Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.07.2005 08:36
od RA
Jake mate zlušennosti se SHELL V-POWER RACING benzínem a může se dávat do vsech motorů bez rizika. Třeba M43 ho snese? a nevadí vyšší oktanové čislo?

Napsal: stř 27.07.2005 09:03
od George_D
Myslim že tvůj motor to snese. Mé zkušenosti jsou minimálně takové že lehce klesla spotřeba ale to se vyrovná cenou takže +- nic, ale garantují po několika plných nádržích vyčištění motoru tak alespon za to to stojí :wink:

Napsal: stř 27.07.2005 09:48
od patras
jo garantujou ... asi ... po 10000km ... Ja jsem s nim zadnou vyraznejsi zmenu taky nezaznamenal ...

Napsal: stř 27.07.2005 09:57
od RuDoSh
patras píše:jo garantujou ... asi ... po 10000km ... Ja jsem s nim zadnou vyraznejsi zmenu taky nezaznamenal ...
po v-poweru nebo musi byt racing? :-)

Napsal: stř 27.07.2005 10:30
od patras
RuDoSh píše:
patras píše:jo garantujou ... asi ... po 10000km ... Ja jsem s nim zadnou vyraznejsi zmenu taky nezaznamenal ...
po v-poweru nebo musi byt racing? :-)
myslim ze po v.poweru ... ale nevim to jiste je to neco jako blue octans od benziny ...

Napsal: stř 27.07.2005 10:34
od RuDoSh
patras píše:
RuDoSh píše:
patras píše:jo garantujou ... asi ... po 10000km ... Ja jsem s nim zadnou vyraznejsi zmenu taky nezaznamenal ...
po v-poweru nebo musi byt racing? :-)
myslim ze po v.poweru ... ale nevim to jiste je to neco jako blue octans od benziny ...
tak to bych mel byt cisty :-)

Napsal: stř 27.07.2005 10:45
od Zave
ja uz beru naftu... nekdy topnej olej... :)

Napsal: stř 27.07.2005 11:13
od kosh
v eMku ten rozdíl mezi 95 v-power racing poznat je

Napsal: stř 27.07.2005 19:00
od matal
Já jsem žádný rozdíl nezaznamenal..