Stránka 1 z 2

Napsal: sob 26.01.2008 22:48
od hanzik
Ahoj před týdnem jsem vyměnil obě teplotní čidla v E36 1,6 M43 a vyřešilo to můj problém se spotřebou.Ale o co mi jde, je normální toto?:Dneska jsem zahřál motor na 90 (ručíčka přesně vertikálně),dojel jsem na místo určení vypnul motor. A cca za 15 minut ručička teploty klesla asi o 4 mm nastartoval a potom jel asi 15 km totálně kloboukem (skoro jsem se nedotknul plynu) no a ta ručička se vůbec nepohla.Pak jsem asi 200m to vytočil a ručička si sedla přesně kde má být:-)!!!A držela se.Jde mi o to, že když už jsem měl tak zahřátý motor, ten možná po 15 minutách stání ochladl na cca 70stupňu ale po kloboučářské jízdě asi 20 km se nezahřál zase na Těch 90 mi je divné.Myslíte že bych to měl považovat za problém???A pokud ano tak termostat!!Nebo něco jiného.Prostě mi je divné že si ta ručička tak skáče u jiných aut se ta ručička po zahřátí držela furt přesně svisle.Nebo jsem fakt puntičkář a nechat ten motor dělat si svoje???

Napsal: sob 26.01.2008 23:04
od Killca
nech to tak jak to je, v tyhle zime je to co rikas normalni bych rekl, mam to stejny

Napsal: ned 27.01.2008 01:05
od dsvatos
Já když jedu klobouka, tak to na konec modrýho vyleze relativně rychle, pak ale prd. Dál se tomu moc nechce a trvá to pěkných pár kiláků než to vyleze přesně naprostředek. . A to nemám zaplý topení. Když ho zapnu, tak se to v tomhle počasí a lehký noze na prostředek snad ani nezahřeje. Taky jsem myslel že mám špatnej termostat, ale co jsem se bavil, tak to takhle má hodně lidí..

Napsal: ned 27.01.2008 01:11
od hanzik
dsvatos píše:Já když jedu klobouka, tak to na konec modrýho vyleze relativně rychle, pak ale prd. Dál se tomu moc nechce a trvá to pěkných pár kiláků než to vyleze přesně naprostředek. . A to nemám zaplý topení. Když ho zapnu, tak se to v tomhle počasí a lehký noze na prostředek snad ani nezahřeje. Taky jsem myslel že mám špatnej termostat, ale co jsem se bavil, tak to takhle má hodně lidí..
Aha ani jsem nenapsal a ani mě nanapadlo že to má vliv že jsem měl topení vyhulené na plno takže to asi řešit nemá cenu.Když už jsem u toho jak se projeví chyba termostatu???Pokud někoho otarvuju tak sorry.Jinak děkuju vám dvěma pánové co jste odpověděli na můj dotaz.

Napsal: ned 27.01.2008 01:14
od hanzik
sorry další vopruz dotaz.Pokud máš pravdu tak pokud topení nezapnu tak se mi motor rychleji zahřeje na provozní teplotu???Kua zas vypadám jak debil :-)

Napsal: ned 27.01.2008 01:36
od surfis
hanzik píše:sorry další vopruz dotaz.Pokud máš pravdu tak pokud topení nezapnu tak se mi motor rychleji zahřeje na provozní teplotu???Kua zas vypadám jak debil :-)


Já tedy nevím, ale když jedu ráno "klobouka" do rachoty (ot. max 2500), tak mám auto zahřátý do 10 min. (rafika svisle) Mám cca 1 měsíc vyměněný termostat. Předtím se mi auto zahřívalo 20Km a stejně se neohřálo.

Prostě teplota se mi dostane na provozní, ať jedu jak chci a topím, jak chci do max. 10 min.

Napsal: ned 27.01.2008 13:00
od JaraX
kluci, ja bych ten termostat radši vyměnil jeslti to není dlouho zahřaty na pulku, pokud jste ho neměnili aspon víte že už to ok.

Napsal: ned 27.01.2008 13:10
od Slid
Tohle je termostat vadnej na 90%
mě se auto ohřeje (voda) na přesnou půlku po cca 3km otáčky cca 2000 - 2200 v téhle zimě a tam se usadí a už se dolu nehne.Mám novej termostat.Dříve mě to také trvalo a hlavně když sem jel z kopce klobouka tak si zase lehala cca 3mm od provozní.

