Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 18.11.2004 15:02
od xsun
cetl jsem o horsi svitivosti potkavacek u e36, ale kdyz clovek jede v noci a v desti, vidim na cestu jak kdybych si svitil petrolejkou ... jaky nejsilnejsi zarovky muzu nacpat, aby to vydrzeli ridici v protismeru aj pojistky v aute ...?
Napsal: čtv 18.11.2004 15:19
od Pavel 528
neni to o zarovkach,ale mas v pytli lampy...dej xenony....
Napsal: čtv 18.11.2004 15:26
od xsun
Pavel 528 píše:neni to o zarovkach,ale mas v pytli lampy...dej xenony....
rada nad zlato, presne to jsem cekal ... jeste jsen nevidel compacta s xenonama
jo jinak az dneska jsem se dostal k montazi toho pageru cos posilal, po prvni vyzkouseni zatim funguje ok ... thx
Napsal: čtv 18.11.2004 17:03
od Pavel 528
xsun píše:Pavel 528 píše:neni to o zarovkach,ale mas v pytli lampy...dej xenony....
rada nad zlato, presne to jsem cekal ... jeste jsen nevidel compacta s xenonama
jo jinak az dneska jsem se dostal k montazi toho pageru cos posilal, po prvni vyzkouseni zatim funguje ok ... thx
no proste tam xenony dodelat neorigo...
jsem rad,ze pager je ok.
Napsal: čtv 18.11.2004 17:25
od Speedy
No taky mi prijde, ze za deste to vubec nesviti, ale myslim ze to dela kazdy auto. 100w zarovky mam na dalkovych, mozna zkusim je dat i do potkavacek. Jinak lampy mam nove, zn. BOSH H1. mozná tam zkusim dat H7 od BOSHe a uvidime, jestli nebudou lepsi. Kazdopadne xenony tam budu davat, az budou prachy.
Napsal: čtv 18.11.2004 17:54
od Jawak
Z vlastní zkušenosti můžu doporučit Philips Vision 55W +50% svítivost a pak existují ještě nějaký Osramky...
Ty Philipsky nejsou žádnej zázrak, to asi nebudou žádný H1, ale bylo to o poznání lepší vidění...
Napsal: čtv 18.11.2004 19:18
od coupe328
jen maji philipsky nevyhodu,ze vydrzi vzdy jen 1\2roku,po tejdnu odesla 2,dokoupil jsem jeste jednu sadu a to same,1|2 a konec.K reklamaci se staveli,ze auto ma tvrdy podvozek a ze za o muze on.Tot jejich reseni ze strany philipsu.Za ty prachy uz nikdy vice a radsi dokoupit xenon,i kdyz je drazsi

Napsal: čtv 18.11.2004 19:37
od Jawak
Jak komu... Mě svítí ještě teď v e24...
Nemáš něco s elektrikou, nebo to byla možná nějaká vada materiálu, já je mám už 3/4 roku, tvrdej podvozek, jeden crash za sebou a pořád svítí

Napsal: čtv 18.11.2004 21:49
od Zave
xsun píše:cetl jsem o horsi svitivosti potkavacek u e36, ale kdyz clovek jede v noci a v desti, vidim na cestu jak kdybych si svitil petrolejkou ... jaky nejsilnejsi zarovky muzu nacpat, aby to vydrzeli ridici v protismeru aj pojistky v aute ...?
To si jeste nejel u me v e34...
Jinak esi nechces moc utracet tak tam soupni nejake +50% svitivosti, hlavne tam necpi 100W, strasne to tim teplem vypaluje paraboly...
P.S. Dnes sem prolezal katalog toho buzer obchodu LIDL a maji tam v akci +50ky sice TESLA

ale maji je za 169korun za par. coz je krasa...

