Stránka 1 z 1

Napsal: stř 14.02.2007 22:14
od bretajun
Pomožte,už si nevím rady.Mám vysoký volnoběh,někdy je to dobré ale spíš to drží na 2000ot..Pozačátku když jsem zastavil tak to kleslo ale teď to klesne na 1500ot a drží.Když vypnu zapalování v těchto otáčkách startuji zhruba6sekund a pak to chytne ale jak kdyby to jelo na tři válce.Smerdí to z výfuku,zřejmě to špatně spaluje benzín.Svíčky když je vyndám tak jsou začernalé.Volnoběžný ventil jsem měnil,tím to není,počítač co je za baterkou jsem měl rozdělanej,byl zespoda na plošném spoji zaoksidovaný tak jsem ho vyčistil ale je to stejné možná horší.Blíží se léto a srazy a mě to nejede.Pomožte mi,jestli tomu někdo rozumí rád mu to přivezu i zaplatím,ale nejsem milionář :D Díky všem

Napsal: pon 19.02.2007 15:12
od bretajun
Tak jsem vyměnil váhu vzduchu,zlepšilo se to ale stejně to během dne udělá tak třikrát.Otáčky vylítnou na 2000,držej tak dvě minuty a pak spadnou na normál.Volnoběžný ventyl jsem také vyměnil.POMOC

Napsal: pon 19.02.2007 15:26
od Slid
a co ti řekla diagnostika?Jinak to může dělat i lambda

Napsal: pon 19.02.2007 16:31
od bretajun
Slid píše:a co ti řekla diagnostika?Jinak to může dělat i lambda
diagnostika ok,lambda to prý asi nebude nevím

Napsal: pon 19.02.2007 21:00
od Maikl
tak mě napadlo, jestli to nemůže bejt špatně se vracející klapka na sání..
teda pokud to není k tomu volnoběžnýmu ventilu.. :oops:

Napsal: pon 19.02.2007 21:02
od bretajun
to ne ta se vrací dobře,to je někde v elektrice asi :?:

Napsal: pon 19.02.2007 21:07
od Maikl
bretajun píše:
Slid píše:a co ti řekla diagnostika?Jinak to může dělat i lambda
diagnostika ok,lambda to prý asi nebude nevím
mohla by to být.. u mě měli hned podezření na lambdu (SZ), ale jaksi se něco posralo.. :?

Napsal: pon 19.02.2007 21:09
od Slid
No mě také diagnostika v jednom autě ukazovala že je to ok, otáčky ale lítaly no zkus rozpojit konektory lambdy a pokud to bude ok je to jasné pokud to přetrvá tak víš na 100% že to tím není.Ale takhle se také projevuje špatná lambda.Pokud zjistíš že je to třeba lambdou tak kup novou a ne nějakou jetou :wink:

Napsal: pon 19.02.2007 21:09
od bretajun
mám jinou,tak ji taky zkusím ale problém je v tom že ta stará nejde vyndat, je zapeklá jako hov..o

Napsal: pát 23.02.2007 21:34
od bretajun
tak jsem vyměnil váhu vzduchu,lambda sondu,volnoběžný ventil, a otáčky se trochu zlepšili ale stejně někdy vylezou na 2000ot.Chci vás poprosit,myslím si že je to asi řídící jednotka,byla totiž zaoksidovaná a mohla se někde napálit,potřeboval bych na svůj typ auta ji půjčit abych si byl jist že je to opravdu tím počítačem,zaručím se vám čímkoli jen my prosím pomožte.Myslím si když jsem na bmw klubu že tu jsou narmální lidi kteří my píchnou.Mockrát vám děkuji za ochotu.

Napsal: pát 23.02.2007 22:10
od milo
teplotni cidlo motoru pro RJ? nevim, jak je to u tveho motoru, pokud mas 2 stejne cidla (1 pro RJ a jedno pro budiky) prohod je a vsimni si, zda budiky ukazuji stejne. pripadne je promer ohmmetrem.

mozna si RJ mysli, ze je motor studeny a "otevre sytic". mohl by to byt take kontakt u toho cidla.

Napsal: pát 23.02.2007 22:13
od bretajun
milo píše:teplotni cidlo motoru pro RJ? nevim, jak je to u tveho motoru, pokud mas 2 stejne cidla (1 pro RJ a jedno pro budiky) prohod je a vsimni si, zda budiky ukazuji stejne. pripadne je promer ohmmetrem.

mozna si RJ mysli, ze je motor studeny a "otevre sytic". mohl by to byt take kontakt u toho cidla.
zítra to zkusím,dík

Napsal: pát 23.02.2007 22:32
od Pavel H
bretajun píše:
milo píše:teplotni cidlo motoru pro RJ? nevim, jak je to u tveho motoru, pokud mas 2 stejne cidla (1 pro RJ a jedno pro budiky) prohod je a vsimni si, zda budiky ukazuji stejne. pripadne je promer ohmmetrem.

mozna si RJ mysli, ze je motor studeny a "otevre sytic". mohl by to byt take kontakt u toho cidla.
zítra to zkusím,dík
Ty jsi to jeste nezkusil s tim cidlem?

Napsal: pát 23.02.2007 22:34
od bretajun
ještě né :oops: ,kde ho mám hledat

Napsal: pát 23.02.2007 22:36
od Pavel H
bretajun píše:ještě né :oops: ,kde ho mám hledat
Zkus se podivat do ETK, netusim takhle z hlavy kde je. Vetsinou byva na hlave nebo u termostatu. Musel bych to videt, aby ho nasel.