Stránka 1 z 3

Napsal: stř 28.11.2007 19:06
od Siki
Čest Draci, ještě by mě zajímala taková 320i(r.2002)....Jsou s ním nějaké problémy???Připadá mi lepší na údržbu(berme v potaz ojeté auto mezi 60-100tísíci najetých km)Do dieslu(320i r.2002) se asi bude muset více vrážet(prachy) nemyslíte???Zajímá mě každý názor děkuji...Jsem už prostě v koncích s výběrem auta do 320 000kč...

Napsal: stř 28.11.2007 20:23
od MrScully
Do 320 tisic Kc bych bral asi 325i. S tim dieselem to asi bude tak, jak rikas - financne se moc nevyplati, vzhledem k potencialnim investicim. Ja jsem taky vahal mezi 330i a 330d a nakonec vzal benzin (a nelituju).

Napsal: čtv 29.11.2007 10:36
od Diablo330Ci
Byt Tebou si zjistim kolik zere 320i,325i,328i aby jsis pak nerval hlavu ze 328i zere o litr vic a jede dvakrat tolik?Mimochodem 320i je takove lehke svezeni ale super podvozek,325i sedan se delal v Turecku tak to bych ani nemusel a 328i jsou za super ceny s uz lety odskousenym motorem :wink: Tak co?Ber tu 2,8i a neblbni :D

Napsal: čtv 29.11.2007 10:37
od Diablo330Ci
Tady si muzes porovnat spotrebu.
http://www.spritmonitor.de/

Napsal: čtv 29.11.2007 10:50
od MrScully
328i je "zastarala", koncila v roce 2000, to uz je podle me daleko lepsi za tyhle penize koupit novejsi 325i s prakticky totoznym vykonem a mensi pojistkou a mozna i spotrebou :-)

Napsal: čtv 29.11.2007 11:31
od Diablo330Ci
Asi jo ale to Turecko by me moc netesilo.

Napsal: čtv 29.11.2007 11:51
od MrScully
Nj, tak 330i sice byla montovana nekde v Mnichove, ale zas ty soucastky... buhvi, jestli tu elektroniku nedavali dohromady Cinani po vecerech, kdyz se vratili z rejzovejch poli.

Napsal: pát 30.11.2007 02:13
od Siki
No teď už jsem si jistý předností...Benzinu ale vždyť ten 2.2l není zase tak špatný 6válec 170 psů...Vždyť to se dá ne???Průměrná spotřeba +8l...Díky za infa kluci...

Napsal: pát 30.11.2007 08:22
od Marty_
320i ani ten novejsi opravdu nejede:(
Co bys rekl na 330i ale se zanovnim LPG (sekvenc vstrik + toroid nadrz misto rezervy) - to uz vali docela slusne a za stejne kacky jako ta 320d akoratze nemusis resit porad nejake defekty na motoru..
http://cars.cz/xchanger/uni/carDetail.j ... =undefined

Napsal: pát 30.11.2007 11:15
od Diablo330Ci
MrScully píše:Nj, tak 330i sice byla montovana nekde v Mnichove, ale zas ty soucastky... buhvi, jestli tu elektroniku nedavali dohromady Cinani po vecerech, kdyz se vratili z rejzovejch poli.
:D :D :D Ne ne to je poctivej Mnichov :!: Zadnej Superb z Ukrajiny :D

Jo 323i proc ne ale fakt tam uz je tak malej rozdil ve spotrebe u 320i,323i,325i,328i,330i ze ma smysl koupit to nejsilnejsi!!!

Jestli chces pekny a silny auto a mas rad automat tak kup to od Martyho a budes k tomu jezdit za pusu.

Napsal: pát 30.11.2007 18:57
od Siki
A ty si myslíš, že těch 170 psů nestačí???No já ještě uvidím jak to bude vycházet vše cenově a pak se rozmyslím...Taky záleží na tom co bude momentálně na skladu....A automat ten né, zase až tak moc pohodlný nejsem, ale díky za typ...

