Stránka 1 z 1

Napsal: pon 28.02.2005 13:34
od RostaO
Tak jsem po dlouhe dobe opet zavital k autorizovanemu prodejci BMW v Brne. Potreboval jsem koupit specialni zarovecku do palubky i s patici v cene 45,- korun, takze jsem se citil jako opravdu vazeny zakaznik. 8)

A ted k veci.

Kdyz jsem do noveho autosalonu prirazil asi v 11.45, tak jsem asi deset minut postaval u pultu pro nahradni dily a pak si mne teprve vsiml jeden z prodejcu, ktery byl sice ochotny, nicmene z nej vylezlo, ze s ETK pracovat neumi a nema klice od skladu a ze chlapik, ktery ty ND normalne prodava je na obede. Rovnou pisu, ze mu ten obed preju a chapu, ze nebude celou pracovni dobu hlady. Nicmene bych od takove firmy jako je Renocar ocekaval, ze tam bude nekdo, kdo bude schopen zakaznika obslouzit a nikoli mu rict "Prosim prominte, kolega prijde za pul hodiny." Tak jsem jel pryc a vratil se odpoledne. Ted uz tam prislusny dostatecne fundovany zamestnanec byl a ac se tvaril znacne neochotne, tak jsem prislusny dil zakoupil.

Nyni jeste nekolik poznamek.

Zrejme po presunu firmy do noveho salonu je daleko do skladu nahr. dilu. Mozna je to duvod apatie prodejce tech dilu, ale nemuzu za to, ze to ma na celodenni vylet. Usuzuji z toho, ze az jsem se domluvili co to vlastne chci, tak na deset minut ten chlapik zmizel "nekam dozadu" a podle zimni bundy bych rekl, ze asi ne o mistnost vedle. Pripadne mi to debilni jak vuci zakaznikovi, tak vuci zamestnanci. Uz jen proto, ze kdyz jste treti ve fronte, tak to jsou 3 vylety, takze tak 3/4 hodiny, nez neco dostanete. Fakt blby.

Pokladna - je mi dalsi zahadou. Hlavne ta centralne umistena tiskarna u prodejcu, kdy nekdo na tu pokladnu musi podat prislusne vytisky pokladnich dokladu, takze musi bud vstat prodejce, uchopit vytisky a poponest je pokladni, nebo ten chlapik od ND si udela prochazku pres pul autosalonu, aby poponesl ty vytisky na pokladnu. Mozna i pani pokladni si to obiha. To nevim, nezaznamenal jsem to.

Buznoobleky - maji to na sobe nekteri prodejci. Je na tom logo Renocaru, vypada to jako satovka na uklizecce, prip. ten oblek pod tim vypada jak nekde z orientu/arabie, kde tem chlapum konci nocni kosile v urovni kolen a pod tim maji gate. Proste je to dementni a odpudive, ale asi to majitel povazuje za neco prinosneho pro byznys. Myslim si o tom svoje.

Renocar Magazin - Ctvrtletni periodikum, jedno jsem si vzal s tim, ze se neco dozvim. Informacni hodnotu zde nechci rozebirat. Jeste jsem to cely necetl a je mi to v principu jedno, ale na prvnich ctyrech stranach jsem nasel jednak nejake preklepy (jako ze nova petka ma sirku 18, 8 metru) a hlavně v prvnim clanku bylo asi 5 velmi (!!!!) zasadnich pravopisnych chyb (jako s/z; i/y). Nejaky drobnosti bych neresil, protoze taky nejsem zrovna cestinar, ale toto bylo fakt husty. Mel-li bych to shrnout, tak si Renocar dela ostudu. To tam nemaji na korektora, ktery to jednou precte a opravi??????

A konec, uz tak je to strasne dlouhy.

Mozna jsem nekomu slapl na kuri oko, ale je mi to jedno. Doufam, ze priste se jejich jednani posune k lepsimu a budou i k posledni socce mit pristup jako k normalnimu zakazniku.

Pokud se Vam neco nezda, nebo se chcete podelit o vlastni zkusenost, napiste.

Napsal: pon 28.02.2005 13:49
od George_D
Autec je ted když to přestavujou velice podobnej, akorat ta pokladna neni přes půl haly ale hned vedle a papíry si nosíš k pokladní sám. Ale s bundou běhá taky. Třeba nová podniková politika :lol:

Napsal: pon 28.02.2005 13:51
od GeorgosAc
Tak podobnych zkusenosti mam spousy ale nejvic me dokaze nasrat kdyz jdu utrati do obchodu prachy za hadry treba 10tisic a nikdo si te ani nevsimne a prodavacky se tvari jako majitel ropnych vrtu a neochotou hyri na vsechny strany. Nic , reknu si. nemaji zajem o me penize a jdu pryc , ale nekdy mam sto chuti si nechat zavolat majitele a pekne mu to vysvetlit. Verim , ze by je zjebal.
Ale neochota spociva hlavne v lidecha a v tom ze nenasli uspokojeni a praci ktera by je opravdu bavila.

