Napsal: ned 10.12.2006 14:14
vi nekdo jak funguje RPA (kontrola tlaku v pneu)? páč vali s libovolnyma diskama a pneu, pozna i 0,2 baru rozdil (dofouknuti pneu), hlásí prakticky ihned... měl jsem za to, že hlídá rozdíl otáček kol, ale přitom se systém nastavuje v klidu... náklon?
jak auto pozná, že mam jít pomalu vyměnit desky a kotouče? hlásilo to tak 1500km předtím, než se rozsvítila destička (náhoda? to asi težko)... když implicitne nastavi treba interval 40tis na výmenu desek a kotoucu, asi to nebude pro kazdeho stejne, jsou lidi, co meni desky po 20 tis a jinej po 80ti... nebo je to cidlo desek 2stupnove?
jsem z toho danek a mimo sebe
jak auto pozná, že mam jít pomalu vyměnit desky a kotouče? hlásilo to tak 1500km předtím, než se rozsvítila destička (náhoda? to asi težko)... když implicitne nastavi treba interval 40tis na výmenu desek a kotoucu, asi to nebude pro kazdeho stejne, jsou lidi, co meni desky po 20 tis a jinej po 80ti... nebo je to cidlo desek 2stupnove?
jsem z toho danek a mimo sebe
