Stránka 1 z 5
Napsal: stř 05.09.2007 18:24
od fotobobo
Jel jsem dneska s E34 TDS a lepil jsem se na nejakou A4 2.0TDi...
Za chvili mi ten clovek uhnul a predjel jsem ho.
Zajimalo by me, jestli se normalne chytnu na vsechny Oktavie a Passaty
v TDi.
Respektive by me zajimalo na koho si muzu dovolit, a na koho ne...
Diky za rady
PS. Jo a to me jeste cestou zpatky ztavila "Cervena Oktavka"
Policie, udajne za rychlou jizdu, bez predni SPZ a nemel
jsem taky udajne homologaci na folie na zadnich oknech.
Pokuta 200,-kc byl hodny

Tak ze bacha na cervenou
oktavku na D1 a jizni spojce Praha...
Napsal: stř 05.09.2007 19:01
od scepy
fotobobo píše:Jel jsem dneska s E34 TDS a lepil jsem se na nejakou A4 2.0TDi...
Za chvili mi ten clovek uhnul a predjel jsem ho.
Zajimalo by me, jestli se normalne chytnu na vsechny Oktavie a Passaty
v TDi.
Respektive by me zajimalo na koho si muzu dovolit, a na koho ne...
Diky za rady

musis to vyzkouset

Napsal: stř 05.09.2007 19:24
od bmwfil
Pokud to nebude 3.0Tdi a víc, tak snad jo...
Napsal: stř 05.09.2007 19:34
od pepus
pri normalni jizde ti bude ujizdet, kdyz pojedete uplne nadoraz tak budes mirne ujizdet ty (tds mam tuhle a4 mel otec)
ale to ze ti uhnul je spis tim ze nechtel zavodit

Napsal: stř 05.09.2007 19:48
od fotobobo
pepus píše:pri normalni jizde ti bude ujizdet, kdyz pojedete uplne nadoraz tak budes mirne ujizdet ty (tds mam tuhle a4 mel otec)
ale to ze ti uhnul je spis tim ze nechtel zavodit

Co mas na mysli tou "normalni jizdou" ?
Ja jsem ho bral asi ve 160km.
Ale on kdyz nekdo vidi ve zpetnym zrcatku cumak E34
tak uhyba automaticky. To mam vyzkouseny

Napsal: stř 05.09.2007 19:54
od pepus
fotobobo píše:pepus píše:pri normalni jizde ti bude ujizdet, kdyz pojedete uplne nadoraz tak budes mirne ujizdet ty (tds mam tuhle a4 mel otec)
ale to ze ti uhnul je spis tim ze nechtel zavodit

Co mas na mysli tou "normalni jizdou" ?
Ja jsem ho bral asi ve 160km.
Ale on kdyz nekdo vidi ve zpetnym zrcatku cumak E34
tak uhyba automaticky. To mam vyzkouseny

jojo, ja taky
normalni sem teda myslel spis vsechno krome toceni tesne u omezovace

od 3000 ty TDIcka pomalu vadnou, ale do ty doby to ma nastup o kterym si muze nechat TDSko jenom zdat
audina vim ze tahla dobre tak do 180ti, maximalka byla nekde u 210, z TDSka se podle tacha 230 vydojit da
Napsal: stř 05.09.2007 20:00
od fotobobo
pepus píše:fotobobo píše:pepus píše:pri normalni jizde ti bude ujizdet, kdyz pojedete uplne nadoraz tak budes mirne ujizdet ty (tds mam tuhle a4 mel otec)
ale to ze ti uhnul je spis tim ze nechtel zavodit

Co mas na mysli tou "normalni jizdou" ?
Ja jsem ho bral asi ve 160km.
Ale on kdyz nekdo vidi ve zpetnym zrcatku cumak E34
tak uhyba automaticky. To mam vyzkouseny

jojo, ja taky

normalni sem teda myslel spis vsechno krome toceni tesne u omezovace

od 3000 ty TDIcka pomalu vadnou, ale do ty doby to ma nastup o kterym si muze nechat TDSko jenom zdat
audina vim ze tahla dobre tak do 180ti, maximalka byla nekde u 210, z TDSka se podle tacha 230 vydojit da
Hmmm, to by me zajimalo, kdo tam tech 180 bude mit driv
On totiz nikdo nemuze vedet co ta E34 muze mit pod kapotou.
Co kdyz to je 540i ?? he he