Problem je v motivaci zamestnavatelem. Prodavac(ka), dostane svych 8tisic a je jim jedno kolik vydelaji. Nejsou vsichni stejni , to ne , ale dneska clovek hold musi mit stesti na to jak se patricny zamestnanec vyspal a jestli zovna nema po vyplate a neni nasrany na sveho chlebodarce.
Mohl by tu napst slohovku ale urcite se shodneme na tom , ze to ve vetsine pripadu stoji za hovno. a co , pokud mam pocit , ze v dane prodejne nemaji zajem o me penize jdu jinam. Dneska je vsude konkurence a da se prakticky sehnat vse. Za tech par let existuji tady na te zemekouli uz mam vyclenene obhody a vim , ze me tam maj radi jako platiciho zakaznika a mam jistotu vernosti a ze pri reklamaci jejich produktu se ke me nikdy neotoci zady.

Jsem celkem klidny clovek , ale dokaze me nasrat vzdy se 100% jistotou srazka s debilem.

Napsal: pon 28.02.2005 14:07
od RostaO
...konkurence je. To jo. Ale autorizovane servisy by mely urcite dodrzovat nejaky vnitrofiremni standard, ale samozrejme je to o lidech.

V podstate co jsem psal jsou vetsinou z meho pohledu jen kraviny, ale psal jsem to, jak to pusobi na me v roli zakaznika. Spis me fascinovalo to, ze kdyz jde technik od dilu na obed, tak se zastavi prodej dilu, protoze to nikdo dalsi neumi. Co kdyby dostal chripku? To budeme cekat 14dni az se vyleci. Toto je zakladni kamen urazu. Jak je to mozne????

Napsal: pon 28.02.2005 14:10
od GeorgosAc
Nevim jak to funguje v servisech v zahranici , ale myslim si , ze tam je to o 100% jinde.
Na druhou stranu vycepovani panaci kteri ti lezou do prdele taky neni to prave orechove.

Napsal: pon 28.02.2005 15:15
od Jirka-328
Tak taky něco přihodím...... Autohaus Vysoké Mýto. Byl jsem tam mockrát a jednání na úrovni. A to jak ochotou tak po technický stránce. A když už jsem musel chvíli počkat tak u stolečku s BMW magazínama a mattonkou k tomu. A to jim tam veliký kšefty nedělám.
Takže až budu příště něco potřebovat, jedu tam.

Chápu ale že nikdo nepojede kvůli minerálce a ochotnýmu personálu přes půl republiky :wink:

Jirka

Napsal: pon 28.02.2005 16:31
od patras
Jirka-328 píše:Tak taky něco přihodím...... Autohaus Vysoké Mýto. Byl jsem tam mockrát a jednání na úrovni. A to jak ochotou tak po technický stránce. A když už jsem musel chvíli počkat tak u stolečku s BMW magazínama a mattonkou k tomu. A to jim tam veliký kšefty nedělám.
Takže až budu příště něco potřebovat, jedu tam.

Chápu ale že nikdo nepojede kvůli minerálce a ochotnýmu personálu přes půl republiky :wink:

Jirka
souhlas ja tam jel jen nechat vymenit volant .. bylo kaficko a svezeni v novy 530dA ... docela zazitek .... hlavne ze me pustili za volant ... a to sem jim tam nechal jen 900,-

Napsal: pon 28.02.2005 16:41
od matal
Taky jsem byl nedávno v Renoceru na diagnostice, sice jsem tam čekal 40 min. než příjdu na řadu(byl jsem obědnán a přijel jsem o 10 min dřív) a pak další hodinu než to udělali, ale v pohodě mi nabídli kafe a počtení..
A taky ti pánové na přijmu jsou docela v poho, takže nemám s nima žádný větší problém..

Napsal: pon 28.02.2005 19:30
od Pavel
Já jsem byl v Renocaru jen jednou když jsem potřeboval objednat podběhy na moje auto.Je pravda že jsem je měl mít do 7 dnů a nakonec stoho bylo 23 dnů 8O ale to se asi stává :lol: .
A tu molou žárovičku do osvětlení topení jsem si koupil v Moravanech na vrakáču za 10.- a už mě zase praskla :? tak tam budu muset někdy zajet :? :?

Napsal: pon 28.02.2005 21:03
od LOPOLO
Ja mam opacnou zkusenost z Autobase kde se chovaj v pohode a vzdycky se mi snazili vyjit vstric .. obzvlast pak pan Kucera. Tak nejak si to predstavuju .... snad sem nemel jenom kliku.

