Stránka 1 z 2

Napsal: úte 05.06.2007 18:27
od JaraX
za kolik se tak da sehnat M62B44 se steptronic převodovkou v super stavu?

Napsal: úte 05.06.2007 18:52
od JaraX
díky, takže spíš možna sehnat cely auto na rozdělani :)
řeším jeslti má cenu dávat plyn na M60 když chci do budoucnosti M62.

Napsal: úte 05.06.2007 21:00
od matal
Už jsem myslel,že tu svoji paštiku rozprodáváš.. :lol:

Napsal: úte 05.06.2007 21:02
od JaraX
alp píše:a v cem je podle tebe lepsi m62 ??? to by me celkem zajimalo :)
netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?

Napsal: úte 05.06.2007 21:08
od JaraX
alp píše:
JaraX píše:
alp píše:a v cem je podle tebe lepsi m62 ??? to by me celkem zajimalo :)
netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?
:))) to by me zajimalo kdo vsichni :))))
nevím, prozkoumám a napíšu seznam :lol:
tak je lepší nebo ne? :)

Napsal: úte 05.06.2007 21:09
od lupik
alp píše:
JaraX píše:
alp píše:a v cem je podle tebe lepsi m62 ??? to by me celkem zajimalo :)
netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?
:))) to by me zajimalo kdo vsichni :))))
Járův mechanik... :D

Napsal: úte 05.06.2007 21:18
od JaraX
lupik píše:
alp píše:
JaraX píše: netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?
:))) to by me zajimalo kdo vsichni :))))
Járův mechanik... :D
ten nic neříkal :)

Napsal: stř 06.06.2007 00:58
od matal
alp píše:lepsi mozna v tom ze je novejsi a vic stoji
vykon = stejny
tocak = o 20Nm vice
mehanika = vice veci napr 4vanosy
poruchovost = je tam vice veci na vysrani se
prubeh krivek = o neco lepsi, ale automat to srazi a za ty prachy to nestoji
moznost uprav = temer nulova a kdyz uz tak za neumernou dardu ...

to by kazdej mechanik kdyz se zamysli mel vedet :)))))
+- stejná spotřeba..

Napsal: stř 06.06.2007 08:29
od RuDoSh
to je jedno, asi ma zbytecnych 120k :lol:

Napsal: stř 06.06.2007 09:59
od JaraX
alp píše:lepsi mozna v tom ze je novejsi a vic stoji
vykon = stejny
tocak = o 20Nm vice
mehanika = vice veci napr 4vanosy
poruchovost = je tam vice veci na vysrani se
prubeh krivek = o neco lepsi, ale automat to srazi a za ty prachy to nestoji
moznost uprav = temer nulova a kdyz uz tak za neumernou dardu ...

to by kazdej mechanik kdyz se zamysli mel vedet :)))))
ok, díky že jsi mi to řekl, todle sem potřeboval vědět, takže do plynu pujde M60 a předpokladam že do budoucnosti pujde i ten steptronic hodit na M60.

Napsal: stř 06.06.2007 10:07
od JaraX
alp píše:
JaraX píše:
alp píše:lepsi mozna v tom ze je novejsi a vic stoji
vykon = stejny
tocak = o 20Nm vice
mehanika = vice veci napr 4vanosy
poruchovost = je tam vice veci na vysrani se
prubeh krivek = o neco lepsi, ale automat to srazi a za ty prachy to nestoji
moznost uprav = temer nulova a kdyz uz tak za neumernou dardu ...

to by kazdej mechanik kdyz se zamysli mel vedet :)))))
ok, díky že jsi mi to řekl, todle sem potřeboval vědět, takže do plynu pujde M60 a předpokladam že do budoucnosti pujde i ten steptronic hodit na M60.
na steptronika zapomen :) jednak k m60tce rozumne nepujde ... pokud dobastlit tak by 50 stala zastavba od nekoho kdo uz to delal. Dalsich tak 100k plne programovatelna jednotka, protoze se seriovejma jednotkama to nedonutis si povidat. (jedna je can bus, druha obyc)
ok, aspon do toho nebudu vrážet zbytečný prachy a šetřit na lepší auto :)
stejne si myslím že i tento automat je dost dobrej, má sportovní režím, atuomatickou adaptaci a možnost podřazování.

Napsal: stř 06.06.2007 10:43
od M3maniac
jardo,jardo.... :D

Napsal: stř 06.06.2007 10:45
od JaraX
M3maniac píše:jardo,jardo.... :D
šlo mi o to že mám interier a kastli a podvozek v super stavu tak jsem chtěl to hodit do plynu, ale myslel jsem že u M60 to nemá význaám.

Napsal: stř 06.06.2007 10:51
od JaraX
alp píše:
JaraX píše:
M3maniac píše:jardo,jardo.... :D
šlo mi o to že mám interier a kastli a podvozek v super stavu tak jsem chtěl to hodit do plynu, ale myslel jsem že u M60 to nemá význaám.
na to jsi proboha prisel kde ??? uz to nehul a neposlouchej bludy mechaniku z horni dolni, co si mysli ze tlumic se sirokou pistnici za par kacek je to nejlepsi na trhu :)
ja myslim že billstein je dost good, nesrovnavam to s tlumičema s EDC apod, ale oproti tomu co je u nás na trhu ty Sachsy a Kayaby nebo myslíš že ne?
mechanik o motoru neřekl pul slova :)

Napsal: stř 06.06.2007 15:46
od Marek-is
to jsi si mel teda koupit compakta jednasestku kdyz chces davst bawo do plynu... :roll:

Napsal: stř 06.06.2007 15:48
od JaraX
Marek-is píše:to jsi si mel teda koupit compakta jednasestku kdyz chces davst bawo do plynu... :roll:
kurva dyt dát to do plynu tomu autu nijak neubliži.

Napsal: stř 06.06.2007 15:52
od Marek-is
sak to jsem nerikal,ale sedma na plyn....Jáááááááááro to nééééééééééé...ty mafioso 8O :lol:

Napsal: stř 06.06.2007 15:54
od JaraX
Marek-is píše:sak to jsem nerikal,ale sedma na plyn....Jáááááááááro to nééééééééééé...ty mafioso 8O :lol:
lepší sedma ve čtyřlitru na plyn jak sedma ve třílitu na naftu.

Napsal: stř 06.06.2007 15:57
od Marek-is
740 D 8) socialko :)

Napsal: stř 06.06.2007 16:00
od JaraX
Marek-is píše:740 D 8) socialko :)
ten motor není zrovna moc spolehlivej a provoz vyjde asi dráž jak M60 na plyn.