Napsal: stř 05.09.2007 20:34
od pepus
fotobobo píše:pepus píše:fotobobo píše:[quote="pepus"]pri normalni jizde ti bude ujizdet, kdyz pojedete uplne nadoraz tak budes mirne ujizdet ty (tds mam tuhle a4 mel otec)
ale to ze ti uhnul je spis tim ze nechtel zavodit

Co mas na mysli tou "normalni jizdou" ?
Ja jsem ho bral asi ve 160km.
Ale on kdyz nekdo vidi ve zpetnym zrcatku cumak E34
tak uhyba automaticky. To mam vyzkouseny

jojo, ja taky

normalni sem teda myslel spis vsechno krome toceni tesne u omezovace

od 3000 ty TDIcka pomalu vadnou, ale do ty doby to ma nastup o kterym si muze nechat TDSko jenom zdat
audina vim ze tahla dobre tak do 180ti, maximalka byla nekde u 210, z TDSka se podle tacha 230 vydojit da
Hmmm, to by me zajimalo, kdo tam tech 180 bude mit driv

On totiz nikdo nemuze vedet co ta E34 muze mit pod kapotou.
Co kdyz to je 540i ?? he he

[/quote]
tak audina jestli si dobre pamatuju je o cca 100kg tezsi, vykon to ma stejnej (140 vs 142), kroutak ve prospech tdi, tdso po 10-14ti letech bude uz mit taky horsi spojku atd, takze by me to taky zajimalo
jinak na dalnici je samozrejme pekelna vyhoda kdyz jedes za nekym, jednou sem se povesil za typka v cayenne na proseku a jeli sme az do lovosic 200+, do kopecka sice trochu ujizdel, ale zase se pak zbrzdil kdyz mu tam nekdo vjel takze neujel, takova prijemna symbioza

Napsal: stř 05.09.2007 21:14
od airbone
No, tdicka mozno vadnu po 3000ot, ale nie V6 TDI, ten zacne tahat tesne nad 2000 a mrzka si to skoro az k 4500, zatah celkom konstantny. (po prekroceni 2000ot aj celkom slusna bomba do chrbta) Ked som na nom jazdil, stalo sa mi, ze ma otravoval nejaky blbecek v oktavii, alebo superbe 1.9TDI, no akonahle cesta zacala stupat do kopca, tak mne auto pridavalo a jemu spomalovalo. V6 je V6.... a niesu kone ako kone... Ak by som este raz isiel do passata, alebo A4/A6, jednoznacne V6 TDI, tomu sa nevyrovna ziadny stvorhrniec... Ale zas A4 2.0TDI nie je ziadny slaboch a to ze si ho vzal este neznamena ze siel na doraz. Momentalne s 530d 193k nemam ziadny problem na dialnici, kedykolvek tomu pridam hoci aj do kopca, jednoducho to ide... co sa neda povedat o 4valcovych oktaviach.... a hlavne nie ak je na budiku 160 a viac.... Trosku ma raz ponahanala X5-ka, 3.0, ale to bol uz 220ps....
Napsal: ned 09.09.2007 22:09
od berkelay
Mne pokaždé dojímají řidiči v Octaviích a Superbech, když si jedu na pohodu 150 po dálnici a vidím v dálce za sebou přibližující se Škodovácký zázrak, vždy očekávám buzerantské lepení se na zadek a téměř nikdy mne nezklamali

Prostě TDI je TDI a nikdo jim nemůže ujet

Asi je to tím, že nemám na kufru žádný nápis, asi si tam dám velkými číslicemi 3.5 R6

Jinak před týdnem jsem takhle rozlobil jednoho kravaťáka v Superbu na D1, v dlouhém, táhlém kopci se mi začal lepit na zadek, ale já tu svou E34 pořádně přikrmil a dost dobře jsem mu ujel, na konci kopce jsem měl tak 190km/h, pak jsem zpomalil na svých cestovních 150 a počkal si, až mě ten superbák nasraně předjede. Mimochodem, nevíte, proč každý řidič nové Octávky nebo Superbu jezdí skoro pořád na plný kotel? Já nad tím pokaždé přemýšlím, ale nic mne nenapadá.
Napsal: ned 09.09.2007 22:25
od airbone

