Stránka 1 z 1

Napsal: úte 08.03.2005 16:02
od Hanz
převzato z http://www.renault19.cz/index2.html
cituji:
"- A jak je to s motorem? Hodně lidí říká, že motor je poruchový. Něco na tom je! Říká se že při vysokých rychlostech (kolem 250 Km/h) se pokazí motor! Je to pravda ale! /"Výkon je 99 kW se 135 koňmi! Motor typu DOHC F7P má skříň z šedé litiny, suché válce a spalovací komory ve tvaru polokoule." "Stálý převod: 4,07" = moje veselá vsuvka-citace :-) /
V R19 16V se nacházejí tyto převodovky: JB3 nebo JC5.
JB3ka je dimenzovaná do rychlosti 228km/h v sériové výrobě.
O JC6ce se moc nemluví ale říká se, že z toho dostanete 250km/h! Má delší převody a to proto. Ale zase není tak dobrá při zrychlení. Prostě čím kratší převody tím líp na zrychlení a na to máme JB3.
Lanex napsal, že při takto vysokých otáčkách se 100% pokazí protože se nestíhají vracet ventily atd. Prostě nejezděte tak rychle jinak můžete měnit a brousit celý motor."

závěrečné varování mě opravdu chytlo u srdce :-)

pohled o kousek níže:
"Fakt nevim kde tu hydrauliku vzali, nikde ji nevidím, ale nehádám se :-) ).
Zasílám nějaké pěkné technické obrázky 16v motoru (včetně detailu ventilu 16v - sám se můžeš mrknout, že tam hydraulika žádná není vidět). "

Napsal: úte 08.03.2005 17:00
od M3maniac
masakr :D někdo by měl zavolat Flaviovi,že se zrodil novej specialista na závodní motory renault.... :mrgreen:

Napsal: úte 08.03.2005 17:33
od JFK
MASAKR :lol: :D

Napsal: úte 08.03.2005 17:48
od Speedy
Už jenom ten komentář, že se něco pokazí, když budete rychle jezdit je fakt hustej. Hlavně kolem těch 250km/h. To je něco jako: "vím, co s tím je, je to rozbité" :-) CElý je to prostě funy :lol:

Nedávno jsem ale sprintoval s nějakým rendlem, asi 19 a myslím, že by mě možná i ujel. Co v tom mohl tak mít? Dělá se něco s turbem?

Napsal: úte 08.03.2005 18:04
od Lukas H.
Speedy píše: Nedávno jsem ale sprintoval s nějakým rendlem, asi 19 a myslím, že by mě možná i ujel. Co v tom mohl tak mít? Dělá se něco s turbem?
Max 1,8 16V 135Ps...

Napsal: úte 08.03.2005 18:44
od Speedy
Lukas H. píše:
Speedy píše: Nedávno jsem ale sprintoval s nějakým rendlem, asi 19 a myslím, že by mě možná i ujel. Co v tom mohl tak mít? Dělá se něco s turbem?
Max 1,8 16V 135Ps...
Kua to musel mít sakra poladěný! Jinak mi to není jasný.

Napsal: úte 08.03.2005 18:52
od darmon
tyjo, ty ses ted expert na renaulty, fuj :)

Napsal: úte 08.03.2005 19:03
od Lukas H.
darmon píše:tyjo, ty ses ted expert na renaulty, fuj :)
To bych nerek, jen mam malinkej prehled i o ostatnich znackach a ne jen o bmw..:)

Napsal: úte 08.03.2005 19:37
od Bombarder
Speedy píše:
Lukas H. píše:
Speedy píše: Nedávno jsem ale sprintoval s nějakým rendlem, asi 19 a myslím, že by mě možná i ujel. Co v tom mohl tak mít? Dělá se něco s turbem?
Max 1,8 16V 135Ps...
Kua to musel mít sakra poladěný! Jinak mi to není jasný.
myslim, ze nemusel. s 1,8 golfikem jsem v poho stiral 320i. :P

