Stránka 1 z 2

Napsal: pon 14.01.2008 00:24
od HAMANN
Docela me tady udivuje jak nekteri pisi ze kupuji dily jedine u bmw a pritom jejich auta maji kolikrat cenu 50-70tis? Sam mam 325i e36 a koupil jsem hromadu veci v replice od dilu na rizeni po motor-vahu, civky, lambdu... Najezdil jsem s tim kolem 40tis a nemel jsem jediny problem ani se silentblokem ani lambdou! Nerikejte ze Skf, Sachs, brembo, moog, bosch jsou smejdy?

Napsal: pon 14.01.2008 00:43
od HAMANN
Jasny, ale jak tady ctu ze kupujou cepy, tycky stab. silenbloky, svicky.. proste bezny veci ktery sezenes v elitu, kelly. Shanel jsem v BMW prahy na e34, chteli za jeden 7000kc, na auto ktery tady nabizej i za 30-40tis, to je podle me zlodejina!

Napsal: pon 14.01.2008 00:56
od BMWPower
já si nechal pryhy na E34 udělat u jednoho známého co je klempíř a vyšli mě okolo 1500kč oba. :D

Napsal: pon 14.01.2008 08:23
od JaraX
bmw326 píše:Jasny, ale jak tady ctu ze kupujou cepy, tycky stab. silenbloky, svicky.. proste bezny veci ktery sezenes v elitu, kelly. Shanel jsem v BMW prahy na e34, chteli za jeden 7000kc, na auto ktery tady nabizej i za 30-40tis, to je podle me zlodejina!
zlodějina to není, u BMW platíš za kvalitu a víš že když tam ten prah koupíš tak tam bude v pohodě pasovat, nebude se muset nic přizpůsobit a nic řešit a víš že to hned neshnije. samozřejmě že hromada věcí se vyplatí brát z náhrady, ale nejsou díly jak díly, např kotouče origo a kotouče od vyrobce kterej je dodava pro bmw jako origo ale ty v nahradě maji horší směs apod. celkově to chce se spíš zaměřit na kvalitní značky, ale já si třeba nemrazku do chladiče koupím o 20kč dráž na litru v bmw než abych pak někde laboroval že jsem tam nalil něco co patří do VW a ted mi to žere hlavu apod. co se týče plechařských a plastových dílu dávám přednost BMW, protože třeba Mkovy narazniky se ze stejnyho matroše v nahradě nedělaj.

Napsal: pon 14.01.2008 09:27
od RedBaron
Ale ono to vůbec není pouze o originálních dílech. Je to o rozumu a zkušenostech. Pokud originální díl stojí 2x tolik tak si to rozmyslím. Jenže jsou takové, které stojí nachlup stejně jako ta replika nebo jen o pár procent víc a tam nechápu proč kupovat repliku. Lidi kolikrát lezou pro starý zpuchřelý hadice na vrakáč a dávají za ně o kilo víc než stojí origo díl u BMW! Pokud tlumiče stojí u BMW patnáct a já seženu stejně kvalitní Bilsteiny za 8,5 pak nevidím důvod proč kupovat originály. Ale pokud všechny kotouče, který se prodávají v našich distribucích autodílů, jsou šmejdy z Polska nebo Číny a po pár tisících jsou zkroucený jako hadi, pak místo rádobyBremba nebo rádobyATE za 4.000,- Kč prostě koupím originály za 7.000,- Kč a mám na 100.000 km pokoj a měním jen destičky.

Napsal: pon 14.01.2008 18:59
od Slid
já se nejdříve kouknu kolik stojí v BMW a pak koukám kolik stojí např. na http://www.mjauto.cz z mjauto mám hodně věcí od lepších značek a za super ceny
Musíš ale vědět jakou značku vzít a jaká se třeba dává do prvovýroby atd.Něco se vyplatí třeba jen v BMW a v replice vůbec atd.