Neviem ani ja, jednoducho ti TDIckari sa aj na mna lepia, akoby som pri sebe nosil lepidlo, alebo co.... Ked zbadaju, ze som pred nimi, momentalne sa na mna nalepia a dobiedzaju. Dnes sa mi tiez jeden taky mlady chlapec v GOLF IV TDI asi snazil vyliezt az na hlavu alebo co... Bolo to na normalnej ceste kde je povolena len 80ka (Holandsko). Obehovat sa nedalo - plna ciara a v strede cesty este prekazky proti obehovaniu. On si zaumienil, ze bude sa za mnou cely cas drzat pol metra, vratane kruhovych objazdov, co sme prechadzali. Ked som z jedneho vychadzal, trosku som tomu nalozil a dvojku potiahol az na hranicu cerveneho pola.... Urcite ostal vyguleny, ako som vystrelil. Snazil sa robit vsetko mozne, aby vyplnil medzeru za mnou, nakoniec ked som ustalil rychlost, tak zas sa priplichtil a lepil, ale to uz pochopil, ze jeho Golfik s 77kW traktorovym motorcekom PD sa asi tazko bude rovnat mojemu BMW 530d 142kW.... No, chcel mi asi dokazat, ze ak dodrzujem ustalenu rychlost 80/90km, takze sa vie na mna pekne lepit.
Napsal: ned 09.09.2007 22:36
od matal
berkelay píše: Mimochodem, nevíte, proč každý řidič nové Octávky nebo Superbu jezdí skoro pořád na plný kotel? Já nad tím pokaždé přemýšlím, ale nic mne nenapadá.
Protože i ve 190ti jedou za 5L/100km..

Napsal: ned 09.09.2007 22:42
od airbone
matal píše:berkelay píše: Mimochodem, nevíte, proč každý řidič nové Octávky nebo Superbu jezdí skoro pořád na plný kotel? Já nad tím pokaždé přemýšlím, ale nic mne nenapadá.
Protože i ve 190ti jedou za 5L/100km..


to urcite....
Napsal: ned 09.09.2007 23:29
od 100RM
Noo, svojim autom chodim dialnicu tak 150-160 ale sluzobnou fabkou 1,9 vsetkycerveneTDI chodim tak 180. Neviem, proste mi jej neni luto a bavo si kurvit nechcem ... a v sluzobnom jazdim za firemne prachy takze aj spotreba mi je u prdele. Ale je pravda ze Praha-Hradec 190 fabka: priemer 7,3 a bawo ta ista trasa 190 priemer 11,5 Takze trosku rozdiel tam asi niekde bude ...
Napsal: pon 10.09.2007 12:02
od Kail
100RM píše:Noo, svojim autom chodim dialnicu tak 150-160 ale sluzobnou fabkou 1,9 vsetkycerveneTDI chodim tak 180. Neviem, proste mi jej neni luto a bavo si kurvit nechcem ... a v sluzobnom jazdim za firemne prachy takze aj spotreba mi je u prdele. Ale je pravda ze Praha-Hradec 190 fabka: priemer 7,3 a bawo ta ista trasa 190 priemer 11,5 Takze trosku rozdiel tam asi niekde bude ...
Jj,rozdíl tam bude,mimo jiné i ve váze že

Napsal: pon 10.09.2007 12:07
od pepus
100RM píše:Neviem, proste mi jej neni luto a bavo si kurvit nechcem ... a v sluzobnom jazdim za firemne prachy takze aj spotreba mi je u prdele.
koukam vzorny zamestnanec
proto u nas zasadne sluzebaky radovych zamestnancu osazujeme zavodnim agregatem 1.9 SDI, ktery se veru moc znicit neda

Napsal: pon 10.09.2007 12:09
od tds
berkelay píše:Mne pokaždé dojímají řidiči v Octaviích a Superbech, když si jedu na pohodu 150 po dálnici a vidím v dálce za sebou přibližující se Škodovácký zázrak, vždy očekávám buzerantské lepení se na zadek a téměř nikdy mne nezklamali

