Napsal: ned 12.02.2006 22:56
má někdo zkušenosti s pneumatikami NEXEN - konkrétně typ N2000?
díky za info
díky za info
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
no tam psali o zimních, ale o letních sem četl zase jinde dost kladných reakcí, tak se ptám i tady abych se dopátral pravdyM3maniac píše:DC jsem myslel žře máš rád kvalitní a fungující věci.No nevím jestli se neplatu,ale před pár dny jsem četl myslím Auto Tip a myslím že zrovna tyto gumy tam označili za nepoužitelnéale možná se pletu...
Tak tak,zimní nepoužitelné...letní THE BESTDC píše:no tam psali o zimních, ale o letních sem četl zase jinde dost kladných reakcí, tak se ptám i tady abych se dopátral pravdyM3maniac píše:DC jsem myslel žře máš rád kvalitní a fungující věci.No nevím jestli se neplatu,ale před pár dny jsem četl myslím Auto Tip a myslím že zrovna tyto gumy tam označili za nepoužitelnéale možná se pletu...
dík za tip, zrovna potřebuji obout na leto 630i.......RuDoSh píše:www.pneuvranik.cz
koupil jsem na nich jedno auto - to byly N2000 - teď mam na šestce vzadu N3000 - oboje na suchu drží krásně, na mokru je to horší (ale já v mokru jezdim jen omylem a zásadně bokemGG píše:Tak co DC, pořídil jsi nakonec pneu NEXEN? Je to už staré téma a zrovna jsem taky slyšel chválu na letní a budu pořizovat nové, tak bych rád znal poznatky.
Je to tak, ale clovek co ma auto v ruce si s tim poradi.... bezny uzivatel auta je neco jinehojarda píše:A víš že lepší gumy se mají dávat dozadu? Řešil jsem to s instruktorem na škole smyku rakouského autoklubu a pak jsem to slyšel i z několika dalších zdrojů - důvodem prý je jedna konkrétní situace:
Jedeš rovně po mokré silnici a pak zatočíš. Zadní kola se dostanou ze zákrytu těch předních a výrazně se jim zhorší podmínky. Když to nezvládnou, ustřelí Ti zadek. Proto dávat lepší gumy dozadu, abys jel rovně podle těch horších a ty lepší to pak spíš zvládly v zatáčce. Prý je to důležitější než to kritické brždění.
(já si to nevymyslel ale zatím jsem nepotkal nikoho důvěryhodnějšího kdo by mi to vysvětlil nějak jinak..)
Idealni reseni, hlave pokud casto litas po dalniciMarda píše:dík za tip, zrovna potřebuji obout na leto 630i.......RuDoSh píše:www.pneuvranik.cz
obecně jo, ale třeba v mém případě na šestce při zadních pneu 265/35/18 se mi ještě nestal smyk bez vlastního přičinění ( ťuk ťuk ) - nejsem zastánce těch Nexenů, ale dostal jsem je skoro nový ke kolům - v záloze už jsou jiné pneu, ale mym tempem ježdění Nexeny sjedu tak za 10 letjarda píše:A víš že lepší gumy se mají dávat dozadu? Řešil jsem to s instruktorem na škole smyku rakouského autoklubu a pak jsem to slyšel i z několika dalších zdrojů - důvodem prý je jedna konkrétní situace:
Jedeš rovně po mokré silnici a pak zatočíš. Zadní kola se dostanou ze zákrytu těch předních a výrazně se jim zhorší podmínky. Když to nezvládnou, ustřelí Ti zadek. Proto dávat lepší gumy dozadu, abys jel rovně podle těch horších a ty lepší to pak spíš zvládly v zatáčce. Prý je to důležitější než to kritické brždění.
(já si to nevymyslel ale zatím jsem nepotkal nikoho důvěryhodnějšího kdo by mi to vysvětlil nějak jinak..)
To jo, super gumy na běžné spotřební autoRuDoSh píše:Idealni reseni, hlave pokud casto litas po dalniciMarda píše:dík za tip, zrovna potřebuji obout na leto 630i.......RuDoSh píše:www.pneuvranik.cz)