Stránka 1 z 2
Napsal: úte 15.01.2008 13:47
od jacob
Jakou značku preferujete? Co je lepší ?
Hengst a Mann stojí ku ostatním nejvíc na elitecat nebo autokelly.
Děkuji za názory.
Napsal: úte 15.01.2008 14:47
od Spajky
já dávám jen origo

Napsal: úte 15.01.2008 15:17
od jacob
Spajky píše:já dávám jen origo

kolik stojí orgio? Jde objednat někde na netu? V těhlech eshopech like autokelly atd sou vsechny možný značky jenom né bmw.
Napsal: úte 15.01.2008 15:33
od Spajky
sem laik,ale nemyslim si, že by se v +-12let starým autě projevil rozdíl ve filtru, origo kupuju čistě pro dobrej pocit...stojí kolem 250-300, teď už nevím. Koupíš ho v každým servise BMW

Napsal: úte 15.01.2008 15:39
od jacob
Spajky píše:sem laik,ale nemyslim si, že by se v +-12let starým autě projevil rozdíl ve filtru, origo kupuju čistě pro dobrej pocit...stojí kolem 250-300, teď už nevím. Koupíš ho v každým servise BMW

taky mi jde o dobrej pocit

tak proto ty otázky ohledně těch filtrů, co se prodávají v eShopech.
Myslel jsem třeba, že neoriginální značka může být v něčem propracovanější, například jako jsou jiné vložky do airboxu green (jen příklad). Jinak díky za reakce.
Napsal: úte 15.01.2008 16:16
od dsvatos
Pokud koupíš známou a zavedenou značku (Mann, Fram, Ufi, Champion atd.) tak je to úplně jedno. Beztak ty filtry do fabriky jedna z těch firem dodává..
Napsal: úte 15.01.2008 17:37
od bas2
Origo je Hengst.
Napsal: stř 16.01.2008 11:08
od Butch5
Fram, Purolator, Champion, Hengst, Purflux,Fiam,Mann, Delphi ...vsechno znackove kvalitni filtry....
Napsal: stř 16.01.2008 11:13
od jacob
Tak pro dobrej pocit jsem byl v autorizáku na P10, stejně to mam 1 km od práce. Stál 328,- , takže stejně jako filtry značek Hengst etc...
Napsal: stř 16.01.2008 11:20
od Slid
Hengst dodává olej filtry pro BMW čili ho na 100% máš

Napsal: stř 16.01.2008 12:04
od anymartin
Chlapi mám své první bmw ještě jsem se v něm moc nešťoural takže nemám potuchy kde je olejovej filtr. Poradíte mi pls. Díkes

Napsal: stř 16.01.2008 12:36
od xSAFA
Za chladičem napravo vedle motoru máš válcovou nádobu navrchu šroubovaci víčko. Lyší se to nepatrně dle typu motoru.
Napsal: stř 16.01.2008 13:00
od jacob
přesně tak, asi před minutou sem to viděl. Válcová nádoba a jednoduše nasazenej filtr.
Napsal: stř 16.01.2008 13:13
od anymartin
Tak jsem se tam byl mrknout. Jsou tam dvě nádobky jedna plastova od oleje mastná,ale druhá je mezi altíkem a motorem a ta je kovová a připadá mi že je to spíš tahle.

Napsal: stř 16.01.2008 13:23
od xSAFA
Myslis asi jeste nadobku na servo. je to blíže k motoru viz treba zde.
Musis to najit

Mas asi teda tu ocelovou jak je tady. nektere motory maji jeste plastovou nepatrne jinak umistenou. Nadobka na servo ma takovej jinej uzaver jakoby s vybranim na prsty. Na nadobce pro oil filtr je sestihranna hlava.
Napsal: stř 16.01.2008 13:37
od anymartin
Jo jo.To je přesne ta kterou jsem si myslel. Díky za rady zítra se jdu pustit do výměny oleje. Díkes za poradu

Napsal: stř 16.01.2008 13:40
od Killca
nevim jakej mas motor, ale u me je to tajdlenc

Napsal: stř 16.01.2008 13:51
od anymartin
318i m43 b18 Je to na tom samém místě jako to máš jen to víčko je trochu jiné. Díkes za rady

Napsal: stř 16.01.2008 20:29
od hanzik
Killca píše:nevim jakej mas motor, ale u me je to tajdlenc

Sorry mám jen 1,6 -ku ale kde je u Isa baterka??Se dívám že ji v motorovém prostoru nemáš.Jen pro zajmavost
Napsal: stř 16.01.2008 21:03
od dsvatos
hanzik píše:Killca píše:nevim jakej mas motor, ale u me je to tajdlenc

Sorry mám jen 1,6 -ku ale kde je u Isa baterka??Se dívám že ji v motorovém prostoru nemáš.Jen pro zajmavost
U ISa je normálně jako u 316 a všech čtyřválců. Buďto ji má na fotce jen vyndanou, nebo namontovanou jinam. Ale k tomu nevidím důvod..