Stránka 1 z 4
Napsal: úte 18.12.2007 13:55
od Skrtic
tak jsem si naivně myslel, že BMW je opravdu kvalitka. Zatím jsem se o tom ale nepřesvědčil. Vlastním X5 r.v. 2004 3,0 D. První zklamání je z režimu denního svícení. Tak stupidní systém jako mám u tohoto vozu jsem ještě neviděl. Vypínač musí být stále v poloze 1, takže starty probíhají s rozsvícenými světly, nehledě na to, že když ze zvyku při vystupování z auta vypnu vypínač, tak při další jízdě jsou světla vypnutá. Toto u mě není denní svícení!!! Další zklamání je z automatického zamykání auta po rozjezdu. U jiných aut, ve kterých jsem to měl se mi auto odemklo při prvním zatažení za kliku. Odemknou se všechny dveře. U BMW musím zatáhnout dvakrát za kliku a otevřou se mi jen ty jedny dveře. Takže celé osazenstvo při vystupování tahá za kliku jak zblázněné!!!!(jen čekám, komu zůstane v ruce jako první) S pohonem 4x4 také žádná spokojenost. Tam, kde se v kopci s X5 zahrabu a už se nerozjedu, tam s Audi A6 bezproblémů projedu a to si klidně i zastavím. Systém DSC(ESP) taky zabírá dosti pozdě. U Audi jsem byl zvyklí, že auto ihned poznalo, že jde do smyku a řešilo ho. BMW dostane smyk a až tak v půce smyku to řeší. V lednu jedu na školu bezpečné jízdy, tak to tam prověřím pořádně. Ale zatím tedy z BMW obrovské zklamání

Že já vůl radši nešel do Audi Q7, teď se tluču do hlavy...
Jak jste na tom vy?
Napsal: úte 18.12.2007 14:14
od RuDoSh
otevirani dveri..... stejne u BMW, MB, VW.... na dvakrat.... denni sviceni nevim jak u BMW, ale u MB se zpozdenim.... u VW to nemam a nechci

zapadnou s X5 to uz chce opravdu umeni

kurz bezpecne jizdy ti snad (a vsem ostatnim na cestach) pomuze

za tyhle veci mam BMW radi, pro ostatni jsou MB nebo audi

Napsal: úte 18.12.2007 14:17
od davidj
alp píše:tak to prodej a kup si audi ...

přesně !!!!

Napsal: úte 18.12.2007 14:29
od michal09
Já nevim no, když si kupuju auto, za který utratím "dost" peněz, tak než si ho opravdu koupím, tak si ho důkladně projedu, vše vyzkouším, poznám co a jak funguje, zjistím co mi vyhovuje a naopak co ne, aby za ty peníze spňovalo moje očekávání... Podle toho se rozhodnu pro koupi nebo ne. Příjde mi to jako obecnej postup při koupi auta... To ti tu X5ku poslali dobírkou nebo nechápu proč si stěžuješ až teď?...
Je fakt že protizklus a kvalitu 4x4 nepoznáš po první projíždce... No nejspíš ses měl rozhodnout pro konkurenci, o který víš, že splňuje tvoje požadavky...

