Stránka 1 z 3
Napsal: čtv 26.07.2007 11:08
od Zipp
Ahoj,chtel jsem se s vami nejak privitat,po sklamani s moji Hondou
Civic (1,5 16V rv.1990-opravdu náchylné auto na nápravy a rez)prechazim z Honda Clubu vyzkouset BMW.
Planuji koupi 316ky (1.6i Compact rv.97-98) muzete nekdo poradit zda jsem vybral do zacatku s BMW dobrou variantu pripadne nejake vase aktualni typy ?
Auto mam prevazne na jezdeni po městě a jednou mesicne dálky.
Jinak spotřebu jsem tu vyčetl cca těch 7-12l/100km což je víc než přijatelné.
Jinak jsem z Tábora a na icq mě chytnete tu : 326-598-340
Doufám že vám to nebude připadat že sem ňakěj vocas a spamuju vám tady forko
Díky za rady či nabídky na toto auto a těšim se na vaše posty.

Napsal: čtv 26.07.2007 11:24
od ondrej
Zdravím, být tebou tak zvážím motorizaci, 1.6 je na 36-ku málo. Nepojedeto ani zdaleka jako ta honda. Jestli toužíš po compaktu, zkus 318ti, je to 16 ventilová 1,8 s nějakými 140 PS a spotřebou přesně podle tvých kritérií - 7-12l/100. Pro tohle auto, myslím ideální motor.
Napsal: čtv 26.07.2007 11:29
od Fanny
Tak te tady vitam, byla to dobra volba prejit na BMW. Co se tyce toho auta do zacatku...jestli to mas fakt jen na jezdeni po meste tak do 316 klidne jdi, ale uvidis, ze za chvili budes chtit vic. Ja osobne bych ti doporucil 318is at se taky svezes, kdyz se ocitnes mimo mesto

Napsal: čtv 26.07.2007 11:30
od castro
přesně tak... 1,6ka v bmw neni jako v japonci. 316 nejede. Ideální varianta jsou 16v 1.8čky s označením: 318ti (compakt) nebo 318iS (většinou coupe ale dělali se i sedany ) do roku 96. od roku 96 byla objemově 1,9l ( o asi 5Nm víc

) pokud Ti jde o ručení.
Jinak : co zkusit nějaký šetsihrneček?
Jinak ohledně 318ti/318iS to chce opravdu hodně vybírat, ty motory mívají většinou hodně zasebou... nejvyšší výkon mají mezi 4500-6000ot./min. a kdo takhle jezdí stále tak ten motor už nemusí být nic moc. Když se s tim naučíš jezdit tak budeš překvapenej jak umí mít krásnou spotřebu.
Napsal: čtv 26.07.2007 11:45
od Zipp
Díky moc za přivítaní,
No a jinak co se týče tý 318ky nevypadý špatně ale verze Compact vyjde asi na větší peníze co sem se tak v rychlosti koukal tak jedině Sedan a Kupé jinak plánuju do auta dát cca těch 120tis +-
Jestli má i ta 18ka takovoudle spotřebu tak je to nádhera a určitě bych o silnější verzi přemýšlel.Škoda jen že za tydle peníze bych se v 1,6ce vešel do 120tis s rokem 98 a 318ku seženu max 95ku sem koukal...
Napsal: čtv 26.07.2007 12:07
od castro
compakt by měl být naopak levnejší, ale myslim že když půjde o hezké kousky tak cena vyjde cca nastejno. do těch 120 by ses měl vejít i ve verzi z coupe. Raději bych koukal po coupe. Nechci hanit compakty ale mají zadní nápravu z E30 (starší generace 3er ) a přecijenom ta víceprvková kterou má E36 je lepší. Nemluvě o interiéru který je taky jiný.
1.8i 8v nemá na tak těžký auto takovej výkon takže se musí víc točit pokud chceš jet. 1.8i 16v ( 318iS / ti ) si s tím autem umí líp poradit a spotřeba je dá se říct stejná. pohybuje se od 6,1-11,5 litru. Průměrně se jezdí tak 8,5. Takže buď budeš jezdit s 115koňmi nebo se 140 (doporučuju spíš). Ta 318ti/iS už je alespoň trochu zábavný auto

