Stránka 1 z 1
Napsal: sob 11.02.2006 16:39
od matal
Zajímalo by mne ,jak je to s pohonem 4x4 např.u 352iX E46, jestli je to stálý pohon nebo se elektronicky přiřazuje některá náprava, podobně jak to má Sháde Koktafka a jak je to s novým Xdrive?
Napsal: sob 11.02.2006 16:53
od kosh
matal píše:Zajímalo by mne ,jak je to s pohonem 4x4 např.u 352iX E46, jestli je to stálý pohon nebo se elektronicky přiřazuje některá náprava, podobně jak to má Sháde Koktafka a jak je to s novým Xdrive?
Mněli jsme 330xi a je to stálý pohon. 32% a 68%. Je to paráda. V zimě to drží jak šlak a když to ujede tak se to hned chytne. Vřele doporučuju.
A na suchu s tím jde i droftovat

Napsal: pon 13.02.2006 10:52
od ajfel
nekde jsem cet vyborny clanek o soucasnych systemech 4x4 v os. autech .. psali tam o haldex, haldex2, xdrive apod ...
ale zaboha ho nemuzu najit
co jsem pochopil je to, ze trvaly nahon s nemennym pomerem mely stare bmw - e30, e34, novy xdrive plynule meni pomery predek-zadek podle potreby ... s tim, ze je schopen podle potreby prenest (temer) vse dopredu, nebo dozadu.
ja to najdu .. doufam

petr
Napsal: úte 14.02.2006 10:56
od ajfel
kouknete sem:
http://www.blogator.com/go.php?i=1459703&lang=off
spis hlavne na ty komentare ... koho to zajima, je tam par zajimavych postrehu z praxe ... popr. popis nekoho, kdo s tim jezdil (Haldex) a pod ...
petr
Napsal: stř 15.02.2006 00:12
od pepus
x-drive ti muze udelat 0/100%, vsechno podle toho, kam je potreba kroutak navalit (kde je trakce). normos to ma 60/40 (60 na zadku).
oproti konkurenci (4matic, quattro) ma vyhodu, ze je sakra rychlej - dokaze zmenit rozvrzeni vykonu za 0.1 sec
tak ve zkratce
jo a jeste - x-drive se dava az do X5, X3 a od lonskyho podzimu (cca) i do 5 a 3.
Napsal: stř 15.02.2006 00:18
od pepus
hehe, tam sem byl

pousteli tam takovy pekny osvetovy video, treba se to da nekde na strance bmw sehnat