Napsal: úte 18.12.2007 14:29
od Skrtic
RuDoSh: nemáš pravdu. Konkrétně u MB modelu ML se otevře celé auto při zatažení za jakoukoliv kliku. A optevře se opravdu celé auto. Tam prostě nepoznáš při otvírání, že jsi zamčený. Denní svícení sice se zpožděním, ale o světla se tam nemusím starat - vypínač stále v poloze 0 a auto svítí. Nehledě na to, že se mi tam nemůže stát, že si za jízdy světla vypnu. U X5 si je za jízdy klidně vypnu.... No, hold jsem chtěl BMW vyzkoušet... Příště ale nevím nevím. Jízdní vlastnosti(krom DSC) ok, pohodlí taky dobrý, ale.....
Napsal: úte 18.12.2007 14:33
od Skrtic
Michal: proč až teď? Protože DSC jsem v létě prostě vyzkoušel neměl kde. Denní svícení a zamykání auta po rozjezdu jsem si s nadšením nechával v autorizovaném servisu doprogramovávat, protože jsem s tím byl v ostatních autech spokojen. Takže při koupi opravdu nebylo jak si to prověřit. Ale opravdu jsem se ještě nesetkal, že by to byť ve služebních autech fungovalo jinak. Až BMW mě překvapilo. Jsou to sice prkotiny, na kterých až zas tak nefrčí, ale docela mě to konkrétně u BMW mrzí. Když jsme se do toho servisu vrátil, že se mi nelíbí, jak mi to doprogramovali, tak mi jen řekli, že jinak to nelze, že BMW to jinak neumí....
Napsal: úte 18.12.2007 14:41
od Skrtic
Michal: myslím, že rozdíl v pohonu 4x4 poznáš dosti rychle. Já osobně jsme si při první letošní sněhové nadílce našel jeden pěknej prudkej kopec, kde se prohrnuje až snad jako poslední. Hned po ránu jsem si tam jel s X5, bylo tak 20cm sněhu, na krajnici byly muldy sněhu z předchozích dnů. v nejprudším místě jsem si zastavil a už jsem se nerozjel. Auto jen začlo klouzat ke kraji, až jsem měl problém se dostat ze sněhových bariér u krajnice. Nepomohlo ani vypnutí DSC. Hned jsem si jel vyměnit auto a to samé zkusil s osobním autem Audi A6. V tom samém místě, ale vedle již vyjetých stop jsem si také zastavil. Bez nějakých větších problémů jsme se odtamtud vyškrábal.... Co víc protřebuji pro porovnání pohonu 4x4??? Jen píši své dojmy, které nejsou zrovna nejlepší...
Napsal: úte 18.12.2007 14:53
od Fantucci
asi budu za vola ale jaký je problém startovat s rozsvícenými světly?
Napsal: úte 18.12.2007 15:04
od RuDoSh
Skrtic píše:Michal: myslím, že rozdíl v pohonu 4x4 poznáš dosti rychle. Já osobně jsme si při první letošní sněhové nadílce našel jeden pěknej prudkej kopec, kde se prohrnuje až snad jako poslední. Hned po ránu jsem si tam jel s X5, bylo tak 20cm sněhu, na krajnici byly muldy sněhu z předchozích dnů. v nejprudším místě jsem si zastavil a už jsem se nerozjel. Auto jen začlo klouzat ke kraji, až jsem měl problém se dostat ze sněhových bariér u krajnice. Nepomohlo ani vypnutí DSC. Hned jsem si jel vyměnit auto a to samé zkusil s osobním autem Audi A6. V tom samém místě, ale vedle již vyjetých stop jsem si také zastavil. Bez nějakých větších problémů jsme se odtamtud vyškrábal.... Co víc protřebuji pro porovnání pohonu 4x4??? Jen píši své dojmy, které nejsou zrovna nejlepší...
tohle ti taky ovlivni rozmer a stav pneu.... jinak s 4kolovym BMW nemam zkusenost.... v ML jsem jezdil celkem dost v obou generacich a s tema klikama je mi to uz jedno, pac jsem si zvyknul, ze taham dvakrat.... a na firemnim WV taky....

