Stránka 1 z 1

Napsal: pát 22.09.2006 15:42
od Klakson
potřeboval bych nějaký informace, případně zkušenosti. Neví jestli mám do auta na blbnití (sprinty, pálení gum, drift atd...) dát spojkovou lamelu odpruženou nebo pevnou, pro orig. povrch spojka a pro keramiku (repasovaná ker. obložením)

díky za typy :lol:

Napsal: pát 22.09.2006 17:36
od Marek-is
Od Feroda si muzes nechat oblozit lepsi smes na sprinty....

Napsal: pon 25.09.2006 08:22
od Klakson
s tím povrchen tak nějak počítám, spíš mě zajímá, jestli je lepší odpružená nebo pevná. Nevíš kolik si za to říkaj u FERODA ?

Napsal: pon 25.09.2006 19:29
od bavo
Klakson píše:s tím povrchen tak nějak počítám, spíš mě zajímá, jestli je lepší odpružená nebo pevná. Nevíš kolik si za to říkaj u FERODA ?
Každý odpružení ti zhoršuje možnost "urvat" kola a hrabat,protože lamela
tím propružením získá určitou setrvačnost a snadněji se smekne.
Dost možná už máš taky odpruženej dvouhmotovej setrvák.
Já dal teda
pevnou od Sachse,Ferodo nemělo k dispozici pro mě potřebný rozměr
obložení(tloušťku).. :cry: Cenu mi hlásila tušim 800 s prací,na počkání
(Kostelec nad Orlicí) :wink: .Smutný je akorát ,že
když koupíš jednotlivý komponenty,zaplatíš skoro stejně,jak za sadu...

Napsal: pon 25.09.2006 20:32
od Klakson
pevná asi i míň vydrží, ale když tobude keramika tak to je jedno :lol: pevná na drift, odpružená na sprint, no a pak si vyber :lol:

Napsal: pon 25.09.2006 21:56
od Fikop
Já osobně bych zvolil odpruženou lamelu. Už jen kvuli životnosti převodovky či diferenciálu. Ale kdo to má pro závody a má na to chechtáky tak ať si dá klidně neodpruženou.

Napsal: úte 26.09.2006 08:09
od Marek-is
Klakson píše:s tím povrchen tak nějak počítám, spíš mě zajímá, jestli je lepší odpružená nebo pevná. Nevíš kolik si za to říkaj u FERODA ?
Me to delaj v cenovce do litru...

Napsal: úte 26.09.2006 08:34
od Klakson
Fikop píše:Já osobně bych zvolil odpruženou lamelu. Už jen kvuli životnosti převodovky či diferenciálu. Ale kdo to má pro závody a má na to chechtáky tak ať si dá klidně neodpruženou.
no jo to máš recht, kurva to je dilema :lol: zatím vím jenom o pevný, vypadá to že moc na výběr nebude, většinou se takový věci prodávaj s motorem :roll: Tak a babo raď, no v podstatě s tím budu jezdit jenom občas a to jenom po nějakejch akcích. Je 2000 dobrá cena za komplet spojku (lamela, přítlačák....) ?

Napsal: úte 26.09.2006 19:06
od martinm3
bavo píše:
Klakson píše:s tím povrchen tak nějak počítám, spíš mě zajímá, jestli je lepší odpružená nebo pevná. Nevíš kolik si za to říkaj u FERODA ?
Každý odpružení ti zhoršuje možnost "urvat" kola a hrabat,protože lamela
tím propružením získá určitou setrvačnost a snadněji se smekne.
Dost možná už máš taky odpruženej dvouhmotovej setrvák.
Já dal teda
pevnou od Sachse
JJ taky sem dal od SACHSE :wink: a spoko :wink:

Napsal: úte 03.10.2006 16:05
od Speedy
No, pokud to chceš na kravení, tak určo neodpruženou. Ono nejde jen o plynulejší záběr, ale taky o to, že u odpružený lamely nebo třeba i u setrváku dvouhmotýho ty pružinky dostávaj docela zabrat a když je zničíš, tak to může celý vibrovat a druhak jsou tam vůle a celý to pak dostává ještě vetší záhul.

POkud chceš nechávat lamelu obložit, tak mohu doporučit obložení od Sauledy, je to náhrada od Feroda. Stojí to pár korun a je to otestované. Nebo za cca 5-6k si nechat udělat keramiku.

Napsal: úte 03.10.2006 16:18
od Klakson
no jo asi vemu tu pevnou, obložit ji nechám určitě, u nás to dělá nějakej týpek asi za 4000, kámož to má už nekolik let v Audi S4 a v poho