom jak dlouho s tím autem počítáš...
Napsal: čtv 31.01.2008 13:06
od meky04
Panaque píše:prase007 píše:Vypni si prosím CAPS LOCK. Díky.
To je odpověď!!! Hned jsi moudřejší, že?
Vážně, najdi si tady na fóru, je tu mnoho diskuzí právě o čipování...
Pokud Chip, tak jedině od prověřených lidí a ty koníky ti udělají kolik chceš, jen záleží na tom jak dlouho s tím autem počítáš...
presne tak,ale pokdu umi nekdo novou E60 tak to nebude zadnej amater.Ten HW na to stoji peknej balik co mi rikali.Kolega mel 530d nez mu ju pred barakem slukli!.o(Najzdili s ni asi 20tis km a docela v poho.Delali mu to ve
http://www.xtuning.cz a pan mu rikal,ze mu zveda tlak turba jen 6 procent,protoze pak zbytecne turbo trpi.Hm mel to v manualu a jezdilo to pekelne.Lip jak 535d,to je v automatu,tak se to asi neda srovnavat.A jeli jsme s nim do amsterdamu a jeli jsme za 5.5litru.!.o)140-150km/h.Ja mam e46 taky v 3.0d,ale tu slabsi a spotrebu mam taky podobnou a jsem s tim spokojenej.!.o)Koni neni nikdy dost!.o)
Napsal: pát 01.02.2008 16:54
od dist01
sám dělám chiptuning, kamarád ze slovenska na brzdě ladil fabii 1.4 16V
100koní ladil ji 6hodin a vymačkl z ni 22 koní, ale zase cena je závratná 20000 tis. Ja umim celkem dobře dělat 530D u 135kw verze má turbo obrovskou rezervu je pro zajimavost seriove to turbo GT2256 tlačí 2.1 mbaru a další rezerva je tam 5 mbaru minimálne když se podíváte po internetu tak k tomu určite neco najdete. tak není problé ze 135kw verze 165kw. A u dalších verzí ani nemluvim

Napsal: pát 01.02.2008 17:24
od Vlasta
dist01 píše:sám dělám chiptuning, kamarád ze slovenska na brzdě ladil fabii 1.4 16V
100koní ladil ji 6hodin a vymačkl z ni 22 koní, ale zase cena je závratná 20000 tis. Ja umim celkem dobře dělat 530D u 135kw verze má turbo obrovskou rezervu je pro zajimavost seriove to turbo GT2256 tlačí 2.1 mbaru a další rezerva je tam 5 mbaru minimálne když se podíváte po internetu tak k tomu určite neco najdete. tak není problé ze 135kw verze 165kw. A u dalších verzí ani nemluvim

A co u novějších modelů filtr pevnejch částic?
Napsal: pát 01.02.2008 18:10
od dist01
žádný problém kouřivost zustane v normě
Napsal: pát 01.02.2008 18:21
od Fugo
dist01 píše: turbo GT2256 tlačí 2.1 mbaru a další rezerva je tam 5 mbaru minimálne když se podíváte po internetu tak k tomu určite neco najdete. tak není problé ze 135kw verze 165kw.
to jako má být že TD tlačí 2.1 milibaru a další rezerva je tam 5 milibaru?
Napsal: pát 01.02.2008 18:36
od dist01
hmm GT2256 snese hodne je dost velke turbo o proti TDI GT1749
Napsal: pát 01.02.2008 18:43
od Vlasta
dist01 píše: turbo GT2256 tlačí 2.1 mbaru a další rezerva je tam 5 mbaru minimálne když se podíváte po internetu tak k tomu určite neco najdete. tak není problé ze 135kw verze 165kw.
dist01 píše:hmm GT2256 snese hodne je dost velke turbo o proti TDI GT1749
Jenom, jestli ti trochu nejezdí desetinná čárka.
Napsal: pát 01.02.2008 18:48
od dist01
orrrrryy uklep sem se 0.5 mbaru správně myslim že jste pochopily
Napsal: pát 01.02.2008 19:21
od Fugo
To dist01: mbar je dle mého názoru milibar je to tak?
Napsal: pát 01.02.2008 19:25
od Vlasta
Fugo píše:To dist01: mbar je dle mého názoru milibar je to tak?
Je, ale každej ví, že má na mysli bary.
Napsal: pát 01.02.2008 19:27
od Fugo
mě to je taky jasný ale člověk který se vydává za úpravce by si neměl plést jednotky, osobně bych si od něj nenechal načipovat ani pantofle.

Napsal: pát 01.02.2008 19:40
od dist01
nikoho nenutim, nechápu vás každej asi víš že jsem se spletl je blbost rezerva 5 milibar samozřejmě 0.5 milibar
Napsal: pát 01.02.2008 19:42
od dist01
Tu fugo: je to jenom zkratka mbar abych nemusel psat milibar a abych se náhodou nesekl nenapsal nějakou komolaninu

Napsal: pát 01.02.2008 19:44
od Fugo
tady nejde o tvejch 5 nebo 0.5 ale stále se držíš svého mbar , myslím že tvou udávaný tlak v mbar dokážu udělat po malý porci fazolí.