Napsal: ned 02.12.2007 01:27
od lospiratos
z vlastní zkušenosti 2.0d po facelift (silnejsi verze motoru) spotreba 6.7 at jedes jak jedes , (nic linyho to neni) no a nebo spis 3.0d.
s penezma jakoze bude naftak na udrzbu drazsi a ze se ti na tom bude neco vysirat hovadina ... v e46 bych nic jinyho krome naftaka nekoupil(teda az na M3...) tot muj nazor :wink:

Napsal: ned 02.12.2007 01:33
od lospiratos
lospiratos píše:z vlastní zkušenosti 2.0d po facelift (silnejsi verze motoru) spotreba 6.7 at jedes jak jedes , (nic linyho to neni) no a nebo spis 3.0d.
s penezma jakoze bude naftak na udrzbu drazsi a ze se ti na tom bude neco vysirat hovadina ... v e46 bych nic jinyho krome naftaka nekoupil(teda az na M3...) a benal podle me 2.0 i nema cenu kdyz uz tak 3.0i.. tot muj nazor :wink:

Napsal: ned 02.12.2007 01:58
od us-tim
320i a 320d -ten benzin mu nesaha ani po kotniky :) nafta proste jede,benzin nic moc...naklady na E46 co ma takhle malo najeto moc nebudou-me se vsechno zacalo sr*t az kolem 190 000 km-a to mas jeste hodne daleko.

Napsal: ned 02.12.2007 11:42
od lospiratos
us-tim píše:320i a 320d -ten benzin mu nesaha ani po kotniky :) nafta proste jede,benzin nic moc...naklady na E46 co ma takhle malo najeto moc nebudou-me se vsechno zacalo sr*t az kolem 190 000 km-a to mas jeste hodne daleko.
presne nafta rekl bych letí a spotreba je vysmech....
hele sice ot ale vystrelily ti pri tom letu na zadech vzadu ty vzperyza operkama hlavy?nebo si si strechou ,,jenom"strejchnul.

Napsal: ned 02.12.2007 12:04
od RedBaron
us-tim píše:320i a 320d -ten benzin mu nesaha ani po kotniky :) nafta proste jede,benzin nic moc...naklady na E46 co ma takhle malo najeto moc nebudou-me se vsechno zacalo sr*t az kolem 190 000 km-a to mas jeste hodne daleko.
Já bych ten malej benzínovej šestiválec klidně vzal, proti starším provedením nemá dva litry ale 2.2, výkon 170 koní a krouťák 210Nm s podstatně lepším průběhem než u starších motorů. Jede to hezky a nijak extra to nežere. Samozřejmě to nejezdí za 6.7, průměr počítám mezi 8-9 litry, ale nikdy nad tebou nevisí ten strašák drahých oprav, prostě budeš měnit jenom olej a filtry a jednou za pár let šest svíček za srandu. S nafťákem to máš bez radosti z vytáčení, navíc je to jen čtyřválec, o tom sametovém chodu se mu nemůže ani zdát, nehledě na drahé opravy. Nikdy nevíš jak se k tomu choval předchozí majitel, takže tě to klidně může čekat hned. Jen můj názor.

Napsal: ned 02.12.2007 12:52
od Siki
No konečně někdo rozumný tohle to jsem potřebovat slyšet přidá se k tobě ještě někdo??? nebo by všichni chtěli 320d se 4 válcemi a 145 želvami...Myslím, že 6válec a 170 psů zní líp nemyslíte???A co se tyče údržby no nevím benzín je benzín...
Já vím, že každý má na to jiný názor, ale všeobecně vzato to přece logicky dává větší smysl...Ale samozřejmě záleží na koupi(bůh ví jaké prase v tom před tím jezdilo) Díky za příspěvky... :wink:

Napsal: ned 02.12.2007 17:09
od MrScully
Bych rekl, ze rozdil mezi benzinem a naftakem je asi takovy, ze benzin je jasna remiza, zatimco s naftakem muzes mit mirnou vyhru (spotreba) nebo tezkou prohru (udrzba). Je to asi hodne i o najetych kilometrech.

Napsal: ned 02.12.2007 17:55
od Diablo330Ci
Ja jsem pro benzin.Podle me clovek utraci uz tak za blbosti tak proc by jsis nemohl koupit benzin kterej zere cca o 1,5litru vice?To si radsi koupim levnejsi piti nez mit strach a koukat jen na kilometry kdy se Ti to vysere?Kolik myslis ze vydrzi benzin bez hrabnuti?Podle me 0,5 mega pri nehoneni za studena a dobrym oleji.Jasne pokud nenajedes 50tis a vice rocne tak se asi vyplati nafta.Ale u noveho auta ktereho muzes reklamovat a nebo ho stejne za 3 roky prodat.

Napsal: ned 02.12.2007 17:59
od Diablo330Ci
A to ze se tady pise ze naftak oproti benzinu jede je podle me jen subjektivni pocit kdyz zabere turbina a dostavi se naval nM.To bych chtel videt tabulkove srovnani 0-100 0-160 atd?To mi pripomina jak tady nekdo vezl strejdu v M5 e34 a on mu rekl : no to ta Octavie jede mnohem vic mi teda prijde.Je to jen pretvarka a staci se divat na tachometr ze se zase tak nic zazracneho nedeje.........