Napsal: úte 06.11.2007 11:37
				
				Prosím o radu .... Jelikož jsem do teď měl jen "motokáry" e30, chci koupit něco většího ( jen e34 nebo e32). Těch e32 zase moc na prodej není, mám vyhlédlou e34 535i, ale v automatu. Klidně bych ale koupil e32. Také jsme nikdy neměl automat, vždy jen klacek. Má automat nějaké nevýhody v e32 ??? 
Chtěl bych poradit, vím že se to tu snad už probíralo.... Zda e34 nebo e32 ??? Výhody či nevýhody .... spotřeba .... cena dílů ..... Myslím, že by optimální bylo e32 735i v manuálu. Je jich ale málo. A když už, tak 730i. Mě zase připadá 138 kw na sedmu málo.... Tak já nevím .......
Kdyby mi někdo věnoval po přečtení pár minut a napsal mi zde nějaké postřehy, rady, zkušenosti .... atd, byl bych moc rád. A taky poradit co koupit ..... Díkes
			Chtěl bych poradit, vím že se to tu snad už probíralo.... Zda e34 nebo e32 ??? Výhody či nevýhody .... spotřeba .... cena dílů ..... Myslím, že by optimální bylo e32 735i v manuálu. Je jich ale málo. A když už, tak 730i. Mě zase připadá 138 kw na sedmu málo.... Tak já nevím .......
Kdyby mi někdo věnoval po přečtení pár minut a napsal mi zde nějaké postřehy, rady, zkušenosti .... atd, byl bych moc rád. A taky poradit co koupit ..... Díkes

 
 
 ). na druhou stranu e32 je poměrně dost spolehlivé auto, a odcházejí tam větši¨nou jen jedny a ty samé typycké věci... ¨které se dají sehnat. při výběru automatu je duležité aby olej byl růžový a né černý, aby automat výrazně necukal (lehounce je to normální),při stání na brzdě a zařazení D nebo R by neměl tak prudce škubnout, lehké škubnutí je normální. no a když budeš pravidělně měnit olej (cca 60tkm)a filtr, a nebudeš s ním zkoušet "hrabat" jako někteří borci co to vytočí a flaknou tam Dčko... tak ti vydrží. a cena nějakého na klubu když se něco rozebírá je většinou cca 5000. ale i tak tě nejspíš přežije, muj ma už milion za sebou a ještě jakž takž jede
 ). na druhou stranu e32 je poměrně dost spolehlivé auto, a odcházejí tam větši¨nou jen jedny a ty samé typycké věci... ¨které se dají sehnat. při výběru automatu je duležité aby olej byl růžový a né černý, aby automat výrazně necukal (lehounce je to normální),při stání na brzdě a zařazení D nebo R by neměl tak prudce škubnout, lehké škubnutí je normální. no a když budeš pravidělně měnit olej (cca 60tkm)a filtr, a nebudeš s ním zkoušet "hrabat" jako někteří borci co to vytočí a flaknou tam Dčko... tak ti vydrží. a cena nějakého na klubu když se něco rozebírá je většinou cca 5000. ale i tak tě nejspíš přežije, muj ma už milion za sebou a ještě jakž takž jede 
 
 