Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.11.2007 11:37
od patriot
Prosím o radu .... Jelikož jsem do teď měl jen "motokáry" e30, chci koupit něco většího ( jen e34 nebo e32). Těch e32 zase moc na prodej není, mám vyhlédlou e34 535i, ale v automatu. Klidně bych ale koupil e32. Také jsme nikdy neměl automat, vždy jen klacek. Má automat nějaké nevýhody v e32 ???

Chtěl bych poradit, vím že se to tu snad už probíralo.... Zda e34 nebo e32 ??? Výhody či nevýhody .... spotřeba .... cena dílů ..... Myslím, že by optimální bylo e32 735i v manuálu. Je jich ale málo. A když už, tak 730i. Mě zase připadá 138 kw na sedmu málo.... Tak já nevím .......

Kdyby mi někdo věnoval po přečtení pár minut a napsal mi zde nějaké postřehy, rady, zkušenosti .... atd, byl bych moc rád. A taky poradit co koupit ..... Díkes 8)

Napsal: úte 06.11.2007 13:50
od RedBaron
Mně připadne optimální pětka, sedma už je na mě moc loď. Manuál do sedmy se ani moc nehodí ale automat má tu nevýhodu, že má dlouhou jedničku a než se rozjede z nuly, tak mu to trvá. Potom už snad nemá žádnou, kromě toho, že se ti může při špatném servisování nebo velkém nájezdu km podělat a budeš platit buď za jinej kolem 15 tisíc i s prací a nebo za repasi 30-50 tisíc podle dílny, kvality a rozsahu poškození.

Napsal: úte 06.11.2007 14:31
od Martinéz
kup si "Tomášovu e34", ne? :lol:

No vazne, taky se priklanim k e34.. to pohodli neni o moc mensi (skok je az z petky do trojky) a e34 je takova mrstnejsi, kompaktnejsi a min vzhledove tezkopadna. Navic bude i celkove min nakladna..

..jo a i e34 se umi tvarit jako sedma kdyz chces, lidi se me casto ptaj co je to za sedmu :D

Napsal: úte 06.11.2007 14:46
od Snejk
automat se jen o něco malo pomaleji rozjíždí. ale když stím automatem budeš chvíli jezdit, tak prostě poznáš že to je o něčem jiném, že je to absolutně nekompromisní pohodlí. a to ti pak přestane vadit nějaký pomalý rozjezd... který mimochodem tak pomalý není, i moje 730 udělá 0-100 za 12s což je docela rozumný.(na poměr velikost, váha, výkon). 735 de od spoda a tam je to zrychlení lepší. Spotřeba e32 je horší. 735 v benzinu něco kolem 10 litru no. lepší je sehnat v plynu, mě v plynu žere 12L/100. což je vzhledem k velikosti a pohodlí docela luxusní spotřeba. no a co se dílů týče, pokud nekupuješ nové tak těch použitých je spousta a za dobré ceny, nemyslím si že pro 5-er budou jiné(mimochodem e32 a 34 majíé některé díly totožné.. 535 dokonce celý motor třeba :) ). na druhou stranu e32 je poměrně dost spolehlivé auto, a odcházejí tam větši¨nou jen jedny a ty samé typycké věci... ¨které se dají sehnat. při výběru automatu je duležité aby olej byl růžový a né černý, aby automat výrazně necukal (lehounce je to normální),při stání na brzdě a zařazení D nebo R by neměl tak prudce škubnout, lehké škubnutí je normální. no a když budeš pravidělně měnit olej (cca 60tkm)a filtr, a nebudeš s ním zkoušet "hrabat" jako někteří borci co to vytočí a flaknou tam Dčko... tak ti vydrží. a cena nějakého na klubu když se něco rozebírá je většinou cca 5000. ale i tak tě nejspíš přežije, muj ma už milion za sebou a ještě jakž takž jede :). nebál bych se toho, fakt ne. e32 je dost spolehlivá. problém jsou třeba každorořční výměny brzdovejch desek, protože na tak velkém autě s automatem prostě ubejvaj rychle. pak docela se musí věnovat péče podvozku.. ono to pak nekolik dost let zase vydrží. když koupíš dobrej kousek kterej ma podvozek ok tak myslim že taky muže dobrejch pár let najezdit. (ja mam měněné některe dily napravy asi před 3 rokama a doted je vše ok, a to jí dávám dost zabrat:) ) jinak se snaž najít co nejvybavenější auto, e32 toho měla ve výbavě opravdu moc. dají se pořád ještě sehnat pěkné a cena už je dost nízko.
jinak třeba co se jízdních vlastností týče, na dobrých kolech dost slušně sedí. jezdit s ní kolem 200 neni problem, ani o tom pořádně nevíš, taková pohodová lodička. na servis je to poměrně jednoduché, stačí na to být dobře vybavený místem a nářadím, ale pro zručného člověka co se trochu v autě vyzná to neni těžší než opravovat favorita:) až na ty kilometry drátů :) servisních materiálů je dostupných dost.

Napsal: úte 06.11.2007 16:40
od deecee
pekne receno :]

Napsal: úte 06.11.2007 16:48
od milo
presne tak, snejk to vystihl ;)

otazkou je, kolik do toho chces vrazit...

Napsal: úte 06.11.2007 20:23
od patriot
Martinéz píše:kup si "Tomášovu e34", ne? :lol:



Blázníš, ten by ji neprodal ..... je to jeho miláček .

Jinak Vám všem moc děkuji za rady, pečlivě si je pročítám .... :D

Napsal: čtv 08.11.2007 14:44
od patriot
A ještě, je velký rozdíl mezi 730i a 735i ??? Nemyslím jen těch 17 kw. No a jak píšete, že e32 735i se nechá jezdit za 10 l benzínu, to je trochu málo, ne ?? Za tolik jezdím s e30 320i a 325i..... Nehádám se, jen mi to je divný... :roll:

Tak co tedy, e34 535i -M30, nebo 525i M50 a nebo e32 735i ??? Vše se nechá koupit kolem těch 50 tis kč..... Když já nevím. Poraďte sím 8)

Napsal: čtv 08.11.2007 16:23
od khonza318
jj sedmy jsou lodě !
a mají parádní výdrž
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vlhwkajwkweh

Napsal: čtv 08.11.2007 16:40
od Atilak
Osobni favorit je e34... Sedi mi to vic,ale zalezi na vyuziti.. Pokud nejezdis casto dlouhy trasy a jezdis spis po meste, tak nema sedma moc smysl podle me...

Jinak ta sedma s 557k je urcite jeste tak o 200 stocena :twisted: