Stránka 1 z 1
Napsal: pát 30.06.2006 10:56
od Dave
Po tom co mi odešlo turbo, a dalším lidem kolem taky turba, vstřiky, váhy vzduchu tak si přestávám myslet že je diesel až tak výhodný! Cena auta většinou vyšší a nižší spotřeba se velmi lehce ztratí když na vás začnou sypat ceny za turba, váhy a vstřiky. Je to čistě zacházením nebo je to běžné? Dát tomu můžu až když je to opravdu zahřáté a potom zas dochlazovat turbo, na krátké trasy je motor pořád studený
Jak jste na tom vy a vaše okolí se spolehlivostí nafta - benzín? A navíc přece jen zvuk z R6 benzin je pořád nenapodobitelný!
Napsal: pát 30.06.2006 11:03
od Hanz
castecne to tak je .-) takze kdyz litas jen od baraku do prace 1km, asi to tak bude... pokud valis na delsi trasu, vsimnes si rozdilu v zastavkach u pump

a zvuk novych Bwm dieslu mi prijde v poho, takovy nasrany mruceni

Napsal: pát 30.06.2006 11:14
od Dave
No jo, k mladé to mám 5 kiláků a práce to samé. Mám na mysli produkci v letech 99-02. Nové diesly co se týče zvuku

i když myslím že neduhy budou přetrvávat (turba, váhy, vstřiky).
Napsal: pát 30.06.2006 11:58
od vally
Já jsem kvůli tomu prodal TDS-o.... Jezdil jsem hodně po městě a to pro turbodiesela moc neni... Ale musim uznat, že mělo krásnej zvuk.....daleko hezčí než benzín...
Napsal: pát 30.06.2006 12:20
od Baxon
Dave píše:Po tom co mi odešlo turbo, a dalším lidem kolem taky turba, vstřiky, váhy vzduchu tak si přestávám myslet že je diesel až tak výhodný! Cena auta většinou vyšší a nižší spotřeba se velmi lehce ztratí když na vás začnou sypat ceny za turba, váhy a vstřiky. Je to čistě zacházením nebo je to běžné? Dát tomu můžu až když je to opravdu zahřáté a potom zas dochlazovat turbo, na krátké trasy je motor pořád studený
Jak jste na tom vy a vaše okolí se spolehlivostí nafta - benzín? A navíc přece jen zvuk z R6 benzin je pořád nenapodobitelný!
tohle je známa věc: benzín = vyšší spotřeba, nafta = vyšší provozní náklady. Na dobrýho diesla musíš mít štěstí, u benzínu je to vesměs jedno.
Napsal: pát 30.06.2006 12:38
od major
Tyto problémy budou zcela jistě ještě přetrvávat, s vývojem nových materiálů a technologií se bude životnost turba posouvat. Ale vem si, že se jedná o mechanismus, který točí několik desítek tisíc otáček za minutu a pracuje za vysokých teplot. Tedy naprosto extrémní podmínky. Zde se jednoznačně na životnosti projeví jak se k tomu kdo chová a krátké jízdy (tedy časté ohřátí a následné ochlazení) tomu rozhodně příliš dobře nedělá. Tento systém jízdy bývá poměrně častým zdrojem pro výskyt trhlin a následných únavových lomů ve struktuře materiálu.
Co se týče vstřiků tak zde se jednoznačně jedná o podcenění kvality pohonných hmot na určitých trzích, již při konstrukci a vývoji vstřikovačů, zejména u systému common rail. Nejvíce namáhané jsou dýzy ve vysokotlaké části vstřikovače a dokud tato součást nebude vyměnitelná samostatně, bude oprava vždy drahá záležitost. Výměna a otestování vstřikovače také není zrovna levné neb je k tomu nutné drahé speciální vybavení a postupy. Vyplívá z toho tedy i drahé školení příslušného pracovníka přímo u výrobce vstřikovačů což jsou v současnosti Bosch, Siemens a Delphi. Myslím, že sady na repase vstřikovačů dělá v současnosti jen Bosch.
Když se to vezme suma sumárum, tak cena MN není až tak rozdílná a v případě, že by se srovnali výše spotřebních daní na oba druhy PHM, tak by byla MN ve výsledku dokonce dražší než BA. Ostatně v některých zemích tomu tak také je. Náklady na servis (nižší výměnné lhůty olejů atd.) a opravy jsou u Dieselů stále o dost vysší než u benzínů a obzvláště výrazný rozdíl je u vozů s více nalítanými km, což je prakticky velká většina dovozů. U nových aut mě třeba štve naprosto nesmyslná obchodní politika automobilek daná oblibou dieselů v EU a též vyšší ceny těchto vozů v bazarech. Pak už tedy hovoří pro diesely pouze spotřeba a to si pak každý musí spočítat sám zda se mu to vyplatí či ne. Mě se to třeba v současnosti určitě nevyplatí.
Napsal: pát 30.06.2006 15:21
od 320i
Dave píše:
Jak jste na tom vy a vaše okolí se spolehlivostí nafta - benzín? A navíc přece jen zvuk z R6 benzin je pořád nenapodobitelný!
tak jako pitomec si pulhodinu lámu hlavu jaky ze to bago ma R6...

už sem si i myslel že tim chceš říct YZF-R6 a že chceš srovnávat zvuk..

a ona "R" jako Řada...

pitomec to sem...

Napsal: pát 07.07.2006 15:54
od JaraX
nicméně nový diesely nemaj s benzínama konkurenci
viz
325TDS E36 - 105kW
320i E36 tuším 107kW
320d 115 kW
320i 110 kW
jestli es nepletu,
prostě nafta již benzín předčila.
Napsal: pát 07.07.2006 16:03
od kosh
ale nekecej
E46 - 3,2 - 343k benal
E46 - 3,0 - 204k ropa

Napsal: pát 07.07.2006 16:09
od JaraX
Napsal: pát 07.07.2006 17:18
od matal