Napsal: pon 14.01.2008 19:52
od gogoho
Jasný, nejsou origo věci jako origo. třeba na E38 jsou všechny ramena a čepy od TRW v originale a vedle toho znak BMW, tak to je asi blbost kupovat origo , protože je to uplně stejný,, Ale zas jako je plno věcí co neorigo neseženeš... A musí bejt origo.. JAko třeba hadice, expanz na chladič....atd... Ale zas jako musim říct, že když se koupí origo díl BMW , tak máš jistotu, že je to nej. A že bude ok... Je to všechno jen o penězích :lol:

Napsal: pon 14.01.2008 21:17
od rosta
Já jsem zháněl m prahy na mé auto. Nejdřív jsem se díval na různé internetové stránky, všechno se pohybovalo kolem 3 500.-cca. A navíc bez příslušenství. Pak jsem se díval v bmw a stály 5000.-1ks, tak jsem furt váhal kde to koupit, nakonec jsem to koupil v bmw. Sice jsem za komplet dal 13 000.-,ale pasujou jsou u toho všechny příchytky čudlíky. Stačí je nalakovat a jen nacvaknout. Možná jsem udělal chybu,ale origo je origo.Je fakt že ten práh je s betelného ABS plastu.

Napsal: pon 14.01.2008 21:41
od JaraX
rosta píše:Já jsem zháněl m prahy na mé auto. Nejdřív jsem se díval na různé internetové stránky, všechno se pohybovalo kolem 3 500.-cca. A navíc bez příslušenství. Pak jsem se díval v bmw a stály 5000.-1ks, tak jsem furt váhal kde to koupit, nakonec jsem to koupil v bmw. Sice jsem za komplet dal 13 000.-,ale pasujou jsou u toho všechny příchytky čudlíky. Stačí je nalakovat a jen nacvaknout. Možná jsem udělal chybu,ale origo je origo.Je fakt že ten práh je s betelného ABS plastu.
moje řeč. je vidět že jsi ze stejné ulice :D

Napsal: pon 14.01.2008 21:48
od Slid
JaraX píše:
rosta píše:Já jsem zháněl m prahy na mé auto. Nejdřív jsem se díval na různé internetové stránky, všechno se pohybovalo kolem 3 500.-cca. A navíc bez příslušenství. Pak jsem se díval v bmw a stály 5000.-1ks, tak jsem furt váhal kde to koupit, nakonec jsem to koupil v bmw. Sice jsem za komplet dal 13 000.-,ale pasujou jsou u toho všechny příchytky čudlíky. Stačí je nalakovat a jen nacvaknout. Možná jsem udělal chybu,ale origo je origo.Je fakt že ten práh je s betelného ABS plastu.
moje řeč. je vidět že jsi ze stejné ulice :D
Jak sem pochopil tak zakladateloj topicu nešlo o doplňky, ale o díly, doplňky je kapitola sama o osobě.
Zde je jasnej příklad proč kupovat např. ložisko kol v BMW, když můžeš mít SKF bez loga BMW za lepší cenu, to samé termostat wahler :wink:
Nebo proč být vysazen na chladicí kapalinu v BMW, když tam stejně v BMW obalu je Fridex G48 :wink:
Doufám že tu není nikdo kdo si myslí že v Mnichově to bouchaj na dílně a vařej chladicí kapalinu :D

Napsal: pon 14.01.2008 21:51
od matal
Upřednostňuji taky origo.. :wink:
Např. potřeboval jsem vyměnit spojku,u známého v servise mi řekl 10k i s prací,spojka nějaká z elitu,v Renocaru chtěli 12k,ale s tím,že je spojka origo.. a navíc mi k tomu v Renocaru umyli pěkně auto..A to se vyplatí.. :wink: :)

Napsal: pon 14.01.2008 21:55
od Slid
spojka origo Luk nebo Sachs
ložiska SKF
čepy LMI
kladka, napínák INA
atd. atd. např. u e36ky

Napsal: úte 15.01.2008 08:38
od RedBaron
Slid píše:Nebo proč být vysazen na chladicí kapalinu v BMW, když tam stejně v BMW obalu je Fridex G48
Mám pocit, že zrovna nemrzka origo BMW v plechovkách je levnější než ten Fridex a je jiná.

