Stránka 1 z 1

Napsal: ned 27.01.2008 20:35
od remus
Nazdar,rozhod jsem se že si pořídím 740D,proto jsem se tu také zaregistroval.Mám zkušenosti s 525 tds a vcelku jsem spokojený proto také moje další volba padla na 740D.Něco máličko jsem se tu dočet o hrůzostrašnosti motoru 4,0D ale nevím o tom nic bližšího a myslím si že to asi není tak hrozné.Můj styl cestování je střídavě přes celou rep.i kratší vzdálenosti jízda pohoda-zatím nafta firemní(né zlodějna)ale bez rabatu i dph.Něco málo jsem si už vobkouk na autoscoutu a docela to i ujde tak ted jenom ty zkušenosti tak pls :wink: :?:

Napsal: ned 27.01.2008 23:39
od JaraX
vyložene špatnej motor to není, to nemělo na sobě znak BMW,ale řeknemě že je nachylne, máš tam dvě turba, 8commonrail vstřiků, čerpadlo, dvě hlavy apod, oproti TDSu je tam skoro vše dvakrat, ma dokonce myslím dvě váhy vzduchu. nehledě na to že jsou dost předražený, tvuj jizdni styl je tedy spíš dlouhy vzdalenosti, to naftě moc neškodí, takže pokud už ho chceš, tak z německa, se serviskou, co nejmín najeto po dobrym majiteli a bude ok, a jezdit na kvalitní naftu. ja bych ti spíš doporučil 740i M62 a připadně hodit do plynu a budeš spokojenej jako želva.

Napsal: pon 28.01.2008 08:51
od Hitman
souhlasim s jarou:) nafta do kamen!

Napsal: pon 28.01.2008 10:03
od remus
S jedním kouskem v autobazru(dokonce snad AAA) jsem tu čes se svézt měl už je to nějaký ten pátek zpátky ale docela mě to nadchlo. určitě se kouknu po něčem zachovalém i po stránce interieru a exterieru-prostě kompletní nepřevrtávenj bavec,když si vzpomenu na moji první 524td tak to byl fakt hnus,tam nebylo mýstečka do kterýho se nějaká pí...a nevrtala ale jak a taky to bylo na celím tom autě poznat,to tds co mám do ted je uplně jiná písnička vše origo(interier,motor,kryty deklíky gumičky atd.atd) :wink: přiznám se že jsem uvažoval i o benzínu kámoš "hadice" měl 530 V8 a to je fakt že ten motor je prostě vo něčem jiným nic nechce nic z něho neteče vždy chytne na všech 8 tichej chod atd atd.,ale do té 38 určitě 4,0 nebo 4,4 napadají mě hrůzostrašné věci a co takhle dá do plynu 750 :?: co to stojí to zařízení GAS :?: :? kluci dík za odpověd rozkoukávám se tu a je to dost good

Napsal: pon 28.01.2008 10:38
od Hitman
750 do plynu je problem, na to bych se vy..... rozumna volba M62 4.4i v plynu

Napsal: pon 28.01.2008 11:15
od JaraX
Hitman píše:750 do plynu je problem, na to bych se vy..... rozumna volba M62 4.4i v plynu
určitě 4,4 do plynu.

Napsal: úte 29.01.2008 22:49
od BaDDog
Jednoznačne 740i..nejlíp v Longu...a od r. 96 nahoru...vtedy se montovali už M62B44 (4.4i)..
Ale když chceš Diesel tak jednoznačne 730d to je jedno či 135kW nebo 142kW..., pohoda vození..a na dlhý trasy jedeš za hubičku...
Vlastne tahle 730d má nejmenší spotrebu ze všech e38...
Síce ty levný nejsou v moc dobrej výbave..skôr tak Social Edition...ale dá se i najst fakt v hezký výbavičce...
A rada: dej si ho napýchnout na PC a dej si ho prolízt v servisu nech víš co kupuješ...

Jinak co se týče pružnosti motoru tak si ho pochvaluju..., žádny šnek..ale zas žádna raketa jako tá má ex. 740iLA...
A dobrá vec je že tenhle motor se montoval do 3/5/7.. (330d/530d/730d) takže no-problém s ND...

Napsal: stř 30.01.2008 13:17
od FilM
4.0d je motor s uzasnymi parametry. Kroutak je bestialni a napr s 4.4i se srovnat neda. Nicmene servisni narocnost je opravdu husta a dily na comonraily nejsou nejlevnejsi. Pokud trvas na nafte tak bych uplne nezatracoval 3.0d - mel jsem posledni e38 730dA 3 roky a byl jsem spokojen - predtim jsem mel 735i a dieslik jel skoro lepe - pouze byl o trochu hlucnejsi. V podstate nikdy mi nechybel vykon ani u "trojky". Pokud ale na nafte zcela netrvas, tak se priklanim k nazoru kolegu - benzin je nejlepsi volba. 4.4ky jsou vyzrale motory. Nyni jsem se k benzinu vratil - E65 745i a jsem spokojen. Doporucim jednu kalkulaci - spocitej kolik usetris s dieselem na kilometru. Pak vem v uvahu rozdil porizovaci ceny a vetsinou zjistis ze se diesel nevyplati i kdyz pomines vyssi naklady na servis - tak jsem postupoval ja.

Napsal: stř 30.01.2008 13:20
od FilM
Jeste jedna vec - pocitej ze naftu budes kupovat draz nez benzin. A pokud nebudes chtit kazdych 50-60 tKm menit vstriky tak to chce opravdu dobrou naftu - ja jsem presel striktne na V-power diesel - asi to nicim nepajcujou - protoze od te doby bylo problemu mene. Nicmene vecny kolobeh vstriky, turbo, vaha vzduchu, cerpadlo je tu porad.