Napsal: čtv 26.07.2007 12:41
od Petta
castro píše:compakt by měl být naopak levnejší, ale myslim že když půjde o hezké kousky tak cena vyjde cca nastejno. do těch 120 by ses měl vejít i ve verzi z coupe. Raději bych koukal po coupe. Nechci hanit compakty ale mají zadní nápravu z E30 (starší generace 3er ) a přecijenom ta víceprvková kterou má E36 je lepší. Nemluvě o interiéru který je taky jiný.
1.8i 8v nemá na tak těžký auto takovej výkon takže se musí víc točit pokud chceš jet. 1.8i 16v ( 318iS / ti ) si s tím autem umí líp poradit a spotřeba je dá se říct stejná. pohybuje se od 6,1-11,5 litru. Průměrně se jezdí tak 8,5. Takže buď budeš jezdit s 115koňmi nebo se 140 (doporučuju spíš). Ta 318ti/iS už je alespoň trochu zábavný auto

Přesně moje řeč

Hlavně ta poslední věta

Napsal: čtv 26.07.2007 14:21
od patras
castro píše:přesně tak... 1,6ka v bmw neni jako v japonci. 316 nejede. Ideální varianta jsou 16v 1.8čky s označením: 318ti (compakt) nebo 318iS (většinou coupe ale dělali se i sedany ) do roku 96. od roku 96 byla objemově 1,9l ( o asi 5Nm víc

) pokud Ti jde o ručení.
Jinak : co zkusit nějaký šetsihrneček?
Jinak ohledně 318ti/318iS to chce opravdu hodně vybírat, ty motory mívají většinou hodně zasebou... nejvyšší výkon mají mezi 4500-6000ot./min. a kdo takhle jezdí stále tak ten motor už nemusí být nic moc. Když se s tim naučíš jezdit tak budeš překvapenej jak umí mít krásnou spotřebu.
kroutak i vykon maj 1,8 i 1,9 uplne stejnej .. a delali se od poloviny roku 95 .... myslim od kvetna ... takze koupe modelu 318is nebo ti z roku 96-97 je blbost .. jedinou vyhodou jsou mensi naklady na provoz ctyrvalce .. jinak za stejny povinny mas 323ti ktery uz pojede !!! ... takze asi takhle .. 316i je nesmysl .. tak pro manzelku na nakupy
Napsal: čtv 26.07.2007 14:45
od Brody
Taky vitam!No ne ze by ses s 316kou nesvez!Ja ji mam a spokojenej!Jestli to nebude tim ze sem nejel jeste v zadnym silnejsim voze!

Ale nevim kde bych tu lital 150 a vejs na tech nasich silnickach!Je fakt ze je to linejsi na rozjezdu ale potom uz to de!No ale priste az budu kupovat novy bawo tak uz urcite pudu do 6ti valce!
Ale jak rikam zatim sem s 1,6kou spokojenej!

