Stránka 1 z 4

Napsal: ned 18.11.2007 14:36
od AlesShi
ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:

Napsal: ned 18.11.2007 15:02
od Deli
Co je E50? :)

Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...

Napsal: ned 18.11.2007 15:13
od AlesShi
Deli píše:Co je E50? :)

Jinak obečně ladění atmo motorů neni taková p*del, jako třeba u turbomotorů... tj. to jde, ale stojí to hrozný prachy a rozhodně to neni jen úrava RJ...


no, to neni nic
myslel jsem M50 :)

hmm, to je napytel...

myslel jsem jiny sani, asi kn filtr, nerez vejfuk na miru, nerez svody

uprava rj by nesla? aby to davalo vic paliva
nebo jiny vstriky?

Napsal: ned 18.11.2007 15:18
od dsvatos
Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto :wink: Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat? 8O

Napsal: ned 18.11.2007 15:26
od misi_ce
myslim ze 2.5 litr vanos je optimalni motor co do vykonu a spotreby . asi bych s nim nic nedelal, nez ho jen hyckal :twisted:

Napsal: ned 18.11.2007 15:56
od radekc
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:

Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu :)
Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil :wink: a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39

Napsal: ned 18.11.2007 16:25
od Pete
jestli chce výkonou e36 tak si kup alpinu B8 8)

Napsal: ned 18.11.2007 16:40
od AlesShi
dsvatos píše:Než ladit tenhle motor, to si raději kup silnější auto :wink: Ale jako moc nechápu o co ti jde.. Ještě ho ani nemáš, nesvezl jsem s ním a už ho chceš ladit? Když už předem víš, že ti ten motor nebude stačit tak proč to chceš kupovat? 8O


nesvezl, pravda :?
prijde mi ten motor jako dobrej v pomeru vykon/hmotnost/udrzba

radekc píše:
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:

Ty budeš určitě nějakej (bejvalej) příznivce socwagnu :)
Na BMW se vyser, tuning na něj nepatří a při prodeji je auto s tuningem buď úplně neprodejný nebo cena je mnohem níž než bez tuningu a třeba jen blbej kulatej fitr mě dokáže odradít od toho abych auto koupil :wink: a pokud chceš zvýšit výkon tak se nes*r s M50, ale dej tam rovnou 4.4L V8 z e39


ty voe, fakt ze jo, jsem :lol:
ale dechtaku, a to se ladi paradne

to bude strasne tezka krava


Pete píše:jestli chce výkonou e36 tak si kup alpinu B8 8)


nevim, ale kouknu

Napsal: pon 19.11.2007 09:05
od JIP
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:


Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory.
Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.

Napsal: pon 19.11.2007 10:30
od patras
191 koni je hrozne malo na srandu ... :) ale dost na normalni svezeni v beznym provozu :D ...

co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval :) ...

Napsal: pon 19.11.2007 12:25
od AlesShi
JIP píše:
AlesShi píše:ahoj vsichni, jak se da poladit M50 2,5l vanos?
planuju porizeni meho prvniho bmw a chci vedet co se da jak poladit, chci mit duvod jit prave do tohoto modelu, spis bych nechtel japonce...

co se da poladit?

opraveno na m50 :lol:


Mám 325i Coupé s tímhle motorem a myslím, že co se týká výkonu, tak jsou veškeré úpravy zbytečné. Ten motor má síly na rozdávání a v normálním provozu stejně nevyužiješ jeho schopnosti na 100%. Mám akorát kuželový otevřený vzduchový filtr, ale to jen kvůli zvuku. Do výfuku se mi příliš pouštět nechce, většinou to jenom zvedne spotřebu a efekt nikde(kromě toho, že to plaší zvěř a sousedy). Maximálně bych nahradil oba katalyzátory za rezonátory.
Ideální tuning pro tenhle model bych viděl maximálně v pořízení samosvorného diferenciálu, ten k 6-ti válci BMW prostě patří.


jak moc se zmenil zvuk po tom filtru?
ten vejfuk sem nemyslel deravej :lol: ale od nekoho kdo to umi, bez katu a tak, ne aby to rvalo
chtel bych pak totiz koncovky po stranach :)
bez samosvoru bych to ani nechtel, delalo se to vubec?

Napsal: pon 19.11.2007 12:37
od AlesShi
patras píše:191 koni je hrozne malo na srandu ... :) ale dost na normalni svezeni v beznym provozu :D ...

co se tyce kjoupe 325 tak hlavne koukej aby mela samosvornej diferencial ... jinak jsem videl na prodej i e36 325 s motore¨m upravenym od hammanu s 250PS ale ten clovek asi vedel moc dobre proc se takovy kary za ty prachy zbavoval :) ...


tak tak 8)

ok, samosvor je jasnej

nevim jaky delate vnitrnosti
prevodovka diferak klouby by 250koni mely vydrzet, spojka se da lapsi, jde o kliku ujnice pisty a to uz bude nejspis palka

Napsal: pon 19.11.2007 16:08
od Rendis
všechno jde,ale jen to o penězích. Chceš výkon a BMW k tomu...????!!! Jedině M-Power vše splňuje!

Napsal: pon 19.11.2007 16:51
od Speedy
Pokud chces BMW s koněma, tak kup M3. Nicmene chapu tu touhu koupit 2,5 a pak do něj nacpat 100kkč, aby měl 230-240koni :-)

Napsal: pon 19.11.2007 17:02
od Rendis
A co? Jsou to Tvoje money?

Napsal: pon 19.11.2007 17:07
od AlesShi
M3 M3
neni jich tolik na vyber a je to porad seriovka


co ma E36 M3 za motor?
daj se ty motory rozumne sehnat? co se vsechno musi prehodit?


Koukam tady nikde zadnej ladic...

Napsal: pon 19.11.2007 17:13
od Rendis
e36/M3 je buď 3.0 a 3.2

Stačilo by,kdyby jsi trošku četl a na fóru najdeš hromady informací!!!

Napsal: pon 19.11.2007 17:25
od AlesShi
hromadu informaci tu sice mate, ale vesmes vsechno naka udrzba

doufam ze Vam Baworakum krivdim


je tu nekdo schnopnej napsat:
Joo, vic koni, budes potrebovat jiny todle, da se sehnat u toho a toho vyjde na tolik, k tomu je nutny todle a pak takhle. Malo? No tak tamhle todle a k tomu musis atd...


Chcete nekdo poradit s TDI? Taky Vam nenapisu kup 110PD

Napsal: pon 19.11.2007 17:52
od Speedy
Ale jo, ale ladit 325 za spoustu penez aby jis se dostal s bidou na 250koni za cenu 3litra M3, ktery ma 286koni v zakladu je podle me blbost. BMW je atmosfera a tam se proste moc koni nabrat u seriovyho motoru neda.

A pokud ti nestaci 300 az 340 koni, tak pak bud vysolis nehorazny penize za dalsich treba 40koni i 200kkč nebo nekupuj bmw e36 :-)

Proste si ujasni, co chces a pak se da radit.

Napsal: pon 19.11.2007 17:55
od AlesShi
chci vic nez seriova 325 a min nez M3