Napsal: ned 27.01.2008 18:05
od hanzik
Díky chlapi myslel jsem si to že to není normální takové chování a radši to vyměním nejsou to všechny prachy takže dík.Jo a myslíte že bych měl koupit origo v BMW nebo můžu koupit nějakej v autokely??Někdy se tu probíraj díly origo neorigo a proto by mě to zajmalo.JEště jednou dík za odpovědí

Napsal: ned 27.01.2008 18:17
od Slid
hanzik píše:Díky chlapi myslel jsem si to že to není normální takové chování a radši to vyměním nejsou to všechny prachy takže dík.Jo a myslíte že bych měl koupit origo v BMW nebo můžu koupit nějakej v autokely??Někdy se tu probíraj díly origo neorigo a proto by mě to zajmalo.JEště jednou dík za odpovědí

mrkni na http://www.mjauto.cz mám také odtamtut pokud by si ho nenašel v katalogu napiš jim email nebo icq ochotně ti poradí
A hlavně mkrni do ETK ať víš kolik má mít °C a taky na cenu, třeba bude stejně drahý

Napsal: ned 27.01.2008 18:57
od hanzik
Slid píše:
hanzik píše:Díky chlapi myslel jsem si to že to není normální takové chování a radši to vyměním nejsou to všechny prachy takže dík.Jo a myslíte že bych měl koupit origo v BMW nebo můžu koupit nějakej v autokely??Někdy se tu probíraj díly origo neorigo a proto by mě to zajmalo.JEště jednou dík za odpovědí

mrkni na http://www.mjauto.cz mám také odtamtut pokud by si ho nenašel v katalogu napiš jim email nebo icq ochotně ti poradí
A hlavně mkrni do ETK ať víš kolik má mít °C a taky na cenu, třeba bude stejně drahý
díky zkusím

Napsal: ned 27.01.2008 19:10
od calif
co tak orientacne stoji termostat? mam 325i E36 v lete se mi zahreje paradne a drzi se tam co ma, na zimu sem sice auto schoval ale par chladnych dni sem s tim ujel a na prostredek sem se teda myslim nedostal ani po 40km. spis jen lehce z modryho ven

Napsal: ned 27.01.2008 19:15
od hanzik
calif píše:co tak orientacne stoji termostat? mam 325i E36 v lete se mi zahreje paradne a drzi se tam co ma, na zimu sem sice auto schoval ale par chladnych dni sem s tim ujel a na prostredek sem se teda myslim nedostal ani po 40km. spis jen lehce z modryho ven

No není nic jednoduššího než se kouknout do auto kely pro tvůj typ to je od 500 do 700kč.

Napsal: ned 27.01.2008 19:36
od hanzik
NO tak jsem podle winu nasel toto: http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1393/
No a pokud to dobře chápu tak termostat je díl 5 komplet i s tím plastem a v tom seznamu je 95cel tzn. že je na 95 stupňů celsia???Nebo ta hodnota je uvedena jinde??

Napsal: ned 27.01.2008 21:03
od xSAFA
S tou plastovou prirubou to kupovat nemusis nevim proc to tak maji a jestli to prodavaji jen kmplet s tim coz se mi moc nezda ale jestli je to tak bude to zbytecne drazsi....

Napsal: ned 27.01.2008 21:05
od xSAFA
A jinak to bude teplota

Napsal: ned 27.01.2008 21:06
od Killca
nevim no, ale podle mej e to normal, kdyz rano startnu auto vyjedu a nemam pusteny topeni a tlacim tam vysoky kvalty ale dusim je na nizsich rychlostech a pri tom drzim podlahu, tak mam auto zahraty hnedka, ale kdyz se jede fakt klidek topeni pusteny, tak se to zahriva dyl no

Napsal: ned 27.01.2008 21:11
od xSAFA
Ja sem termostat menil pred mesicem a kdyz rano vyrazim a nasadim tempo mam auto zahraty po cca 4km kdyz jedu jak šnek trva to dost dlouho rekl bych normalka.... Jinak mam sestival tam je asi vic vody jak u 4valu takze to bude o neco dyl...

Napsal: ned 27.01.2008 21:51
od hanzik
xSAFA píše:S tou plastovou prirubou to kupovat nemusis nevim proc to tak maji a jestli to prodavaji jen kmplet s tim coz se mi moc nezda ale jestli je to tak bude to zbytecne drazsi....

TAky mě to překvapilo ten plastV elitu to je za 1200 s tím platem což se i zdá za termostat moc

Napsal: ned 27.01.2008 23:16
od surfis
hanzik píše:
xSAFA píše:S tou plastovou prirubou to kupovat nemusis nevim proc to tak maji a jestli to prodavaji jen kmplet s tim coz se mi moc nezda ale jestli je to tak bude to zbytecne drazsi....

TAky mě to překvapilo ten plastV elitu to je za 1200 s tím platem což se i zdá za termostat moc


Já jsem ho kupoval v Elitu. Přesně ten co má ofic. cenu 1200. Je u něj i těsnění.