Stránka 1 z 1

Napsal: stř 20.07.2005 14:20
od Jirka-328
Tak jsem náhodou přišel na to že mám přetrženej tenhle silentblok. Stabilizátory mám Eibach-takže tvrdší.
Výměna je podle mě jednoduchá, co je mi divný že jsem to nepoznal při řízení. musí to tam jít železo na železo. Vůli v řízení taky necejtim, jenom mě kopou brzdy do volantu... to ale přičítám kotoučům.
Nevim jak dlouho to mám, je možný že to "házení kotoučů" je ve skutečnosti tohle???
Jasně dozvim se to hned jak tu kost vyměnim, ale jsem zvědavej jestli někdo tuhle zkušenost nemá...

Jo a doporučujete jít do origo kosti cca 1030,- nebo do repliky za polovinu???
Jo a ty matky se měněj asi za nový že...

Díky za každou dobrou radu, Jirka

Napsal: čtv 21.07.2005 07:49
od Hanz
na rizeni to poznat neni, ale treba na prejezdech by jsi slysel rachoceni a takovy tupy mlaceni na predku

Napsal: čtv 21.07.2005 09:19
od Jirka-328
Hanz píše:na rizeni to poznat neni, ale treba na prejezdech by jsi slysel rachoceni a takovy tupy mlaceni na predku
Jo možná se tam někdy něco ozývá....

A mám se bát repliky? Nebo radši ten origo? Myslim že replika by mi asi stačila, ale nevim jestli to není nějaký bláto......

Napsal: čtv 21.07.2005 09:52
od Speedy
Pro BMW vyrabí tyhle kosti SWAG, takže klidně ber repliky od SWAGu, nebo můžeš od LMI, což je super německá kvalilta.
Oboje v elitu 539,- bez DPH MO.

Napsal: pon 25.07.2005 08:10
od Jirka-328
tak kostička je vyměněná, kdyby to nešlo tak blbě povolit na stabilizátoru tak je to otázka 1/2 hodiny se vším všudy......

no a jak jsem to měl zvedlý tak jsem objevil že mám na LP kole v háji ten spodní čep. Kolo mi hrká tak 5mm. Docela jsem čuměl.
Čep už mám koupenej, jenom nevim jaký je postup výměny. Asi se to musí přelisovat. Snad to jde i jenom na heveru se sundaným kolem-prej.
Je na to nějakej přípravek? Nebo jak se to dělá?

Díky Jirka

Napsal: čtv 01.09.2005 18:37
od coupe328
ahoj Jirko,co ti delalo auti pred vymenou toho spodniho cepu?Netrepalo ti rizeni?Poznal jsi po vymene zmenu jizdnich vlastnosti?Menil si cela ramena nebo jen ten cep?Pouzil jsi original nebo nejakou druhovyrobu? Me to ceka zitra :? diky za odpoved

Napsal: pát 02.09.2005 06:56
od Jirka-328
coupe328 píše:ahoj Jirko,co ti delalo auti pred vymenou toho spodniho cepu?Netrepalo ti rizeni?Poznal jsi po vymene zmenu jizdnich vlastnosti?Menil si cela ramena nebo jen ten cep?Pouzil jsi original nebo nejakou druhovyrobu? Me to ceka zitra :? diky za odpoved
takže měnil jsem jen ten čep, ramena i ostatní věci zůstali tak jak jsou ( když nepočítám před tkm výměnu silentbloků v zadní části ramene )

Dával jsem origo ( tenhle čep i ty silentbloky ). Nevim , třeba bych sehnal stejnou kvalitu možná i stejného výrobce za méně korun ale ušetřil bych možná stovku.....

Po výměně se možná ztišila přední náprava při přejezdu příšných nerovností, ale divil jsem se že jízdní vlastnosti jsou ty samý. Když jsem přišel nato jak to hrká tak jsem si říkal že jsem vocas že jsem to nepoznal na chování auta, ale po výměně se to nijak moc neprojevilo.

Jinak ten čep se dá vyměnit za 1/2 hodinky když jsou přípravky a ví se jak na to. Stačí jen zvednout to kolo na hevírku, sundat kolo a už to leze ven a pak zase tam ..... a je to.....

Napsal: sob 03.09.2005 01:17
od Speedy
Ono krom toho, že se Ti nebude měnit geometrie tak se hlavně nebudou ojíždět nepravidelně gumy.

Napsal: ned 04.09.2005 14:02
od coupe328
Tak mam po vymene kuloveho cepu .c19 ,delal jsem oba celkem 3 hodiny,musim rict,docela opruz..Nebyt kamarada,ktery ma lis a autogen,asi bych to neudelal.
Jak jste kluci vyndali ten zalisovany cep?Ja mel litina ramena a bylo to tam tak zalisovane,ze jinak nez autogenem a nahratim to neslo.A zpet se musel pouzit lis,protoze to tam neslo zaboha dostat :? Ale vyplatilo se,jeden sem mel tak silne vyhrkanej,ze se sam neudrzel a padal na stranu...Vibrace co jsem mel do volantu kolem 80 -90km/h zmizeli...je to fakt nebe a dudy :)

Napsal: ned 04.09.2005 16:10
od Speedy
Jsem to vymlátil ven a dovnitř taky šlo kladivem :-) Ale měl jsem přípravky, abych nic neponičil. Lis je samo lepší, ale když nemáš, tak to jde i takhle.
A na autě jsou horší věci, tohle ještě moc opruz není. Imho to byla první věc, kterou jsem na bávu dělal :-)