Napsal: úte 08.03.2005 19:41
od M3maniac
Lukas H. píše:
darmon píše:tyjo, ty ses ted expert na renaulty, fuj :)
To bych nerek, jen mam malinkej prehled i o ostatnich znackach a ne jen o bmw..:)
otázka jestli ten přehled nekončí u renaultu... :mrgreen:

Napsal: stř 09.03.2005 00:05
od patras
M3maniac píše:
Lukas H. píše:
darmon píše:tyjo, ty ses ted expert na renaulty, fuj :)
To bych nerek, jen mam malinkej prehled i o ostatnich znackach a ne jen o bmw..:)
otázka jestli ten přehled nekončí u renaultu... :mrgreen:
od B po R zas neni tak spatny ne ;)

Napsal: stř 09.03.2005 00:32
od psena
Speedy píše:Už jenom ten komentář, že se něco pokazí, když budete rychle jezdit je fakt hustej. Hlavně kolem těch 250km/h. To je něco jako: "vím, co s tím je, je to rozbité" :-) CElý je to prostě funy :lol:

Nedávno jsem ale sprintoval s nějakým rendlem, asi 19 a myslím, že by mě možná i ujel. Co v tom mohl tak mít? Dělá se něco s turbem?
Tohle je uryvek ze sekce TUNING/MOTOR, necht je to odpovedi na tve otazky...nakonci se pise i o tobe :D

Rysy našeho R19 turbo: snížený píst s tlustým těsněním hlavy, připomeňme že stupeň stlačení je cca. 9:1. Dále a air-to-air mezistupňový chladič a hlavně TURBO fáze II. To dodává úžasné množství síly (cca. 220 hp) vzhledem k relativně nízké podpoře (0,8 bary). Turbo je definitivně co tento motor potřebuje. My tušíme, že francouzští inženýři plánovali dát do R19 turbo ale nakonec se k tomu nikdy nevrátily. Příčina je neznámá ale říká se, že to bylo někde úplně z vrchu zakázané. Podle mě kdyby se podařilo prosadit turbo v R19, tak by jsme mohli mít kolem 180 hp jestli ne víc na našich miláčcích! A to by s námi měli co nějaké Bavoráky co dělat:)

a kousek dole:

Já sám osobně si myslím, že když ostatní řidiči viděli jak je předjíždí R19 16V tak mohli jen blbě čumět:) Asi si říkali: ,,Co to je za káru když to nandala mému Porche?
No řekněte sami. Není honička po dráze s novým Porshe 911, BMW M5 a našim Renaultkem 19 je prostě parádní! Měli co dělat aby se nás zbavili!

a jeste perlicka : :D

...Rychlost 310 při 240 koních? To je něco ne? ....

Napsal: stř 09.03.2005 09:17
od patras
no tak to je cool ... R19 by pojela porsche (vlastne jen porche nebo porshe :D)

Napsal: stř 09.03.2005 09:51
od George_D
Měl jsem R19 a byl jsem spokojen a o ty R19 16V s turbem jsem taky četl a byli tam i nějaký videa a celkem to jelo.

Napsal: stř 09.03.2005 09:55
od RuDoSh
patras píše:no tak to je cool ... R19 by pojela porsche (vlastne jen porche nebo porshe :D)
no cele je to strasne napsane :-D

No pojel M5.... mozna si myslel ze speedy jede v M5..... :-) No chtel bych to videt v akci ;-)

Napsal: stř 09.03.2005 12:23
od Bombarder
videl jsem video, kde r19 pojela M3. bylo to nekde na renault klubu :-)

Napsal: stř 09.03.2005 16:50
od bergos
Na sev.moravě ve Frýdku byl taky takový jeden renoltík 19, měli ho policajti. 8O Jel jak ďas, ale více stál v servisu než jezdil. :D