Napsal: čtv 26.07.2007 14:50
od Fanny
patras píše:
kroutak i vykon maj 1,8 i 1,9 uplne stejnej .. a delali se od poloviny roku 95 .... myslim od kvetna ... takze koupe modelu 318is nebo ti z roku 96-97 je blbost .. jedinou vyhodou jsou mensi naklady na provoz ctyrvalce .. jinak za stejny povinny mas 323ti ktery uz pojede !!! ... takze asi takhle .. 316i je nesmysl .. tak pro manzelku na nakupy
pravda 323ti ma za stejny povinny, ale jestli s tim jezdi vetsinou po meste jak psal, tak ta spotreba bude o par litriku vyssi a vubec celkovej servis bude drazsi, nehlede na to ze poridit si svuj prvni zadohrab se 170HP je na povazenou
Napsal: čtv 26.07.2007 16:51
od castro
Fanny píše:patras píše:
kroutak i vykon maj 1,8 i 1,9 uplne stejnej .. a delali se od poloviny roku 95 .... myslim od kvetna ... takze koupe modelu 318is nebo ti z roku 96-97 je blbost .. jedinou vyhodou jsou mensi naklady na provoz ctyrvalce .. jinak za stejny povinny mas 323ti ktery uz pojede !!! ... takze asi takhle .. 316i je nesmysl .. tak pro manzelku na nakupy
pravda 323ti ma za stejny povinny, ale jestli s tim jezdi vetsinou po meste jak psal, tak ta spotreba bude o par litriku vyssi a vubec celkovej servis bude drazsi, nehlede na to ze poridit si svuj prvni zadohrab se 170HP je na povazenou
napováženou pro bezmozka... halt se musí s citem nebo se brzo ukáže pro koho to auto neni
Patras: myslim že ty iSa 1.9 mají fakt vyšší krouťák nepatrně. JInak teda asi jak píšeš o tom roku 95 to nějak bude.
Jednoduše řečeno motor 318iS/ti M42 = 1,8i M44 = 1,9i
a že by měli být u 6válce vyšší náklady si zase nemyslím. Maximálně tak o ten litr oleje při výměně (přibližně) a 2 svíčky navíc. Plus možná když odejdou cívky... Zase jsou to o to větší držáci než 4válce.
Napsal: čtv 26.07.2007 18:00
od Tashiro
Vítej přeběhlíku ))) To až řeknu klukům u nás, který sou oba hondaři, tak vyletěj z kůže ... dohromydy naj 6 aut vše honda. Takže vítej u zadohrabů ))). Jak už si četl popřemíšlej o motoru, nic proti 316, ale je to těžký auto a čistá atmosféra. Já mám dvoulitr a taky občas zatoužím po 328 )))
Napsal: čtv 26.07.2007 18:40
od Fantucci
welcome! já mám 316 v sedanu a jsem spokojenej. moje ježdění spočívá převážně v městské jízdě do práce(5km tam a 5 km zpět) a myslím, že ideální. Je jasné, že o od této motorizace nelze očekávat sportovní zázraky, ale to neznamená, že jde o špatnou 1,6tku ve srovnání s konkurencí. Takže já ti mohu pro tvé účely 316tku doporučit.
Napsal: čtv 26.07.2007 18:50
od castro
mno řekl bych když už 8v 4válec tak alespoň 1,8. Ale stejně pořád to 318ti/iS je i do města výbornej stroj.
je to přesně na naskočit, popojet pár km... a tak na přeskakování po městě ideal...
Ale pak pojedeš na dovolenou, nebo nějakou dálku a sežere tě po dálnici ta 1.6ka víc než kdejakej 6válec nehledě na to že ta jízda bude otřesná a ve zběsilých otáčkách....
Napsal: čtv 26.07.2007 19:30
od 100RM
Fanny píše:patras píše:
kroutak i vykon maj 1,8 i 1,9 uplne stejnej .. a delali se od poloviny roku 95 .... myslim od kvetna ... takze koupe modelu 318is nebo ti z roku 96-97 je blbost .. jedinou vyhodou jsou mensi naklady na provoz ctyrvalce .. jinak za stejny povinny mas 323ti ktery uz pojede !!! ... takze asi takhle .. 316i je nesmysl .. tak pro manzelku na nakupy
pravda 323ti ma za stejny povinny, ale jestli s tim jezdi vetsinou po meste jak psal, tak ta spotreba bude o par litriku vyssi a vubec celkovej servis bude drazsi, nehlede na to ze poridit si svuj prvni zadohrab se 170HP je na povazenou
Proc na povazenou ? To nejak nechapu, co je v dnesnej dobe 170 koni ?
Napsal: čtv 26.07.2007 20:01
od Fanny
100RM píše:
Proc na povazenou ? To nejak nechapu, co je v dnesnej dobe 170 koni ?
Rekl bych, ze 170k je porad nadprumer kterej dokaze zadohrab-novacka na mokru v zatacke hoodne prekvapit

, znam spoustu lidi ktery k tomu nepotrebujou ani mokro ani 170k....
Napsal: čtv 26.07.2007 20:09
od Fanny
castro píše:
a že by měli být u 6válce vyšší náklady si zase nemyslím. Maximálně tak o ten litr oleje při výměně (přibližně) a 2 svíčky navíc. Plus možná když odejdou cívky... Zase jsou to o to větší držáci než 4válce.
čepy, spojka, výfuk, ....
Napsal: čtv 26.07.2007 20:59
od klanuk
no 316 mam zatim mi taky staci, ale o vikendu sem zapojoval central na dalku do 325tds tak sem se trochu svez a to je lepsi svezeni. Uz se po to, poohlizim.Spotreba stejne ne li lepsi.
Napsal: čtv 26.07.2007 21:02
od Brody
No i ta 316ka po tech dalkach jede pekne!A ani tocit nemusis!Nevim ja sem s tim motorem zatim spokojenej!
Napsal: čtv 26.07.2007 21:12
od castro
Fanny píše:čepy, spojka, výfuk, ....
čepy? proč? protože to má o 50kg víc?