Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 24.01.2008 21:55
od Marrtin
Zajima me to, chtel bych udelat tuhle zmenu vozoveho parku

. Ma nekdo zkusenost ? Jde mi o to jestli nebude 540i proti 328i coupe lina.
540i ma 163.34 bhp/ton
328i ma 136.2 bhp/ton
Takovej rozdil by mel bejt poznat ne ?
Napsal: pát 25.01.2008 00:45
od Pazdi
tak nejlepší bys to měl zkusit si to projet...bo to záleží na tom, že někomu to může připadat lepší, někomu ne no...u tý pětky máš sice "trošku" víc koníků, ale zase je to jinak stavěný auto no...osobně beru trojku jako prostě sportovnější svezení...kde to sportovnější svezení víc poznáš i se slabším motorem
Napsal: pát 25.01.2008 01:59
od Filozof
Líná nebude to určitě ne. Jede skvěle. Ale oto více i žere. Počítej 3-5litru více. venku/město nežli 328i.
Více je to cítit od 200ky zrychlení je lepší u te 540i
Beru samo manuál.
Do stovky je rozdíl už 1,1sec v prospěch 540i. A i potom to letí líp a líp.
A hlavně V8 je superzvuk. Mnohem lepší jak R6.
http://www.youtube.com/watch?v=Dq9O-Kbl ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Reh9B59i ... re=related
Napsal: pát 25.01.2008 13:07
od Diablo330Ci
To je tezky kdyz jsem tu zakladal tema M5 e39 nebo 330Ci tak mi stejne nikdo moc neporadil.e39 jsem neridil a bojim se neohrabanosti v zatackach protoze 3er je hbitejsi a to by mi asi vadilo.Jasne ze ma e39 nej podvozek oproti konkurenci ale podle me nej byla e34 s kterou jsem jel a super ale taky u Ty je vaha trosku nekde jinde a rika se ze je to nejovladatelnejsi 5er v vsech dob.Jezdil jsem i v nove 5er a ta me vubec nenadchla.540i bude mit libovej motor kterej pojede porad.Ted jde o to jestli Ti budou vyhovovat jizdni vlastnosti.Pujc si podle me nejlepe 540i na Mtechnicu nebo sp.podvozku a nebo i jineho benzina na Mtech a jed se project do zatacek.
Napsal: pát 25.01.2008 13:54
od Marrtin
Diablo330Ci píše:To je tezky kdyz jsem tu zakladal tema M5 e39 nebo 330Ci tak mi stejne nikdo moc neporadil.e39 jsem neridil a bojim se neohrabanosti v zatackach protoze 3er je hbitejsi a to by mi asi vadilo.Jasne ze ma e39 nej podvozek oproti konkurenci ale podle me nej byla e34 s kterou jsem jel a super ale taky u Ty je vaha trosku nekde jinde a rika se ze je to nejovladatelnejsi 5er v vsech dob.Jezdil jsem i v nove 5er a ta me vubec nenadchla.540i bude mit libovej motor kterej pojede porad.Ted jde o to jestli Ti budou vyhovovat jizdni vlastnosti.Pujc si podle me nejlepe 540i na Mtechnicu nebo sp.podvozku a nebo i jineho benzina na Mtech a jed se project do zatacek.
Hm, to je podobnej problem. Je mi jasny, ze 3er je lepsi do zatacek. Mam na 328 M-technik podvozek a zatacky si fatk uzivam, pritelkyne me musi vzdycky brzdit

. Jezdim ale do cech 500 km dalnice treba na vikend a zase 500 zpatky. 540i by na to byla idealni. 328i je dobra do 220km/h pak chybi vykon a kazda nerovnost na dalnici je neprijemna. Budu se muset v necem projet, to je jasny, ale sem zvedavej, kdo me necha pri projizdce tohle vsechno vyzkouset...
Napsal: pát 25.01.2008 14:55
od Diablo330Ci
Jo taky me laka 540i nebo M5 ale chce se to v tom svezt.Me jedine napada autopujcovna ale to zase bude mit normalni nebo vymlacenej podvozek.Nebo bazar nejakej.
Napsal: pát 25.01.2008 20:51
od Pete
Ahoj hosi, ja taky touzim po povýšení ale na 740 z 328 proste je mi kupe uz male jinak vykon dostacujici.Asi se nejak domluvime a vezmem neco z te pujcovny
JInak bych si rad poslechl nazor nekoho kdo tuhle zmenu podstoupil, urcite je tu takových lidí spousta, tak sup zkusenosti sem
Dekuju

