Stránka 1 z 1

Napsal: ned 26.08.2007 09:45
od RodneyStorm
Zdravim vas kluci! Mel bych zajem o jednu z techto motorizaci 325i nebo 330i(rok 2001)... Bude 330i o moc drazsi na udrzbu proti 325i? Docetl jsem se, ze se spotrebou je to skoro na stejno..? ->Mate nekdo zkusenost? Co byste volili vy? Diky..

Napsal: ned 26.08.2007 15:15
od Stepper
Volil bych 330i, na udrzbu to vyjde na stejno, vic zalezi na tom, jak se puvodni majitel o auto staral...spotreba si myslim bude taky stejna, jen mozna bude zrat o neco vic oleje, dost se tu i o tom psalo. Vykonove na tom bude urco lip ta 330i takze si v budoucnu nebudes nadavat, ze si nesel do silnejsiho...pokud teda nebudes chtit M3 :wink:

Napsal: ned 26.08.2007 15:16
od stormer
důvod upřednostnění koupě třílitru od BMW je ten,že ten motor je prostě famoózní a prostě se s zěj posereš :) Náklady na údržbu jsou stejný....ten motor neni poruchovej

Napsal: ned 26.08.2007 15:25
od Yngwie
Jednoznacne 330i...jen tak se ti neojezdi a budes mit hlavne velkou radost hoodne dlouho. Naklady rekl bych nastejno...zase podle toho jak jezdis.

Napsal: ned 26.08.2007 19:38
od Fantucci
a nepapá ten třílitr nějak moc oleje? sem tady zahlédl nějaká témata s tímto problémem...

Napsal: ned 26.08.2007 21:27
od Yngwie
Asi po sto padesate ... spotreba oleje je zavisla na stylu jizdy...pokud budes jezdit normalne..tzn. skoro dodrzovat predpisy a vykonu bude vyuzivat jen tak kde je ho treba (napr. predjizdeni), tak mu olej zrat nebude...tedy ne vic nez ostatni motory od BMW.

Napsal: pon 27.08.2007 04:58
od stormer
to bych teda vůec neřešil...je to srdcovka, mám 323 a až budou peníze jdu do 330....nebo M3, ale ta už neni tolik na každodenní ježdění, u toho jsou ty náklady už fakt jiný....

Napsal: pon 27.08.2007 08:01
od bacero
o tom oleji jsem tady četl, ale mám 330ci a dolil jsem 1 litr na 12tkm. A to nejezdím nějak předpisově. Toho se neboj

Napsal: pon 27.08.2007 11:57
od vavrekj
ja ked som kupoval svoju E46 riesil som podobny problem, ale narazil som na dobru 325i v super stave tak som zobral ju, rozdiel medzi 325i a 330i je vcelku maly, jak vykon tak spotreba, zalezi podla toho ako jazdis, ale uz aj 325i je naprosto dostacujuca

Napsal: pon 27.08.2007 13:39
od Diablo330Ci
Jednoznacne 330i a oproti 325i je to fakt znat ze to jede mnohem vic.Mimochodem 325i sedan se delal nekde v Turecku :? Ostatni Mnichov!

Napsal: pon 27.08.2007 14:10
od stormer
323 JEDE PODOBNĚ JAK 325 ALE 330 JE JINDE VÝKONEM....

Napsal: úte 28.08.2007 09:49
od vavrekj
ono je to relativne , 330i je samozrejme najrychlejsia so vsetkych seriovych trojek (nemyslim teda M3) dalej 328i 325i a 323i (320i s 2.2l sestvalcom moc nepresvedcila) inac uz aj podla parametrov si clovek moze predtavit aky bude rozdiel medzi 325i a 330i

330i

0-100 6.5s 80-120 6.9s 0-1000m 26.9s

325i

0-100 7.2s 80-120 7.6s 0-1000m 27.9s

samozrejme po presadnuti s 325i do 330i clovek hned spozna ze ide v aute so silnejsim motorom a aj ten tah v nizkych otackach je znat, ale vravim uz aj 325i je dostacujuca , a ak mu nejde len o vykon, tak by som sa hlavne zameral na technicky stav a vybavu

Napsal: úte 28.08.2007 09:54
od vavrekj
inac ak uz niekto ma e46 323i a nestaci mu ten vykon tak myslim ze prechodom na E46 330i by toho az tak moc nevyriesil a neskor by lutoval ze nesiel do M3 :D

Napsal: úte 28.08.2007 10:27
od vavrekj
podla mna spravne BMW ma byt s benzinovym sestvalcom , cize at uz kupis 323i 325i 328i 330i stale to bude to najlepsie co mozes v E46 mat , a ak xces usetrit na povinnom ruceni a na beznine tak chod do 325i, ak ti nezalezi na tychto polozkach tak si najdi 330i v dobrom stave a budes spokojny

Napsal: úte 28.08.2007 12:25
od stormer
JÁ teda mám e46 323 a pro mě je ten zátah až až a to nemluvim o tom zvuku :))) uplně se mi naježí chlupy.....ale nesmim s tim jezdit každej den a to ještě po Praze..to si pak člověk zvykne a tak rychlý mu to nepřijde, ale tak by to bylo asi u každýho motoru. Já s tim autem hlavně NECHCI jezdit každej den :)
Omlouvám se, že jsem rozvinul diskuzi trochu jinym směrem :)

Napsal: úte 28.08.2007 14:11
od Kadlik
To je zajímavý !!! Já s ním jezdím každý den a zatím se mi to auto nezevšednělo... Ale může samozřejmě nastat změna :-(

Ještě dotaz - tu klapku ve výfuku na konci má jen 330 nebo i ostatní šestiválce ??

Napsal: úte 28.08.2007 14:19
od LuCKy69
Kadlik píše:...Ještě dotaz - tu klapku ve výfuku na konci má jen 330 nebo i ostatní šestiválce ??...
Neviem isto ale asi len od 2.3L vyššie (vrátane).



LuCKy

Napsal: úte 28.08.2007 14:33
od Kadlik
Tak jsem v OEM vyčetl, že M52 to neměli a M54 už ano a všechny 6ti válce... A M52 byly 323, 328 a starší 320 ? Jakej je rozdíl mezi M52 a M54 na motoru ??

Napsal: stř 29.08.2007 11:28
od arkadiel
Kromě vyššího výkonu má 330 i podstatně vyšší krouťák, což poznáš na pružnosti. Rozdíl není jen v motoru, ale např. i v brzdách. 330 se dodávala s většími brzdami, které už jsou patřičně ostré i ve vyšších rychlostech. 330 je prostě víc sportovní.