Maji Tam vsechny: H1, H4, H7
Napsal: čtv 18.11.2004 22:24
od Pavel
No já nevím kluci ale na starých lampách jsem měl obyčejné H1 žárovky a naprostá spokojenost no a u těch nových světel ani nemluvím

(taky H1) Možná by to chtělo otevřít oči
Jinak jak píše Zave-E34 katastrofální svítivost
Napsal: čtv 18.11.2004 22:30
od Zave
Napsal: čtv 18.11.2004 22:34
od Pavel
jak to?vždy? máš ty svoje "home bastling" čírý světla

Napsal: čtv 18.11.2004 22:56
od Zave
No sice to je prdel, ale stitej o neco lip nez predtim... Sice o malo ale preci...

Napsal: pát 19.11.2004 00:17
od xsun
Zave_M50 píše:To si jeste nejel u me v e34...
Jinak esi nechces moc utracet tak tam soupni nejake +50% svitivosti, hlavne tam necpi 100W, strasne to tim teplem vypaluje paraboly...
P.S. Dnes sem prolezal katalog toho buzer obchodu LIDL a maji tam v akci +50ky sice TESLA

ale maji je za 169korun za par. coz je krasa...

Maji Tam vsechny: H1, H4, H7
ok, diky .. neco v tomto smyslu jsem chtel slyset ...
jinak dik za radu s LIDLem, ale neminim s duchodcama stat frontuna jejich novinky, radeji si to koupim v jinym obchode ...
jeste par otazecek - co je lepsi, H1, H4, H7? vidim to na nejakou 55W + 30% nebo 50% vyssi svitivost ... v katalogu jeste vidim nejaky s namodralym svetlem, je to k necemu? vypada to lip?

Napsal: pát 19.11.2004 00:54
od darmon
hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
Napsal: pát 19.11.2004 01:08
od stealth
souhlas s darmonem, taky hodne delaj votukany skla reflektoru se zazranou spinou ...
Napsal: pát 19.11.2004 01:22
od xsun
darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
jj, diky za info .. takze je vlastne jedno jestli koupim H1, H4 nebo H7, hm? a s tim namodralym svetlem, jako je mi to celkem jedno, ale vidim to v katalogu, cena je priblizne stejna, tak se ptam o co jde a jestli to je lepsi nez klasika a kdyz to je nastejno ve svitivosti, tak jestli to aspon lip vypada nebo co ...
Napsal: pát 19.11.2004 01:32
od MIKI
xsun píše:darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
jj, diky za info .. takze je vlastne jedno jestli koupim H1, H4 nebo H7, hm? a s tim namodralym svetlem, jako je mi to celkem jedno, ale vidim to v katalogu, cena je priblizne stejna, tak se ptam o co jde a jestli to je lepsi nez klasika a kdyz to je nastejno ve svitivosti, tak jestli to aspon lip vypada nebo co ...
No jestli do tech svych svetel nacpes H4 tak jsi frajer.....jen si posluz...

Napsal: pát 19.11.2004 01:42
od darmon
stealth píše:souhlas s darmonem, taky hodne delaj votukany skla reflektoru se zazranou spinou ...
jo jo, tak to proste je , staci se kouknout na nakej cenik dilu na stary auta a zjistis ze muzes mit lampy s plastovou parabolou coz je u evropskejch starsich aut normalni, za lacino, nebo za dvojnasobek lampy od boshe nebo helly s kovovou parabolou, na kterou proste z nakyho duvodu jde udelat lepsi odrazna vrstva, nebo to nejde vubec a rezne to jak u naky skody 110. Nevim presne proc to tak je, ale proste to tak je, a kazdej kdo jezdi s baworem s puvodnima svetlama vi o cem mluvim

Napsal: pát 19.11.2004 02:09
od TOMMANO_V12
darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
jjj... darmone, presne tak.... Nejaky +-50% cosi kdesi /philips/osram.. atd.... Je to uplne jedno hlavni je mit v dobrym stavu paraboly a skla, znam to ze sve E32...