Napsal: úte 18.12.2007 15:06
od Skrtic
Fantucci: no, konkrétně u mě je jeden problém, díky kterému jsem si už vybil baterku. I to přiblblý rádio mi nejde zapnout bez klíčku v zapalování. Musím ho otočit do první polohy, jinak rádio nezapnu. S tím si v servise taky neporadili. Takže když jsem v garáži něco dělal a pustil si k tomu rádio z auta, tak asi po 2 hodinách najednou přestalo hrát a baterka KO. Pokud totiž necháš vypínač světel v poloze 1, tak se ti rozsvítí už při otočení klíčku..... Takže asi tak, prostě je to stupidní.... Denní svícení má fungovat, když je vypínač v poloze 0, prostě s ním vůbec neotáčet....
Napsal: úte 18.12.2007 15:08
od Skrtic
RuDoSh píše:Skrtic píše:Michal: myslím, že rozdíl v pohonu 4x4 poznáš dosti rychle. Já osobně jsme si při první letošní sněhové nadílce našel jeden pěknej prudkej kopec, kde se prohrnuje až snad jako poslední. Hned po ránu jsem si tam jel s X5, bylo tak 20cm sněhu, na krajnici byly muldy sněhu z předchozích dnů. v nejprudším místě jsem si zastavil a už jsem se nerozjel. Auto jen začlo klouzat ke kraji, až jsem měl problém se dostat ze sněhových bariér u krajnice. Nepomohlo ani vypnutí DSC. Hned jsem si jel vyměnit auto a to samé zkusil s osobním autem Audi A6. V tom samém místě, ale vedle již vyjetých stop jsem si také zastavil. Bez nějakých větších problémů jsme se odtamtud vyškrábal.... Co víc protřebuji pro porovnání pohonu 4x4??? Jen píši své dojmy, které nejsou zrovna nejlepší...
tohle ti taky ovlivni rozmer a stav pneu.... jinak s 4kolovym BMW nemam zkusenost.... v ML jsem jezdil celkem dost v obou generacich a s tema klikama je mi to uz jedno, pac jsem si zvyknul, ze taham dvakrat.... a na firemnim WV taky....

u BMW zcela nové zimní pneu, které jsem letos kupoval. U Audi 2 zimy jeté zimáky. Je jasné, že u X5 jsou kola širší, ale přeci jenom je to už terénní auto, tak by mělo vyjet víc, než nízký osobák, ne?

Napsal: úte 18.12.2007 16:05
od coupe328
Myslim ze je problem v sirokych pneu,preci jen zimni by meli byt uzsi a treba taky to,zda si s bmw nestal na uklouzanem podkladu a na tom byl snih a s audi na podkladu,kde se to melo za co chytnout.Doporucuji jeste jednou udelat test

Zlate subu,u toho nic testovat nemusim

Napsal: úte 18.12.2007 16:29
od Vlasta
V době uvedení E53 (potažmo E39 se kterou má část elektriky společnou) nebylo o denním svícení v našich podmínkách ani vidu ani slechu. Je dobrý, že to jde naprogramovat aspoň takhle, u jinejch aut se musí dobastlit neoriginální krabička. Ani u novějších řad to není úplně vychytaný, pouze na přepínači světel přibyla poloha "A" pro denní svícení, ale princip je jinak naprosto stejný. Možná to bude tím, že v Německu není denní svícení povinný, tak na to ve fabrice se*ou. V E39 mě rádio hrálo bez zapnutýho klíčku, tuším, že se to dalo nastavit po půl hodině a pak se samo vyplo. Když jsem si nechal do auta dodělat navigaci, hrálo už rádio pouze s klíčkem.
Napsal: úte 18.12.2007 17:15
od skautik
system pohonu vsech kol je uplne jiny nez u audi, vaha auta, romer kol a pneu hraji taky obrovsky rozdil, mozna dobre si pred koupi neco o tom zjistit.
nechapu proc by melo denni sviceni svitit v poloze 0. ja chci proste taky treba obcas zhasnout.
s tim otvirani dveri to je urcite blbe, na lexusu mi to funguje taky tak.2x open
svete div se, i radio mi jde zapnout pouze v poloze 1 a vys a co si pamatuju delalo mi to u vsech aut

Napsal: úte 18.12.2007 18:03
od AdaM5
Já kdybych svoje auto takhle nenáviděl (jako ty) tak ho bez váhání co nejdřív prodám a koupim si něco jinýho...
Mě BMW vyhovuje úplně maximálně, všechno je dělaný pro co největší pohodlí. Nedávno sem si třeba všimnul že se držátka na stropě ,po používání, krásně hlaďounce vrací na svoje místo. U jiných aut co sem zkoušel ( i mladších) se to děle s nejpříjemným bouchnutím. Já prostě BMW miluju po všech stránkách

Napsal: úte 18.12.2007 18:42
od VELMEN
Jakkoliv se mi tyhle pojízdný krabice nelíbí tak Q7 je moc pěkný auto a když už bych mezi nima vybíral tak x5 ani náhodou. Docela čumim,že má bávo tak nevychytaný kraviny...

