Stránka 1 z 2
Napsal: úte 18.12.2007 23:07
od Susi
Ahoj ahoj,
mám dotaz na sportovní vyznavače, ale i ty ostatní, kteří mají s touto originální BMW úpravou podvozku nějakou zkušenost..
Je to asi 2 měsíce, co jsem si přivezl z Německa svoje "vysněný" autíčko (E39). Spokojenost maximální, jedinou obavou je zmíněný podvozek versus české silnice. Teď mám obuté "15" zimní disky s rozměrem pneu 205/65. Je cítit sportovní naladění, ale komfort bez připomínek...
Na jaro už v garáži čekají "17" s rozměrem 235/45 - vypadat to bude určitě skvěle, ale co komfort jízdy??? Myslíte, že bude podvozek hodně tvrdý?? A životnost podvozku, zkracuje se výrazně???
Těším se na názory a zdravím Vás..
Díky
Napsal: úte 18.12.2007 23:40
od Huska
Susi píše:Ahoj ahoj,
mám dotaz na sportovní vyznavače, ale i ty ostatní, kteří mají s touto originální BMW úpravou podvozku nějakou zkušenost..
Je to asi 2 měsíce, co jsem si přivezl z Německa svoje "vysněný" autíčko (E39). Spokojenost maximální, jedinou obavou je zmíněný podvozek versus české silnice. Teď mám obuté "15" zimní disky s rozměrem pneu 205/65. Je cítit sportovní naladění, ale komfort bez připomínek...
Na jaro už v garáži čekají "17" s rozměrem 235/45 - vypadat to bude určitě skvěle, ale co komfort jízdy??? Myslíte, že bude podvozek hodně tvrdý?? A životnost podvozku, zkracuje se výrazně???
Těším se na názory a zdravím Vás..
Díky
235/45/17 na všech 4 kolech je nejlepší kombinace na léto ... komfort/jízdní vlastnosti. Ne nadarmo byly příplatakovou výbavou. 18" mi připadá už tvrdé. ramena stejně vydrží řádově 100-120tis km takže je jen otázkou kolik máš najeto a kdy budeš měnit. ale 17" se životnost výrazně nezkracuje
Napsal: stř 19.12.2007 00:17
od matal
Huska píše:Susi píše:Ahoj ahoj,
mám dotaz na sportovní vyznavače, ale i ty ostatní, kteří mají s touto originální BMW úpravou podvozku nějakou zkušenost..
Je to asi 2 měsíce, co jsem si přivezl z Německa svoje "vysněný" autíčko (E39). Spokojenost maximální, jedinou obavou je zmíněný podvozek versus české silnice. Teď mám obuté "15" zimní disky s rozměrem pneu 205/65. Je cítit sportovní naladění, ale komfort bez připomínek...
Na jaro už v garáži čekají "17" s rozměrem 235/45 - vypadat to bude určitě skvěle, ale co komfort jízdy??? Myslíte, že bude podvozek hodně tvrdý?? A životnost podvozku, zkracuje se výrazně???
Těším se na názory a zdravím Vás..
Díky
235/45/17 na všech 4 kolech je nejlepší kombinace na léto ... komfort/jízdní vlastnosti. Ne nadarmo byly příplatakovou výbavou. 18" mi připadá už tvrdé. ramena stejně vydrží řádově 100-120tis km takže je jen otázkou kolik máš najeto a kdy budeš měnit. ale 17" se životnost výrazně nezkracuje
Viděl bych to taky tak..

Napsal: stř 19.12.2007 10:30
od Diablo330Ci
Neboj bude to v pohode

Budes citit jeste vetsi jistotu v podvozku a nevyklepe Te to!
Napsal: stř 19.12.2007 12:49
od Marrtin
Ahoj
mam M podvozek na 3er coupe. Jizda po Praze a mnohych silnicich strednich cech je utrpeni pro auto a pro ridice, kterej s nim cejti - a to mam 205/15/60. Nastesti bydlim v DE kde si naopak tento podvozek vychutnavam.
Napsal: stř 19.12.2007 19:45
od Susi
Tak fajn,
snad budou mé obavy zbytečné... Životnost podvozku je podle mě přímo úměrná kvalitě silnic, po kterejch jezdíš (i v Česku se najdou dobrý silnice) a pokud nejezdíš denně po "kočičích hlavách" apod., mělo by by to nějakou dobu fungovat.
Ono se sice říká "krása bolí", ale nechci, aby to bolelo moooc...
Jinak u "3er" bude určo "M" podvozek tvrdší, protože "5er" je o pár kilo těžší, což je podle mě znát... Nebo ne?
Napsal: stř 19.12.2007 19:48
od Diablo330Ci
Ja mam zase HR podvozek snizeni 55/35 a uz jsem si jednou utrhl predni rameno o kanal a predek je tvrdej jak kdyby tam byli navareny dve tyce a porad se mi to libi

Jasne je to clovek od cloveka takze tezko rict co vyzadujes.Me to treba dela dobre kdyz to drnca a cejtim celej podvozek pod sebou takze vim presne kam auto jde.
Napsal: stř 19.12.2007 21:55
od 540david
Na 540 mám přesně 235/45 r17 a pokud je to nafoukaný dle výrobce tak je kvalita jízdy ok. Samozřejmě větší díry, koleje apod. jsou docela cítit, ale ještě je to v přijatelných mezích. Určitě doporučuji sledovat cestu a těmto "perličkám"

našich silnic se raději vyhnou popřípadě zpomalit. Hliníkové závěsy jsou dosti háklivé.....
ps: může mě někdo vysvětlit, proč u nás stojí km dálnice 4x více než v Norsku?????
Napsal: čtv 20.12.2007 00:05
od Susi
Davide, a máš "M" podvozek??