Napsal: úte 01.03.2005 00:22
od stealth
LOPOLO píše:Ja mam opacnou zkusenost z Autobase kde se chovaj v pohode a vzdycky se mi snazili vyjit vstric .. obzvlast pak pan Kucera. Tak nejak si to predstavuju .... snad sem nemel jenom kliku.
jj, pan Kucera to je oblibeny jmeno, vzdycky kdyz mam co do cineni s Autobase :)

Napsal: ned 06.03.2005 18:01
od Marek-is
RENOCAR nebrat ani v nouzi! Co se tyce jejich help asistence tak jsou absolutne neschopni. Mam tuseni ze nekdo z Renocaru chodi na forum tak nam muze poreferovat.

Napsal: pon 07.03.2005 19:07
od Doktor1
Máš nějakou osobní,konkrétní zkušenost?

Napsal: pon 07.03.2005 19:23
od margos
kdyz uz tady resite Renocar, tak ja se jich na druhou stranu musim zastat, hodnekrat jsem tam byl a kupoval nd, jelikoz jsem to onehdy trosku poboril zepredu.. Takze, jako jeden z mala autosalonu nabizi posezeni pro zakazniky - kafco, velmi pekne promo na dvd, coz velmi ocenuji, dale v kterem autosalonu jsi videl otevrene auta, do kterych si muzes v klidu sednout? Vlez do skodovky, tak maj snad zamceny i dvere od hazlu:-) a v neposledni rade, kdyz se otviraji dvere, tak devcata pekne pozdravi, at prijedes s totalni mrdkou nebo v nove 7. Asi si po vzoru nemeckych kolegu umi vazit potencionalnich zakazniku, ne jako kdyz prijedu do Peugeotu v Brne zborenou 406 taxikem a divaji se na me jak na houmlesaka :cry: to ze nekdo neumi pracovat s ETK - to vypovida o tom, ze kazdy ma svoji praci presne danou.
Ale stejne je to hodnoceni naprd, objektivne ho muzeme hodnotit ne po dvou mesicich v novem salonu.Jinak urcite mit chyby ve svem firemnim casopise je ostuda, ale verim, ze takova firma jako je Renocar to dotahne dokonce :wink:

Napsal: pon 07.03.2005 19:24
od Zave
Rosta: Tu zarovku muzes dat treba ze skodovky, je to stejny :D a tam ji maji myslim za dvacku :lol:

Napsal: pon 07.03.2005 20:03
od coupe328
margos píše:kdyz uz tady resite Renocar, tak ja se jich na druhou stranu musim zastat, hodnekrat jsem tam byl a kupoval nd, jelikoz jsem to onehdy trosku poboril zepredu.. Takze, jako jeden z mala autosalonu nabizi posezeni pro zakazniky - kafco, velmi pekne promo na dvd, coz velmi ocenuji, dale v kterem autosalonu jsi videl otevrene auta, do kterych si muzes v klidu sednout? Vlez do skodovky, tak maj snad zamceny i dvere od hazlu:-) a v neposledni rade, kdyz se otviraji dvere, tak devcata pekne pozdravi, at prijedes s totalni mrdkou nebo v nove 7. Asi si po vzoru nemeckych kolegu umi vazit potencionalnich zakazniku, ne jako kdyz prijedu do Peugeotu v Brne zborenou 406 taxikem a divaji se na me jak na houmlesaka :cry: to ze nekdo neumi pracovat s ETK - to vypovida o tom, ze kazdy ma svoji praci presne danou.
Ale stejne je to hodnoceni naprd, objektivne ho muzeme hodnotit ne po dvou mesicich v novem salonu.Jinak urcite mit chyby ve svem firemnim casopise je ostuda, ale verim, ze takova firma jako je Renocar to dotahne dokonce :wink:
Ja jezdim se seatem do servisu Smucler,Horsovsky Tyn-a jsou tam pokazde takovy,jak psal Margos...Ba je u nich jeste neco navic,nez jen kafe,mily ,prijemny personal...Zminim se o par vecech..pri oprave sveho auta muzete byt primo v dilne 8O ,mechanici naprosto vstricni,muzete s nima kecat o cemkoli,dale je mozno si vypujcit predvadeci vuz a behem sve opravy si muzete projet cely vozovy park a to vse sam 8O Dale dostanete poukazku na obed zdarma na zamku Horsovsky Tyn,nebo vas zdarma odvezou do nakupniho strediska..atd.mohl bych pokracovat :lol: Takze jak tak na to koukam,bohuzel ne v kazdem servise si toto muze clovek dovolit..a to je spatne :roll: :cry:

Napsal: úte 08.03.2005 21:19
od Marek-is
Doktor1 píše:Máš nějakou osobní,konkrétní zkušenost?
Jo mam ,uz jsem to tu nekde psal...

Napsal: ned 20.03.2005 19:36
od matal
Minulý týden jsem tam byl opět a musím říct, že spokojenost, dvě hodiny se mi vrtali v autě, na závadu sice přišli, ale bylo to něčím jiným, než kvůli čemu jsem tam přijel, nechtěli ani korunu, dostal jsem dvě hafíčka a ještě jsem se svezl v 118d..Takže u mne v poho. :wink: 8)