Stránka 1 z 2

Napsal: pát 02.02.2007 09:37
od Mirahejny
Ahoj chtěl jsem se zeptat kolik vám jede TDS já z něj dostanu max 180km/h a připadá mi že to auto nejede tak ja by mělo .mám 525tds touring automat asi bude někde problém :(

Napsal: pát 02.02.2007 09:45
od bmwfil
Pokud je to 318tds, je to Ok, jinak je někde probem...

Napsal: pát 02.02.2007 10:19
od peter_BA
moje e39 touring vystreli k 200 velmi ladne, daleko rychlejsie ako moje ex tdi pd 105 PS (octavia II). islo by aj dalej ale neskusal som

Napsal: pát 02.02.2007 12:27
od jarousek
ja jsem se dsotal na zimakach s 252tds na 200

Napsal: pát 02.02.2007 15:07
od Marten
V techničáku u kombi bylo 202 Km/h.

Napsal: pát 02.02.2007 18:54
od Jawak
e34 525tds Automat Touring (mám i já) na "D" neudělá víc jak 180-190km/h. Proto tam je ještě "4" když zařadíš jednu dozadu. V návodu na obsluhu by to po rovince mělo jet +/- kolem 200km/h.
Mám několikrát vyzkoušeno, jel jsem v červnu do München, na dálnici mírně z kopečeka dolů, tacho 225km/h (na "D").
Praha směr na Brno, jak je ten zánovní úsek 3 pruhy, tak 225km/h a byl jsem někde kousek za 4000 ot/min, ale to je tachometrová rychlost, na radaru mám denně v různých rychlostech změřeno, že ukazuje o 8-9km/h víc

Napsal: pát 02.02.2007 19:15
od Marten
Co se změní když zařadíš 4 místo D ?? Přestane spínat přemosťovací spojka v měniči??

Napsal: pát 02.02.2007 19:31
od Jawak
Marten píše:Co se změní když zařadíš 4 místo D ??

Dostane se do otáček a dosáhne těch 2 set, nevím co se tam přesně děje, ale v návodu je napsáno, že pro dosáhnutí maximální rychlosti se musí zařadit "4"

Napsal: pát 02.02.2007 20:06
od davcer
ja mel 525 TDS v automatu cca 200-210, pak po nejake dobe jsem ho predelal na manual a bylo to skoro stejny a mechanik mi rikal ze by to mohlo jet i vice..jedna cesta do benesova, a pred sjezdem na benesov jak je to z kopce tak jsem to vul v lete rozpalil a pod kopcem se mi roztrhala vodni pumpa, a chcalo to naftu, pry spatny termostat a v urcitou chvili se seknul a prehodil na malej chladici okruh.....ale udelal jsem asi 225 km/h..Chudak ropak. hned jsem ho odstavil a odtahl do servisu a pak uz jen max do 200. vic jsem nemel zaludek.Je mi jasny ze jsem to zpusobil sam tim kopeckem...chybama se clovek uci..Ted mam benal a neni bloklej a ma jit pres 260 a vejs..ja zatim max 255 cca...ale je to parada brat bawory a medvedy ktery sou omezeny vetsinou kol 240 a vubec nechapou... :D

Napsal: pát 02.02.2007 20:21
od RuDoSh
me jelo TDS v automatu na 4ku cca 200 a pak 5.... ale nedostal jsem se dal jak na 210.... (kvuli provozu) a tech 10km trvalo zatracene dlouho :-)

Napsal: pát 02.02.2007 20:37
od davcer
Presne, pak uz slo horkotezko dostat kazdej km...ale mam na to auto krasny vzpominky...

Napsal: pát 02.02.2007 21:02
od Marten
A jake je rozdíl když zařadíš 4 nebo Sportovní režim (je mi jasný že to později řadí, ale k tomu mi to řadí jen 4 kvalty)..

Napsal: pát 02.02.2007 21:20
od Jawak
Režim "S"port jede na co nejrychlejší zrychlení, řadí max 4ku, tu dokáže nejvíc roztočit, ale "S" neřadím v podstatě nikdy, přeřazuju si podle sebe sešlapováním naftového pedálu :)

Napsal: pát 02.02.2007 22:47
od AdaM5
Jawak píše:e34 525tds Automat Touring (mám i já) na "D" neudělá víc jak 180-190km/h. Proto tam je ještě "4" když zařadíš jednu dozadu. V návodu na obsluhu by to po rovince mělo jet +/- kolem 200km/h.
Mám několikrát vyzkoušeno, jel jsem v červnu do München, na dálnici mírně z kopečeka dolů, tacho 225km/h (na "D").
Praha směr na Brno, jak je ten zánovní úsek 3 pruhy, tak 225km/h a byl jsem někde kousek za 4000 ot/min, ale to je tachometrová rychlost, na radaru mám denně v různých rychlostech změřeno, že ukazuje o 8-9km/h víc


No tak ja mam tds v manualu a kdyz jsem jel z Lisova do Ceskych Budejovic tak je tam dvouproudovka asi 5km rovinka a mirne z kopce(Mimojine tam testuju kazdy auto na maximalku(EX Audi 200 quattro 2.2Ti 20V 230PS = 260km/h))a tam se mi rucicka vysplhala ke 230km/h nahoru do kopce to da 200km/h a na rovine tak tech 215km/h (vsechno max ve 2 lidech)

Napsal: pát 02.02.2007 22:54
od AdaM5
Nasel sem i naky fotky ty audiny.Byl to hroznej pekac ze se tomu lidi i smaly ale kdyz to jelo tak moc konkurentu se nenaslo.Pamatuju si jak se mnou zavodil mladej kluk s Passatem 1.8T a chudak tomu slapal az mu sel bilej cmoud z vejfuku, ale stejne nemel absolutne narok.Bylo to letadlo jako svine.

Jakto ze uz tady neni to vlozit obrazek????Dyt to nemelo chybu ted to sem nemuzu dat :(
[/img]

Napsal: úte 15.01.2008 22:13
od 318tds
318tds 190 vic ani tuk.

Napsal: úte 15.01.2008 22:22
od bmwfil
200 celkem rychle a pak vždycky vyměknu :lol:

Napsal: stř 16.01.2008 00:28
od pepus
200 v poho, do nejakejch 210 to jeste leze, vic uz jenom z kopce s vetrem o zavod :)

maximalku mam takovejch tachacovejch 225 z kopecka za rozvadovem, ale nedrzel sem to moc dlouho, maximalni dlouhodoba rozumna rychlost je podle me tak 180, pak uz to moc toci (no ale jednou z berlina sem jel celou dobu pres 200 :oops:)

Napsal: stř 16.01.2008 02:24
od Martinéz
Zdravej kus by mel na 16kach nenalozenej dosahnout s trpelivosti tachometrovejch 220.. z vlastnich zkusenosti D1 pred odbockou na benesov z kopce omezovac (otacky) pusti do 230.. Jinak na sedmnactkach se da se snahou slapat na krk dalnice jet 190-210, ale jak rekl pepus, motoru to dobre nedela..

Napsal: stř 16.01.2008 08:07
od kavanda
Když jsem ještě jezdil jako prase a měl jsem e36 s motorem 1,6! tak jsem
dostal ručičku tachoměru až za max.(200).Bylo to z Brna na Pasohlávky.

Motor byl asi dosti povedenej,ale taky jsem o něj dobře pečoval (castrol RS,svíčky atd. - žádnej tuzing)
Pak jsem ho (blbec) dal do áček v Brně.Dodnes lituji!

S dnešním mím ropákem jsem max ani nezkoušel.