Je mi jasný, že s normálníma pružinama není co řešit, ale co jáá??
Jinak nerad bych, abyste si mylseli, že haním Mkové podvozky, to néé - svezení super, ale jen mám malinkou obavu z praktičnosti.
Nejsem vyznavač aut přilepených k zemi, líbí se mi "zlatá střední cesta". Snad to bude OK.

Napsal: čtv 20.12.2007 10:29
od Diablo330Ci
Mtechnik je podle me zlata stredni cesta!
Napsal: čtv 20.12.2007 10:49
od Susi
Diablo330Ci píše:Mtechnik je podle me zlata stredni cesta!
Přesně tohle jsem chtěl slyšet....

Napsal: čtv 20.12.2007 13:04
od Diablo330Ci
Abych to upresnil neni to proste gumove Monroe a ani tvrdoch jako treba KW varianta 2:) proste neco mezi

At Ti slouzi a lidi co se s Tebou budou honit v zatackach jdou do prikopu

Napsal: čtv 20.12.2007 14:06
od Susi
Diablo330Ci píše:Abych to upresnil neni to proste gumove Monroe a ani tvrdoch jako treba KW varianta 2:) proste neco mezi

At Ti slouzi a lidi co se s Tebou budou honit v zatackach jdou do prikopu

"gumového" odpružení jsem si užil až dost s mým posledním vozítkem - Citroen Xantia, a ten je sakra gumovej!
Za Tvé přání dějuji, vynasnažím se...
Sakra nemůžu se dočkat jara, až nasadím letní a pořádně to projedu...

Napsal: čtv 20.12.2007 21:12
od 540david
Susi, podvozek mám v sérii a je to v pohodě. M-ka se neboj, kamarád má E39 540 s M-kem a je to téměř shodný. Jen je jiná progresivita pružin a tlumičů při větším zatížení (rychlá jízda). M je konstruovaný na V8 5,0 a ten motůrek něco váží, takže u jiných motorizací se podvozek chová velmi dobře. Při dodržování slušnýho chování k autíču je to absolut OK!
Napsal: čtv 20.12.2007 22:57
od Legend1
Ze své zkušenosti můžu akorát napsat, že to s pneu 235/45R17 strašně plave na vyjetých kolejích, teď mám zimáky 195/65R15 a na kolejích bych skoro ani nemusel držet volant a jede to rovně.
Napsal: pát 21.12.2007 09:32
od Susi
Legend1 píše:Ze své zkušenosti můžu akorát napsat, že to s pneu 235/45R17 strašně plave na vyjetých kolejích, teď mám zimáky 195/65R15 a na kolejích bych skoro ani nemusel držet volant a jede to rovně.
To je jasný a počítám s tím, švagr má tenhle rozměr na A6 s normálním podvozkem a v kolejích to s ním taky pěkně cvičí. Přece si ale nebudeme kvůli tomuhle pořizovat na léto balóny jak na zimu.

Horší jsou výmoly, ty bolej...
Napsal: pát 21.12.2007 09:42
od Susi
540david píše:Susi, podvozek mám v sérii a je to v pohodě. M-ka se neboj, kamarád má E39 540 s M-kem a je to téměř shodný. Jen je jiná progresivita pružin a tlumičů při větším zatížení (rychlá jízda). M je konstruovaný na V8 5,0 a ten motůrek něco váží, takže u jiných motorizací se podvozek chová velmi dobře. Při dodržování slušnýho chování k autíču je to absolut OK!
To rád slyším. Původně jsem se nechtel zmiňovat o mé motorizaci, ale teď, když na to přišla řeč - mám 523i.
Chápu, že pro některé (třeba pro Tebe) se můj "motůrek" může zdát jako odvárek, ale musím oponovat. Po přechodu z Xantie 1,8i (74kw) zažívám NEUVĚŘITELNOU euforii!!!

Napsal: pát 21.12.2007 10:02
od Diablo330Ci
Taky jsem mel ve predu 235/ a tahalo me to v kolejich,dal jsem 225 a je to mnohem mnohem lepsi!
Napsal: pát 21.12.2007 11:13
od Susi
Fakt? Že by to byl takovej rozdíl???
Na STK z Tebe ale asi radost neměli...

Napsal: pát 21.12.2007 11:23
od Diablo330Ci
Joo trosku remcal ale v pohode