Napsal: úte 18.12.2007 18:42
od castro
já myslím že se obrovsky spletl hned v začátku. X5 není teréí auto ale prostě "jen" 4x4. Měl jsi jít asi radší do MB G. O něm se dá mluvit alespoň jako o teréním.
ad kliky, to je docela naprd když při zatažení za jakoukoliv kliku se odemknou všechna dveře, a když ti to nevyhovuje - nejde to v bmw třeba přeprogramovat, a třeba i to s tim denním svícením.
Jinak koukám že sis spíš koupil auto klasicky kvuli "značce" a ne podle toho co od auta vyžaduješ.. BMW je pro řidiče, ne pro masírky. Ted to řikám s nadsázkou, neznám Tě ale připadá mi to tak.
Napsal: úte 18.12.2007 18:44
od castro
VELMEN píše:Jakkoliv se mi tyhle pojízdný krabice nelíbí tak Q7 je moc pěkný auto a když už bych mezi nima vybíral tak x5 ani náhodou. Docela čumim,že má bávo tak nevychytaný kraviny...

a proč je to nevychytaný? protože se to tady jednomu nelíbí? já v tom nevidim sebemenší problém tahat za kliku 2x. A materiály BMW používá už dost dlouho kvalitní tak bych se nějakýho vylomení vubec nebál...
jedině že by si někdo spletl kliku s madlem, ale taková auta pro debily se ještě nevyrábí, ikdyž to tam spěje - být připraven na všechno, protože lidi jsou střeva.
Napsal: úte 18.12.2007 19:20
od Huska
ad1) k denímu svícení..... to že startuješ se zapnutými světli nevadí, protože BMW má dva samostanté okruhy kvůli omezení kolísání napětí ... motorový prostor X ostatní příslušenství. Že sis vybil baterku kvůli světlům je nesmysl ... to by jsi musel nechat klíček v zapalování a pak to není chyba systému.
ad2) selektivní zamykání lze nastavit pomocí diagnostiky, takže zajet do BMW a nastavit odemykání všech najednou.
ad3) systémy DSC apod .... všechny je vyrábí Bosch, Siemens, VDO apod ve stejné kvalitě, to co popisuješ jako "pozdě" je právě to co dělá z BMW jedinečný a zabírá v pravý okamžik, narozdíl od předčasného u VW Group.
ad4) že někde nevyjedeš ... moje osobní zkušenost dvou srovnatelných aut X5 a ML, tak jako 530XD X A6 allroad ... všechny auta skončili ve stejném místě a kopec nevyjely (osobáky vyjely cca 5m výš) ... vše v jeden den loni k známému na chatu. takže objektivně si myslím že ani jedna z renomovaných značek nevyniká
Napsal: úte 18.12.2007 19:47
od prase007
No vypadá to že jsi v autě nenašel to tlačítko, který tam na 99% máš uprostřed vedle výstražnýho trojuhelníku, kterym se daji odemknout a zamknout všechny dveře, takže pokud všichni tvoji pasažéři musí 2x tahat za kliku, tak jsi na vině jedině ty. Já systém naopak oceňuji, protože když vylezu z auta a nechám nastartováno a třeba jen běžim vyhodit odpadky do koše, mám jistotu, že mi do auta nikdo nevleze jinejma dveřma, než u kterejch stojim, protože zůstanou zamčený.
Co se týče denního svícení, tak jak psal huska, startovat se zapnutejma světlama byl problém u aut jiný generace, než je tvoje X5. Naopak automatická poloha je naprosto vykoumaná a málokterý auto ti samo zhasne když ho zamkneš i když máš defakto rozsvíceno. Místo toho aby na tebe auto řvalo ať si zhasneš, tak rovnou zhasne samo, což považuju za geniální řešení.