Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.11.2007 20:35
od ewelynea
Ahoj,
potrebovala bych radu, koupila jsem si BMW E 46 330D, s par vadama, mimo jine nefunkcni vstrik. Abych rekla pravdu tak se na me vali spoustu nazoru jak to resit ale kazdy rika neco trochu jinyho.
Jeden nazor je (od cloveka, kteremu celkem verim co se tyce BMW), ze staci zkusit nalit do nadrze ten nejobycejnesi olej s co nejmene prisadama, dost casto to zabira a vstrik se rozchodi. Dalsi nazor je uplne opacny - nech to okamzite vymenit nebo odpalis valec.
Tak nevim, prvni varianta je samozrejme pro zacatek fajn (hlavne kdyz jsem slysela ze ty vstriky jsou na vymenu dost blby) ale rozhodne si nechci nechci odpalit svoji "novou radost".
Mate nekdo zkusenosti? :(

Napsal: úte 06.11.2007 21:00
od Marek-is
varianta 1 je uplna blbost...muzes tak znicit i ostatni vstriky,protoze ty jsou u 330d mega choulostive na treba jen na spatnou naftu...Nekde v Brne prodavaj prej nejake repase,ale vic nevim..

Napsal: úte 06.11.2007 21:14
od Vlasta
Jako první bych hned pádil do Bosch Diesel Servisu, nevím, odkud jsi, ale mám velice dobrou zkušenost s BDS AC Hale v Praze-Holešovicích, Dělnická 15

Napsal: úte 06.11.2007 21:57
od dargon
co sem slysel nekdo nekde to zkousel cistit ultrazvukem ale proradnym a pre to pomohlo, ale uz si nevzpominam kde sem to cetl

Napsal: úte 06.11.2007 22:02
od askul11
Okamžitě opravit!hrozí propálení pístu a to cenu opravy hodně zvedne!

Napsal: úte 06.11.2007 22:13
od Whisky
jak moc je nefunkcni? pokud je uplne v haji, vymenit, poku ne, da se rozchodit pomoci prisad do nafty - odzkouseno. po ujeti 5tisic km a liti pripravku od liqui moly vstriky fungovaly jak maj. Jakysi dekarbonizator, ci cistic vstrikovacu.

Napsal: úte 06.11.2007 22:24
od Vlasta
To all: Tady je řeč o Common Railu, takže osvědčený metody pro klasický vstřiky jsou k ničemu. Jinak by z vás už byli milionáři (z milionářů miliardáři).

Napsal: stř 07.11.2007 10:07
od ewelynea
Diky vsem za nazor.
Co se tyce toho vstriku tak na dignostice ukazoval hodnotu asi 6,2 na 4. valci a mimojine cca 4,2 na prvnim (ale to udajne jeste jde). Ten pripravek na trysky uz mam na stole od vcerejska (teda od wynn´s)
ale nejsem fakt ten typ co setri za kazdou cenu a nakonec do toho vrazi trikrat tolik. Takze to asi odvezu opravdu nekam kde uz budou vedet...

Napsal: stř 07.11.2007 11:08
od dargon
diagnostika t iteda muze ukazat a zjistit co ?

Napsal: stř 07.11.2007 11:21
od ewelynea
No ze je ten vstrik v pytli ne?

Napsal: ned 18.11.2007 20:32
od kurovec01
ahoj.kup novy cca kolem 10tis. hold je to commonrail.a nech je zkontrolovat
všechny...

Napsal: ned 18.11.2007 21:01
od porsacek
Jak psal Vlasta odvez to do BDS v Holesovicich do BOSCH servisu a oni to proveri a doporučí rešení jednání supr :D

Napsal: ned 18.11.2007 22:42
od milonovo
Pokud víš kterej je špatnej,nemá smysl jezdit do BDS,jen to odzkoušení stojí 6500,- za což se dá koupit.