Prostě TDI je TDI a nikdo jim nemůže ujet

Asi je to tím, že nemám na kufru žádný nápis, asi si tam dám velkými číslicemi 3.5 R6

Jinak před týdnem jsem takhle rozlobil jednoho kravaťáka v Superbu na D1, v dlouhém, táhlém kopci se mi začal lepit na zadek, ale já tu svou E34 pořádně přikrmil a dost dobře jsem mu ujel, na konci kopce jsem měl tak 190km/h, pak jsem zpomalil na svých cestovních 150 a počkal si, až mě ten superbák nasraně předjede. Mimochodem, nevíte, proč každý řidič nové Octávky nebo Superbu jezdí skoro pořád na plný kotel? Já nad tím pokaždé přemýšlím, ale nic mne nenapadá.
mě napadá proč jezdí na plný kotel,bude to asi tím že většina škodovek jsou firemní t.j.z cizího krev neteče
Napsal: pon 10.09.2007 12:11
od berkelay
no jo no, do sluzebaku by se melo davat to kolecko co maji v kamionech na zaznamenavani rychlosti

nebo aspon GPS se stalym monitorovanim a zaznamem
Napsal: pon 10.09.2007 12:30
od Marten
Jde vidět, že s piloty TDi máme všichni podobné zkušenosti..

Napsal: pon 10.09.2007 17:11
od NoCom
fotobobo píše:Jel jsem dneska s E34 TDS a lepil jsem se na nejakou A4 2.0TDi...
Za chvili mi ten clovek uhnul a predjel jsem ho.
Zajimalo by me, jestli se normalne chytnu na vsechny Oktavie a Passaty
v TDi.
Respektive by me zajimalo na koho si muzu dovolit, a na koho ne...
Diky za rady

PS. Jo a to me jeste cestou zpatky ztavila "Cervena Oktavka"
Policie, udajne za rychlou jizdu, bez predni SPZ a nemel
jsem taky udajne homologaci na folie na zadnich oknech.
Pokuta 200,-kc byl hodny

Tak ze bacha na cervenou
oktavku na D1 a jizni spojce Praha...
Ahoj,
jak tak koukam, vsichni maji stejny zkusenosti s TDI Power
Taky se kazdej lepi, porad plnej, sedi uprostred, prezvykuje zvykacku, to me to pak taky neda nezkusit s nejrychlejsim ceskym supersportem
Ale muzu ti rict, ze jsem mel veliky problem s Skoda OII 2.0TDI - 140PS
Puvodne jsem ani nevedel, ze se bude zavodit, tak jedu normalne koukam do zrcatka a klasika... svetla nahoru, plnej kotel, tak jak jsem si vsiml (oktava uz roztocena) tak jsem dal taky plnej, ale bylo mi to hovno platny, pac taz tak rychli TDS neni...oktava me predjela, ale byl to prvni kontakt s 2.0TDI tak mi nedalo nezkusit, jak to vlastne jede...Zacala klasicky predjizdet (ujizdet) ja porad za nim, ale zdalo se mi, jako by me trosku ujizdel, ale byl uz tak o dve tri auta predemnou...Oktava, tak dobre nebrzdi a nesedi, nakonec jsem ji trosku "vypnute" predjel, tim jsem ho nasral uplne... Vymenili sme si role, on koukal na zada me, ale to uz jsem nepolevil, jel jsem nadoraz (prece neudelam ostudu) Ujel jsem mu o nekolik aut a kamiku, pak jsem odbocil jinam, zastavil a po chvilce tam prolitl (asi porad za mnou) Tezko ale rict, jaky by to melo prubeh, na 400M myslim, ze by E39 dal, me asi sto pro, TDS byl automat, sice 170PS, ale zase 1690Kg oktava cca 1400kg.Mozna na maximalku, nebo nekde na dalnici, kdyby byli obe auto roztoceny, jinak myslim, ze zabrecime

Ale necht jim je to prano... voe TDI je stejne nejrychlejsi a pockej, az to nachipujou
