Napsal: úte 05.06.2007 18:27
za kolik se tak da sehnat M62B44 se steptronic převodovkou v super stavu?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?alp píše:a v cem je podle tebe lepsi m62 ??? to by me celkem zajimalo
nevím, prozkoumám a napíšu seznamalp píše:JaraX píše:netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?alp píše:a v cem je podle tebe lepsi m62 ??? to by me celkem zajimalo)) to by me zajimalo kdo vsichni
)))
Járův mechanik...alp píše:JaraX píše:netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?alp píše:a v cem je podle tebe lepsi m62 ??? to by me celkem zajimalo)) to by me zajimalo kdo vsichni
)))
ten nic neříkallupik píše:Járův mechanik...alp píše:JaraX píše: netuším, ale všichni to říkají, dá se o tom někde dočíst?)) to by me zajimalo kdo vsichni
)))
+- stejná spotřeba..alp píše:lepsi mozna v tom ze je novejsi a vic stoji
vykon = stejny
tocak = o 20Nm vice
mehanika = vice veci napr 4vanosy
poruchovost = je tam vice veci na vysrani se
prubeh krivek = o neco lepsi, ale automat to srazi a za ty prachy to nestoji
moznost uprav = temer nulova a kdyz uz tak za neumernou dardu ...
to by kazdej mechanik kdyz se zamysli mel vedet))))
ok, díky že jsi mi to řekl, todle sem potřeboval vědět, takže do plynu pujde M60 a předpokladam že do budoucnosti pujde i ten steptronic hodit na M60.alp píše:lepsi mozna v tom ze je novejsi a vic stoji
vykon = stejny
tocak = o 20Nm vice
mehanika = vice veci napr 4vanosy
poruchovost = je tam vice veci na vysrani se
prubeh krivek = o neco lepsi, ale automat to srazi a za ty prachy to nestoji
moznost uprav = temer nulova a kdyz uz tak za neumernou dardu ...
to by kazdej mechanik kdyz se zamysli mel vedet))))
ok, aspon do toho nebudu vrážet zbytečný prachy a šetřit na lepší autoalp píše:na steptronika zapomenJaraX píše:ok, díky že jsi mi to řekl, todle sem potřeboval vědět, takže do plynu pujde M60 a předpokladam že do budoucnosti pujde i ten steptronic hodit na M60.alp píše:lepsi mozna v tom ze je novejsi a vic stoji
vykon = stejny
tocak = o 20Nm vice
mehanika = vice veci napr 4vanosy
poruchovost = je tam vice veci na vysrani se
prubeh krivek = o neco lepsi, ale automat to srazi a za ty prachy to nestoji
moznost uprav = temer nulova a kdyz uz tak za neumernou dardu ...
to by kazdej mechanik kdyz se zamysli mel vedet))))
jednak k m60tce rozumne nepujde ... pokud dobastlit tak by 50 stala zastavba od nekoho kdo uz to delal. Dalsich tak 100k plne programovatelna jednotka, protoze se seriovejma jednotkama to nedonutis si povidat. (jedna je can bus, druha obyc)
šlo mi o to že mám interier a kastli a podvozek v super stavu tak jsem chtěl to hodit do plynu, ale myslel jsem že u M60 to nemá význaám.M3maniac píše:jardo,jardo....
ja myslim že billstein je dost good, nesrovnavam to s tlumičema s EDC apod, ale oproti tomu co je u nás na trhu ty Sachsy a Kayaby nebo myslíš že ne?alp píše:na to jsi proboha prisel kde ??? uz to nehul a neposlouchej bludy mechaniku z horni dolni, co si mysli ze tlumic se sirokou pistnici za par kacek je to nejlepsi na trhuJaraX píše:šlo mi o to že mám interier a kastli a podvozek v super stavu tak jsem chtěl to hodit do plynu, ale myslel jsem že u M60 to nemá význaám.M3maniac píše:jardo,jardo....
kurva dyt dát to do plynu tomu autu nijak neubliži.Marek-is píše:to jsi si mel teda koupit compakta jednasestku kdyz chces davst bawo do plynu...
lepší sedma ve čtyřlitru na plyn jak sedma ve třílitu na naftu.Marek-is píše:sak to jsem nerikal,ale sedma na plyn....Jáááááááááro to nééééééééééé...ty mafioso![]()
ten motor není zrovna moc spolehlivej a provoz vyjde asi dráž jak M60 na plyn.Marek-is píše:740 Dsocialko