Napsal: pát 25.01.2008 22:42
od 540david
Ahoj, mám 540i a něco jsem taky najel i s 328. Pokud jde o tu obratnost, tak má 328 výhodu tak do 80km/h v ostrých zatáčkách. Pokud jedeš víc, tak se výhoda spíše přiklání k pětce. Jestli někdo tvrdí něco o vyvážení, tak to bude poznat pouze na okruhu a ne rozhodně na okresce. Jelikož jsou u obou aut výborné podvozky, tak rozhoduje výkon. A v téhle disciplíně je 328 zcela jinde. Do 100km/h to není tak markantní, ale pak se jasně projeví síla V8. Při 200 ani nepoznáš v zrcátku žes ujel trojce.

. Jinak abych předešel kamenování majitelů 328, je tohle autíčko podle mě jeden z nejlepších sportovních vozů co kdy jezdil po silnicích.

Napsal: pát 25.01.2008 23:18
od Marrtin
540david píše:Ahoj, mám 540i a něco jsem taky najel i s 328. Pokud jde o tu obratnost, tak má 328 výhodu tak do 80km/h v ostrých zatáčkách. Pokud jedeš víc, tak se výhoda spíše přiklání k pětce. Jestli někdo tvrdí něco o vyvážení, tak to bude poznat pouze na okruhu a ne rozhodně na okresce. Jelikož jsou u obou aut výborné podvozky, tak rozhoduje výkon. A v téhle disciplíně je 328 zcela jinde. Do 100km/h to není tak markantní, ale pak se jasně projeví síla V8. Při 200 ani nepoznáš v zrcátku žes ujel trojce.

. Jinak abych předešel kamenování majitelů 328, je tohle autíčko podle mě jeden z nejlepších sportovních vozů co kdy jezdil po silnicích.

No konecne nazor! Diky chlape !
Napsal: sob 26.01.2008 13:38
od Pete
A jak je to s tou 740 ? myslim ten novejsi model s 4.4 motorem. Poreferuje nekdo o skutečnostech a zažitcích ?
Napsal: sob 26.01.2008 16:54
od 154
dynamicky bude lepsi v8, bude to vic tlacit do sedacek za vsech podminek a ve vsech otackach. na dalnici je to jasna volba. na okreskach si myslim ze v8 stejne nedokazes vyzdimat na maximum, protoze v zatackach budes cetjit kila navic a maticovy rizeni ti taky moc jistoty ve volantu neposkytne.
Napsal: sob 26.01.2008 20:29
od Marrtin
154 píše:dynamicky bude lepsi v8, bude to vic tlacit do sedacek za vsech podminek a ve vsech otackach. na dalnici je to jasna volba. na okreskach si myslim ze v8 stejne nedokazes vyzdimat na maximum, protoze v zatackach budes cetjit kila navic a maticovy rizeni ti taky moc jistoty ve volantu neposkytne.
muzes prosimte upresnit rozdily v tom rizeni 328 vs 540 ?
Napsal: ned 27.01.2008 01:56
od dsvatos
Marrtin píše:154 píše:dynamicky bude lepsi v8, bude to vic tlacit do sedacek za vsech podminek a ve vsech otackach. na dalnici je to jasna volba. na okreskach si myslim ze v8 stejne nedokazes vyzdimat na maximum, protoze v zatackach budes cetjit kila navic a maticovy rizeni ti taky moc jistoty ve volantu neposkytne.
muzes prosimte upresnit rozdily v tom rizeni 328 vs 540 ?
Pocitově ti to nepopíšu, v pětce jsem se nesvezl tak ostře, aby to šlo porovnat. Trojky mají hřebenový řízení, pětky maticový (šnekový). Obojí má svoje pro a proti. Maticový řízení je "náklaďákový"

Hřebenový se chová přesněji.. Ale pokud nejsi závodník, tak ti to může bejt jedno jaký tam je. Nepoznáš to

