Napsal: pon 09.05.2005 18:25
Zajímá mě jak nejlépe zajet sprint kolik otáček a s ASC nebo bez. Dík
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
nejde vypnout?George_D píše:Já mam ASC-T a to vypnout nejde a snažim se rozjet to bez hrabání ale na hranici a pak řadim cca 6000-6500 a pak v cili zjistim že jsem posledníNé, občas i někoho vemu tak do 2L
to je blbost .. zadny ASC tam podle me nemasGeorge_D píše:Já mam ASC-T a to vypnout nejde a snažim se rozjet to bez hrabání ale na hranici a pak řadim cca 6000-6500 a pak v cili zjistim že jsem posledníNé, občas i někoho vemu tak do 2L
Zalezi na stavu spojky, gumach, rychlosti s jakou spojku poustis atd. Rozhodne je rychlejsi jet s vypnutym ASC a ja startuju s motorem vytocenym na 4k. V momente startu pridavam plyn a poustim spojku ( ne uplne prudce ) a cekam co na to zadni kola. Kdyz klouzou moc, ubiram plyn dokud se nechytej a pak uz jenom plnej kotel. Posledni dobou se mi dari vystrelit celkem rychle.martinm3 píše:Zajímá mě jak nejlépe zajet sprint kolik otáček a s ASC nebo bez. Dík
co to je za pikacovinu ?George_D píše:Nevim jak ostatní BMW ale compacti maj propojený ASC-T s ABS na společnym okruhu, tak že to prostě vypnout nejde. Pokud by měl někdo návod jak zařadit tlačítko, nebránil bych se![]()
Jinak určitě to tak má i Alp, a Patras
takze to jako existujou kompakty s nevypnutelnym asc, jen to vresti na palubce a nemuzes si pomoct ? to je v zime docela napicu ne ?George_D píše:Asi máš dramone pravdujá to tu nikomu nenutím, prostě jen vim, že je to tak jak řikam
Už jsem to dokonce probíral s alpem jak tam nacpat tlačítko na vypnutí tak až se objeví tak potvrdí má slova
Jo je to napíču, ted jsi to přesně vystihnul a na palubovce nic nevřeští je to prostě napíču celý to tam. Já bych to vypnul, ale po vyndání pojistek zas nejde ABS takže je to přesně tak napíču jak píšešdarmon píše:takze to jako existujou kompakty s nevypnutelnym asc, jen to vresti na palubce a nemuzes si pomoct ? to je v zime docela napicu ne ?George_D píše:Asi máš dramone pravdujá to tu nikomu nenutím, prostě jen vim, že je to tak jak řikam
Už jsem to dokonce probíral s alpem jak tam nacpat tlačítko na vypnutí tak až se objeví tak potvrdí má slova
mas tam vubec to ASC ?George_D píše:Jo je to napíču, ted jsi to přesně vystihnul a na palubovce nic nevřeští je to prostě napíču celý to tam. Já bych to vypnul, ale po vyndání pojistek zas nejde ABS takže je to přesně tak napíču jak píšešdarmon píše:takze to jako existujou kompakty s nevypnutelnym asc, jen to vresti na palubce a nemuzes si pomoct ? to je v zime docela napicu ne ?George_D píše:Asi máš dramone pravdujá to tu nikomu nenutím, prostě jen vim, že je to tak jak řikam
Už jsem to dokonce probíral s alpem jak tam nacpat tlačítko na vypnutí tak až se objeví tak potvrdí má slova
ja sem si v compactu niceho takovyho nevsimnul ...darmon píše:mas tam vubec to ASC ?George_D píše:Jo je to napíču, ted jsi to přesně vystihnul a na palubovce nic nevřeští je to prostě napíču celý to tam. Já bych to vypnul, ale po vyndání pojistek zas nejde ABS takže je to přesně tak napíču jak píšešdarmon píše:takze to jako existujou kompakty s nevypnutelnym asc, jen to vresti na palubce a nemuzes si pomoct ? to je v zime docela napicu ne ?
myslim ze nema.... to by nepsal pri sprintu nic o hrabanidarmon píše:mas tam vubec to ASC ?
abs a +T je sparovano do jedny sracky vsude, ne?George_D píše:Hm tak asi nemam.Zejtra sem teda hodim odbornou literaturu z bmw jak je ABS a ASC krasne spárováno do jedný sračky jen v compactu OK?