Stránka 1 z 1
Napsal: pon 14.01.2008 00:11
od Panaque
Zní to asi hloupě
Ale zajímá mě jak máte nastaveny ostřikovače předního skla...
Neskutečně mě to rozčiluje, pořád to nastavuji jehlou a doteď nejsem spokojen...
Buď to stříká příliš nízko a proud vody se odráží od skla, nebo mám spodní část suchou tudíž upatlanou...
Existuje nějaký "recept" jak nastavit ostřikovče???
Díky za odpovědi i na takto hloupou otázku...
Napsal: pon 14.01.2008 00:20
od D-E-J-V
nastav je tak aby ti stříkali těsně za stěrač.....až se stěrač rozjede tak ti tu vodu rozhrne po celém skle a pěkně setře....taky sem to řešil nedávno...a ted max spokojenost
Napsal: pon 14.01.2008 00:31
od Panaque
Myslíš někam sem???

Napsal: pon 14.01.2008 12:26
od D-E-J-V
jj...tam o bude akorát...mě obě trysky na jednom ostřikovači stříkají skoro do toho samého místa a stírá to bez chyby....tedka když je zaprasené a suché okno tak to setře napoprvé skoro dokonale....taky sem se s tím dlouhou dobu pral jak to bude nejlepší a takto je to super..
Napsal: pon 14.01.2008 19:13
od Marrtin
Taky s tim porad laboruju. Krome dobreho serizeni to jeste chce ne prilis stare sterace. Me se trysky dost casto ucpavaji - jak proti tomu bojovat ? Nebavi me furt to cistit jehlou...
Napsal: pon 14.01.2008 21:53
od matal
Marrtin píše:Taky s tim porad laboruju. Krome dobreho serizeni to jeste chce ne prilis stare sterace. Me se trysky dost casto ucpavaji - jak proti tomu bojovat ? Nebavi me furt to cistit jehlou...
Používej destilovanou vodu..

Napsal: pon 14.01.2008 22:04
od surfis
Panaque píše:Myslíš někam sem???

Ono je to relativní, kam nastavit trisky, protože když jezdíš po městě max 70 - 80 km/hod., tak musíš mít trysky nastavený níž. Když jezdíš po dálnici kde rychlost je 100 - 150km/hod, tak musíš trysky nastavit výš, protože proud vzduchu ti proud vody strhává. Jestli jezdíš to i to, tak kompromis mezi a to není 10cm nad stěrače, ale tak 20cm nad...
Msíš laborovat......
Napsal: pon 14.01.2008 22:17
od papyk
Tak určitě výš, tu vodu ti to bude strhávat a nemusíš ani letět po dálnici, a oni na to i hoši v BMW myslely, první ti začne týct voda a pak jde teprv stěrač, takže ti to namočí sklo i dole - stihne to ztéct.
Napsal: pon 14.01.2008 22:20
od Marrtin
matal píše:Marrtin píše:Taky s tim porad laboruju. Krome dobreho serizeni to jeste chce ne prilis stare sterace. Me se trysky dost casto ucpavaji - jak proti tomu bojovat ? Nebavi me furt to cistit jehlou...
Používej destilovanou vodu..

Pouzivam koncentrat -70C v pomeru 1:1 s destilovanou vodou.
Napsal: pon 14.01.2008 22:38
od surfis
papyk píše:Tak určitě výš, tu vodu ti to bude strhávat a nemusíš ani letět po dálnici, a oni na to i hoši v BMW myslely, první ti začne týct voda a pak jde teprv stěrač, takže ti to namočí sklo i dole - stihne to ztéct.
Jenomže když v nulové rychlosti ti to bude stříkat 10cm nad stěrač, tak při 100km/hod to bude stříkat do stěrače né-li pod. A to je na hov..
Musí to být min 20cm, pokud nejezdíš 90% po městě...
Napsal: pon 14.01.2008 22:40
od papyk
surfis píše:papyk píše:Tak určitě výš, tu vodu ti to bude strhávat a nemusíš ani letět po dálnici, a oni na to i hoši v BMW myslely, první ti začne týct voda a pak jde teprv stěrač, takže ti to namočí sklo i dole - stihne to ztéct.
Jenomže když v nulové rychlosti ti to bude stříkat 10cm nad stěrač, tak při 100km/hod to bude stříkat do stěrače né-li pod. A to je na hov..
Musí to být min 20cm, pokud nejezdíš 90% po městě...
No dyt píšu výš, určitě radši výš

Napsal: čtv 17.01.2008 17:39
od Ajwori
mám stejnej problém buď toi stříká dolů nebo přes celý auto až na kufr a po bokách dával jsem nový trysky a ta jedna mě snad stříká kolem toho kloubku místo aby stříkala dirkou kterou má jsem z toho nepříčetnej