Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.11.2007 04:13
od meme
nemam uplně jasno v tom, jak správně jedničku používat. podle citu samozřejmě ale další rada byla jedničku jen na rozjezd, na rozpohybování tý hmoty. člověk se většinou řídí podle citu takže když se mi zdá že je potřeba tak zařadim jedna na rozjezd i když jedu pomalinku..
dál jsem měla vždycky za to, že jedničku určitě nepoužívat na brždění podřazováním .. no a teď jsem se dočetla v manuálu, že pokud je nefunkční abs tak klidně tou jedničkou dobržďovat .. můžete mi to nějak objasnit? :)


..konkrétně dvoulitrovej benzín

Napsal: čtv 15.11.2007 12:23
od Fanny
Jednicku jen na rozjezd, kdyz jedes pomalinku tak dvoulitr se dvojkou problem mit nemuze. A podrazovani na 1 je nebezpecna hovadina...zkus si to nekde na mokru nebo na snehu mimo provoz. To se v manualu asi trochu sekli

Napsal: čtv 15.11.2007 12:52
od d.aemon
Fanny píše:...A podrazovani na 1 je nebezpecna hovadina...zkus si to nekde na mokru nebo na snehu mimo provoz. To se v manualu asi trochu sekli
Proč? Já to dělám. Ve vyšší rychlosti ji tam stejně nenarveš a v nízké je to OK...

Napsal: čtv 15.11.2007 13:35
od RuDoSh
d.aemon píše:
Fanny píše:...A podrazovani na 1 je nebezpecna hovadina...zkus si to nekde na mokru nebo na snehu mimo provoz. To se v manualu asi trochu sekli
Proč? Já to dělám. Ve vyšší rychlosti ji tam stejně nenarveš a v nízké je to OK...
asi nezna meziplyn ;-)

Napsal: čtv 15.11.2007 13:41
od Fanny
De o to, ze podle me to jednak vubec nema smysl bo pri 20kmh slapnes na brzdu a stojis hned a jednak totok udelat na snehu tak mas hned kola ve smyku

Napsal: čtv 15.11.2007 16:01
od dsvatos
Podřazovat na jedničku? - nevidím v tom nic smysluplnýho. I na dvojku to motorem brzdí dobře.

Napsal: pát 16.11.2007 13:31
od meme
určitě s podřazováním na mokru nebo kluzku opatrně to je jasný ..
no taky si myslim že ten motor je dost pružnej a dvojka si vcelku bez problému ty nízký rychlosti bere ale občas to cejtíš že nechce že už je to moc pomalý ..
ale měla jsem za to že se jedničkou prostě nebrzdí /i když je pravda že to mam z autoškoly a tam jsme měli šáde :lol:/ no nicméně pokud je to v manuálu tak to asi taková hovadina nebude ..

takže meziplyn a za jedna pokud situace vyžaduje tim tomu autu neškodim hm hm

dsvatos
četla jsem to v kapitolce věnovaný abs a tohle tam bylo zmíněný .. že v případě poruchy abs a v případě nutnosti je to možný. takže asi to důvod má

Napsal: sob 17.11.2007 09:20
od dsvatos
meme píše: dsvatos
četla jsem to v kapitolce věnovaný abs a tohle tam bylo zmíněný .. že v případě poruchy abs a v případě nutnosti je to možný. takže asi to důvod má
Auto i s nefunkčním ABS brzdí naprosto normálně. Pokud by někde praskla hadička, pořád jsou to dvouokruhový brzdy a ten druhej okruh bude brzdit dál. Pokud by došlo k celkovýmu selhání brzd, tak potom podřazovat a dobržďovat ručkou. Jako v nejvyšší nouzi je samo možný podřadit i na jedničku, ale.. Já už jezdím 15 let (z toho 12 let z povolání) a zatím jsem ani jednou neměl potřebu podřadit za jedna :wink: Prostě k tomu nevidím jedinej důvod..

Napsal: sob 17.11.2007 11:53
od Maikl
ja podradim treba pred kolonou za jedna a necham to jet na volnobeh

Napsal: sob 17.11.2007 12:02
od us-tim
ja brzdim normalne jednickou kdyz jedu na chatu...je tam odbocka z hlavni silnice a totalne rozbita polnacka cca 500metru a dost dolu z kopce-...tak prece nebudu pouzivat chudinku brzdu a rychlejc se tam da nejet.

Napsal: sob 17.11.2007 13:32
od dsvatos
Tak jasně že při jízdě na polňačce apod. se jednička používá. Ale při normální jízdě a dojíždění třeba na křižovatku na červenou, nebudu přeci podřazovat na jedničku :lol:

Napsal: sob 17.11.2007 13:41
od us-tim
dsvatos píše:Tak jasně že při jízdě na polňačce apod. se jednička používá. Ale při normální jízdě a dojíždění třeba na křižovatku na červenou, nebudu přeci podřazovat na jedničku :lol:
tak to je jasné... 8)