Napsal: ned 27.01.2008 11:29
od 154
pocitove to taky moc popsat nedokazu, ale priblizim ti to asi tak, ze u hrebenovyho rizeni citis kazdej kaminek na silnici, maticovy je utlumenejsi. Ne ze by bylo nepresny, jen je pocitove tupejsi.
Napsal: ned 17.02.2008 17:35
od pittbul
ahoj ja som to porovnaval na sprintoch ale ja mam e34 4.0 automat a kamos e36 2.8+chip samozrejme manual on to dost nahana aj vonku aj ja ale jazdim 90% mesto takze je trosku zlenivene.Po prvej porovnavacej skusenosti som bol zhrozeny,asi od 100km/h ma zacal predbiehat

.Ale po navsteve Brnenskeho okruhu kde som moju 540 prevetral poriadne sa potom nas sprint ani nedal porovnat. Od startu som sa mu zacal vzdialovat a to s prehladom neverili sme tomu ani jeden tak sme to vyskusali asi 3 krat a vzdy rovnaky vysledok. No motor isiel po navsteve okruhu ovela lepsie do otacok a aj prevodovka radila rychlejsie.
Napsal: ned 17.02.2008 18:12
od Marrtin
pittbul píše:ahoj ja som to porovnaval na sprintoch ale ja mam e34 4.0 automat a kamos e36 2.8+chip samozrejme manual on to dost nahana aj vonku aj ja ale jazdim 90% mesto takze je trosku zlenivene.Po prvej porovnavacej skusenosti som bol zhrozeny,asi od 100km/h ma zacal predbiehat

.Ale po navsteve Brnenskeho okruhu kde som moju 540 prevetral poriadne sa potom nas sprint ani nedal porovnat. Od startu som sa mu zacal vzdialovat a to s prehladom neverili sme tomu ani jeden tak sme to vyskusali asi 3 krat a vzdy rovnaky vysledok. No motor isiel po navsteve okruhu ovela lepsie do otacok a aj prevodovka radila rychlejsie.
Zajimave
Napsal: pon 18.02.2008 17:27
od Filozof
Marrtin píše:pittbul píše:ahoj ja som to porovnaval na sprintoch ale ja mam e34 4.0 automat a kamos e36 2.8+chip samozrejme manual on to dost nahana aj vonku aj ja ale jazdim 90% mesto takze je trosku zlenivene.Po prvej porovnavacej skusenosti som bol zhrozeny,asi od 100km/h ma zacal predbiehat

.Ale po navsteve Brnenskeho okruhu kde som moju 540 prevetral poriadne sa potom nas sprint ani nedal porovnat. Od startu som sa mu zacal vzdialovat a to s prehladom neverili sme tomu ani jeden tak sme to vyskusali asi 3 krat a vzdy rovnaky vysledok. No motor isiel po navsteve okruhu ovela lepsie do otacok a aj prevodovka radila rychlejsie.
Zajimave
Není to tím že se auto přizpusobuje řidiči. Jednotka která se učí stylu jízdy řidiče?
Napsal: pon 18.02.2008 17:55
od dsvatos
Pokud se s motorem jezdí klobouk, tak zleniví a enchce se mu moc do otáček. Je potřeba mu občas dát pořádne za uši. Vyčistí se tím svíčky, vypálí přebytečnej karbon, vypucuje zakydanej výfuk. Takže tou jízdou na okruhu ho vypucoval a motor zas šlape jak má

Napsal: pon 18.02.2008 18:43
od pittbul
Filozof píše:Marrtin píše:pittbul píše:ahoj ja som to porovnaval na sprintoch ale ja mam e34 4.0 automat a kamos e36 2.8+chip samozrejme manual on to dost nahana aj vonku aj ja ale jazdim 90% mesto takze je trosku zlenivene.Po prvej porovnavacej skusenosti som bol zhrozeny,asi od 100km/h ma zacal predbiehat

.Ale po navsteve Brnenskeho okruhu kde som moju 540 prevetral poriadne sa potom nas sprint ani nedal porovnat. Od startu som sa mu zacal vzdialovat a to s prehladom neverili sme tomu ani jeden tak sme to vyskusali asi 3 krat a vzdy rovnaky vysledok. No motor isiel po navsteve okruhu ovela lepsie do otacok a aj prevodovka radila rychlejsie.
Zajimave
Není to tím že se auto přizpusobuje řidiči. Jednotka která se učí stylu jízdy řidiče?
ano mam taku a aj prevodovka sa prisposobuje ja mam ten novsi typ prevodovky s prepinacom S a A-adaptabilna,davala sa aj do e38
Napsal: pon 18.02.2008 22:32
od 540david
Taky jsem pucoval výfuk. Spotřeba 30l na 80km...
