Stránka 1 z 4
Napsal: ned 18.11.2007 14:36
od AlesShi
ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50

Napsal: ned 18.11.2007 15:02
od Deli
Co je E50?
Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...
Napsal: ned 18.11.2007 15:13
od AlesShi
Deli píše:Co je E50?
Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...
no, to neni nic
myslel jsem M50
hmm, to je napytel...
myslel jsem jiny sani, asi kn filtr, nerez vejfuk na miru, nerez svody
uprava rj by nesla? aby to davalo vic paliva
nebo jiny vstriky?
Napsal: ned 18.11.2007 15:18
od dsvatos
Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto

Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat?

Napsal: ned 18.11.2007 15:26
od misi_ce
myslim ze 2.5 litr vanos je optimalni motor co do vykonu a spotreby . asi bych s nim nic nedelal, nez ho jen hyckal

Napsal: ned 18.11.2007 15:56
od radekc
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50

Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu
Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil

a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39
Napsal: ned 18.11.2007 16:25
od Pete
jestli chce výkonou e36 tak si kup alpinu B8

Napsal: ned 18.11.2007 16:40
od AlesShi
dsvatos píše:Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto

Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat?

nesvezl, pravda
prijde mi ten motor jako dobrej v pomeru vykon/hmotnost/udrzba
radekc píše:AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50

Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu
Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil

a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39
ty voe, fakt ze jo, jsem
ale dechtaku, a to se ladi paradne
to bude strasne tezka krava
Pete píše:jestli chce výkonou e36 tak si kup alpinu B8

nevim, ale kouknu
Napsal: pon 19.11.2007 09:05
od JIP
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50

Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory.
Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.
Napsal: pon 19.11.2007 10:30
od patras
191 koni je hrozne malo na srandu ...

ale dost na normalni svezeni v beznym provozu

...
co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval

...
Napsal: pon 19.11.2007 12:25
od AlesShi
JIP píše:AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...
co se da poladit?
opraveno na m50

Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory.
Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.
jak moc se zmenil zvuk po tom filtru?
ten vejfuk sem nemyslel deravej

ale od nekoho kdo to umi, bez katu a tak, ne aby to rvalo
chtel bych pak totiz koncovky po stranach
bez samosvoru bych to ani nechtel, delalo se to vubec?
Napsal: pon 19.11.2007 12:37
od AlesShi
patras píše:191 koni je hrozne malo na srandu ...
ale dost na normalni svezeni v beznym provozu
...co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval

...
tak tak
ok, samosvor je jasnej
nevim jaky delate vnitrnosti
prevodovka diferak klouby by 250koni mely vydrzet, spojka se da lapsi, jde o kliku ujnice pisty a to uz bude nejspis palka
Napsal: pon 19.11.2007 16:08
od Rendis
všechno jde,ale jen to o penězích. Chceš výkon a BMW k tomu...????!!! Jedině M-Power vše splňuje!
Napsal: pon 19.11.2007 16:51
od Speedy
Pokud chces BMW s koněma, tak kup M3. Nicmene chapu tu touhu koupit 2,5 a pak do něj nacpat 100kkč, aby měl 230-240koni

Napsal: pon 19.11.2007 17:02
od Rendis
A co? Jsou to Tvoje money?
Napsal: pon 19.11.2007 17:07
od AlesShi
M3 M3
neni jich tolik na vyber a je to porad seriovka
co ma E36 M3 za motor?
daj se ty motory rozumne sehnat? co se vsechno musi prehodit?
Koukam tady nikde zadnej ladic...
Napsal: pon 19.11.2007 17:13
od Rendis
e36/M3 je buď 3.0 a 3.2
Stačilo by,kdyby jsi trošku četl a na fóru najdeš hromady informací!!!
Napsal: pon 19.11.2007 17:25
od AlesShi
hromadu informaci tu sice mate, ale vesmes vsechno naka udrzba
doufam ze Vam Baworakum krivdim
je tu nekdo schnopnej napsat:
Joo, vic koni, budes potrebovat jiny todle, da se sehnat u toho a toho vyjde na tolik, k tomu je nutny todle a pak takhle. Malo? No tak tamhle todle a k tomu musis atd...
Chcete nekdo poradit s TDI? Taky Vam nenapisu kup 110PD
Napsal: pon 19.11.2007 17:52
od Speedy
Ale jo, ale ladit 325 za spoustu penez aby jis se dostal s bidou na 250koni za cenu 3litra M3, ktery ma 286koni v zakladu je podle me blbost. BMW je atmosfera a tam se proste moc koni nabrat u seriovyho motoru neda.
A pokud ti nestaci 300 az 340 koni, tak pak bud vysolis nehorazny penize za dalsich treba 40koni i 200kkč nebo nekupuj bmw e36
Proste si ujasni, co chces a pak se da radit.
Napsal: pon 19.11.2007 17:55
od AlesShi
chci vic nez seriova 325 a min nez M3