Stejně tak voda do ostřikovačů je u BMW stejně drahá jako na pumpě ale narozdíl od ní fakt nesmrdí ale voní :)

Napsal: úte 15.01.2008 11:44
od gogoho
Jako zas , že bych jezdil do BMW pro nápln do ostřikovačů, tak zas tak vážně to neberu :lol: Jde hlavně o díly jako jsou čepy řízení, ramena, brzdy atd. Zas jako nemá cenu to hrotit :lol: Pokud možno se nažim dávat vše origo potom to BMW ztrácí význam........ Když se tam začnou dávat sračky.. To si pak můžu koupit KIA nebo po Hyundai ..........

Napsal: úte 15.01.2008 12:50
od Honza-net
Já na E30 nakupoval originální díly jen tak z principu :D

Napsal: úte 15.01.2008 14:02
od Slid
RedBaron píše:
Slid píše:Nebo proč být vysazen na chladicí kapalinu v BMW, když tam stejně v BMW obalu je Fridex G48
Mám pocit, že zrovna nemrzka origo BMW v plechovkách je levnější než ten Fridex a je jiná.

Stejně tak voda do ostřikovačů je u BMW stejně drahá jako na pumpě ale narozdíl od ní fakt nesmrdí ale voní :)
No v Tisu je napsáno toto, proto jsem to psal :wink: a i na stránkách Fridexu je kam se dodává :wink: Mě šlo spíše o zaslepenost BMW než ceny :wink:

Prostě na auto nedávat sračky to jako v každém případě, ale díly co se dávají do prvovýroby kde prodejci autodílů bez znaku, obalu BMW je prodávají za levnější cenu stejnou kvalitu.Ale pokud někdo kupuje ty nejlevnější značky Starline atd tak to opravdu strácí význam mít vozidlo BMW.

Napsal: úte 15.01.2008 18:48
od Marek-is
jen tak mezi řečí dovážím origo karosářské díly přímo ze skladu bmw z Mnichova...za podstatně nižší ceny než u českých ofiko záatupců bmw :idea: takže i origo se dá sehnat za pár korun :twisted:

Napsal: úte 15.01.2008 19:47
od wacc
Slid píše:
Prostě na auto nedávat sračky to jako v každém případě, ale díly co se dávají do prvovýroby kde prodejci autodílů bez znaku, obalu BMW je prodávají za levnější cenu stejnou kvalitu.Ale pokud někdo kupuje ty nejlevnější značky Starline atd tak to opravdu strácí význam mít vozidlo BMW.
Rozdil je mozna v tom, ze vstupni kontrola kvality nakupovaných dílů u bmw může požadovat vyšší kvalitu, než pak ti samí dodavatelé prodávají jako druhovýrobu. Jen domněnka.

Napsal: úte 15.01.2008 20:21
od surfis
wacc píše:
Slid píše:
Prostě na auto nedávat sračky to jako v každém případě, ale díly co se dávají do prvovýroby kde prodejci autodílů bez znaku, obalu BMW je prodávají za levnější cenu stejnou kvalitu.Ale pokud někdo kupuje ty nejlevnější značky Starline atd tak to opravdu strácí význam mít vozidlo BMW.
Rozdil je mozna v tom, ze vstupni kontrola kvality nakupovaných dílů u bmw může požadovat vyšší kvalitu, než pak ti samí dodavatelé prodávají jako druhovýrobu. Jen domněnka.
Když jsem si kupoval svíčky, tak mi bylo řečeno, že v Elitu mají svíčky
NGK I. třídu kvality, ale BMW prý bere pouze "výběrovou" kvalitu.
Nevím, jestli je to kec, nebo pravda....

Napsal: úte 15.01.2008 20:44
od Slid
wacc píše:
Slid píše:
Prostě na auto nedávat sračky to jako v každém případě, ale díly co se dávají do prvovýroby kde prodejci autodílů bez znaku, obalu BMW je prodávají za levnější cenu stejnou kvalitu.Ale pokud někdo kupuje ty nejlevnější značky Starline atd tak to opravdu strácí význam mít vozidlo BMW.
Rozdil je mozna v tom, ze vstupni kontrola kvality nakupovaných dílů u bmw může požadovat vyšší kvalitu, než pak ti samí dodavatelé prodávají jako druhovýrobu. Jen domněnka.
To si myslím by bylo velice nákladné a dělat jednu lepší a jednu horší pod stejnou značkou by se jim nevyplatilo, to spíše by značka byla jiná.
Například v ČR baterie Varta / Perion