Stránka 1 z 1

Napsal: pát 26.10.2007 11:30
od Poho
Zdravím chlapi.

Pomůžete mi někdo prosím s výběrem vozidla BMW?
Vlastnil jsem dost vozidel, ale BMW nikdy a bylo pro mě jakýmsi tajemnem. Vzhledem ke zdravotnímu stavu spojeného se zodpovědností vůči své rodině jsem byl nucen prodat svůj vymazlený klenot HONDA Fireblade a proto měním svůj koníček na 4 kola a to BMW ( což je prý srdeční záležitost a tudíž to pravé pro mě ). Vzhledem k tělesné konstituci 190 cm / 102 kg jsem se rozhodl pro E39 ve variantě combi, ale pouze s dieselovým agregátem.
Prosím tedy o radu jaký dieselový agregát zvolit v ceně cca 200 tis. Kč.
Zkoušel jsem 525 TDS není špatný a zvuk šestiválce mě dostal. Tak mě máte, jsem Váš a chci naftový šestiválec, co koupit abych si nenaběhl?, aby auto trochu jelo a nemusel jsem se strachovat z výměn vstřiků jako u Mondea TDCI. Zkrátka jaký dieselový agregát je nejvhodnější vzhledem k životnosti, spolehlivosti a výkonu vozu. rozhoduji se tedy mezi 525 tds, 525d a 530d.
Jinak po jednom svezení v E39 525 tds musím uznat, že BMW je opravdu super a trohu někde jinde než ostatní konkurence.

Děkuji moc za příspěvky


Tel. 721466756

skype: petrkaspar6

Napsal: pát 26.10.2007 12:01
od Kail
Tak nejvhodnější je určitě 3.0d,už je zase někde trochu jinde než TDS a spotřebu počítej více-méně u všech stejnou,podle jízdy.Ale s těma vstřikama a všim ostatním co k dieselu patří,to tedy nevím,bezporuchovost ti tady nezaručí nikdo u ničeho.Nicméně tady někdo prodává vstřiky na 3.0d myslím něco přes 5000Kč/kus,což není zas tak zlé :wink:

Jinak hlavní je samotnej stav auta a motoru,na konkrétním typu až tolik nesejde,to zase radši zdravé TDS než 3.0d před smrtí...Ono je to těžké takhle poradit,protože až začneš objíždět bazary a inzeráty,nejspíš zjistíš že zase takovej výběr jak se na první pohled zdá není,a že nakonec budeš rád že seženeš něco zdravého bez ohledu na motorizaci :wink:

Napsal: pát 26.10.2007 12:32
od Atila
Nemusis se bat, ze by te udrzba dieselu od BMW vysla na stejne penize jako u toho TDCI od Mondea, ktereho se tolik bojis. Ve skutecnosti totiz bude mnohem drazsi. :lol: Sestivalcovy diesel je pekna vec, ale servisni naklady u techto ojetin jsou ponekud krvave, respektive odpovidajici kategorii vozu.
Pocitej s tim, ze pokud koupis diesela za 200.000Kc je dost pravdepodobne, ze minimalne polovicku z teto castky das za dalsi servis. Minimalne co budes delat jsou vsechny vstriky (coz je v origo servisu sedmdesat tisic), predni napravu (cca padesat), mozna turbo (cca dalsich padesat) a mozna palivove cerpadlo (cca dvacet). Samozrejme neco se da poresit repasemi, neautorizovanym servisem a levnejsimi dily, nicmene i tak pocitej ze dat za servis takoveho auta sto litru je sranda.

Napsal: pát 26.10.2007 12:37
od Hanz
spis hledej kousek r.v.02 nahoru, s dolozitelnou minulosti, rozumnym servisem a budes mit asi tak 10% problemu nez u auta za 200tis...

Napsal: pát 26.10.2007 13:43
od Demostenes
Atila píše: Pocitej s tim, ze pokud koupis diesela za 200.000Kc je dost pravdepodobne, ze minimalne polovicku z teto castky das za dalsi servis. Minimalne co budes delat jsou vsechny vstriky (coz je v origo servisu sedmdesat tisic), predni napravu (cca padesat), mozna turbo (cca dalsich padesat) a mozna palivove cerpadlo (cca dvacet). Samozrejme neco se da poresit repasemi, neautorizovanym servisem a levnejsimi dily, nicmene i tak pocitej ze dat za servis takoveho auta sto litru je sranda.
Vstriky se daji vyresit za cca 35k, repase turba asi 10, naprava se da koupit na ebayi za zlomek ceny (5k+-) a clovek si to muze v podstate vymenit sam, ale porad to je 50k. Benzin sice bude zrat o neco vice, ale servis bude stat zlomek (minimalne mene vstriky a turbo, coz proste u auta s +-150k km hrozi dost akutne) a je treba si dobre spocitat, jestli uspora na spotrebe opravdu celkove uspori....Podle mych propoctu by clovek musel jezdit opravdu dost, aby se to vyplatilo.

Znam cloveka, ktery prohlasil, ze BMW je fakt super a jine auto by nechtel, akorat priste to bude benzin, protoze na ten diesel fakt nema. Diesel ma smysl v zemich jako Portuglasko, kde nafta stoji pulku co benzin, takze uspora je fakt zasadni. Ale tady az tak velky rozdil neni a servis je radove drazsi.

Jinak u e39 bych osobne nesel pod 2.5L, spise vice, aby se to trochu hybalo, je to tezka krava.

Napsal: pát 26.10.2007 15:59
od bmwfil
V podstatě z výše uvedeného vyplývá že s 200tis má cenu se dívat max po 525tds, ten by v této ceně nemusel být vrana... I údržba motoru bude značně cenově snesitelnější než u 525D a 530D... Na druhou stranu ty common-raily jedou zas o něco lépe jak Tds...

Napsal: pát 26.10.2007 16:12
od Huska
doporučil bych ti benzínovou 528i... dle mě ideální střední motorizace téměř bez nákladů na údržbu v podovnání s diesly
525tds je nejslabší motorizace co se do e39 dávala takže nic moc, 525d v podstatě stejný motor ale o poznání slabší než 530d. Comonraily všech značek trpí stejnýmy problémy váha vzduchu/vstřiky/turbo a to stále dokola. 8)

Napsal: pát 26.10.2007 23:30
od martin33
8 válců je 8 válců :lol: :lol:

Napsal: sob 27.10.2007 08:49
od pindak1
MÁM 2.8 BENZIN A JSU SPOKOJEN,ALE TAKY ZÁLEŽÍ KOLIK TEN ČLOVĚK NAJEZDÍ.MĚ SE TD URČITĚ NEVYPLATÍ A PODLE TOHO CO TU PÍŠOU OSTATNÍ ZA PÁLKY CO STOJÍ VSTŘIKY A PODOBNĚ TAK RADĚJI TD ANI NECHCI.

Napsal: sob 27.10.2007 16:04
od matal
Dívej se na to kolik najezdíš ročně, pokud najezdíš pod cca 25tis,tak si kup benzín, ideálně jak psal Huska 528i nebo pofaceliftovou 530i M54.. :wink:

Napsal: sob 27.10.2007 19:58
od Poho
Chlapi díky za rady. Jdu tedy do 525 TDS servisivanou 208 tis. km se serviskou a s original M paketem za 200 tis. Tak snad neprohloupím a pak se podělím o zkušenosti. Ještě jednou všem děkuji.