Stránka 1 z 2
Napsal: pon 25.10.2004 17:29
od JFK
Napsal: pon 25.10.2004 17:49
od Fenri
Napsal: pon 25.10.2004 18:13
od Zave
Napsal: pon 25.10.2004 18:35
od JFK
http://bmwklub.axonsystems.cz/modules.p ... 5b53f9ad99
pro zacatek bude stacit 600, s tou vahou to bude cvicit i tak:)
Napsal: pon 25.10.2004 18:52
od Zave
Jo. To si myslim... 600kobyl na odlehcenou M5 bude supr... Kolik vubec pujde vaha dolu?
Napsal: pon 25.10.2004 23:42
od Fenri
extrémisti... (Robert

)
Napsal: úte 26.10.2004 10:35
od Lion
No ty vole

Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je

jak si s tím pěkně hraje...

Napsal: úte 26.10.2004 10:53
od RedBaron
Lion píše:No ty vole

Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je

jak si s tím pěkně hraje...

Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobrá

Napsal: úte 26.10.2004 15:21
od JFK
RedBaron píše:Lion píše:No ty vole

Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je

jak si s tím pěkně hraje...

Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobrá

proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníků

Momentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
Napsal: úte 26.10.2004 16:07
od bpytlik
JFK píše:RedBaron píše:Lion píše:No ty vole

Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je

jak si s tím pěkně hraje...

Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobrá

proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníků

Momentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
neverim ze interier ma 450kg....vsecky sedacky max. 100kg a kde chces nabrat dalsich 350kg by me vazne zajimalo

Napsal: úte 26.10.2004 19:09
od Lukas H.
bpytlik píše:JFK píše:RedBaron píše:[quote="Lion"]No ty vole

Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je

jak si s tím pěkně hraje...

Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobrá

proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníků

Momentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
neverim ze interier ma 450kg....vsecky sedacky max. 100kg a kde chces nabrat dalsich 350kg by me vazne zajimalo

[/quote]
Hahaha sedacky max 100kg...

Tak mozna u meho TDSa...
Napsal: úte 26.10.2004 19:32
od LOPOLO
To je nadhera

Napsal: úte 26.10.2004 22:37
od RedBaron
JFK, to budeš dělat E34ku co jsi koupil bokem nebo "zničíš" E39?
Napsal: úte 26.10.2004 23:00
od Lion
RedBaron píše:JFK, to budeš dělat E34ku co jsi koupil bokem nebo "zničíš" E39?
No já bych řekl, že jde asi určitě o E39 M5...Nemám pravdu Roberte?
Napsal: úte 26.10.2004 23:27
od Filozof
Jasně že e39ku M5. Jsem se bavil s o tom s robertem a fandím mu. Doufám že tam dáš pak nějaké pořádné kola aby jsi přenesl výkon auta.
No a na dráze to půjde určitě dost poznat oproti klasické M5.
Muj tip je cca 4sec 0-100km maximalka někde 350km/h
No ale záleží na převodovce atd. jestli to bude laděný spíše na sprint nebo ....
Napsal: úte 26.10.2004 23:29
od Filozof
Myslim že nám bude JFK dělat radost na srazech a hlavně na sprintech

Napsal: stř 27.10.2004 11:13
od bpytlik
no ja doufam ze bude delat radost i na vikendovych srazech a kdyz to bude mit vic koni, nezastavi ho prvni stavba

Napsal: stř 27.10.2004 12:11
od JFK
sedacky z M5 nemaj 100 kg ale i se zadni lavici 180:). A jenom svazky k airbagum maji dohromady 20 (cumel jsem na to jako puk jak ten jeden svazek vypadá, dalo by se na nem splhat na Everest), cela elektrika ma dohromady 80...atd
Jo ničím M5 E39, Red Barone:)

Napsal: stř 27.10.2004 13:59
od skautik
bpytlik píše:no ja doufam ze bude delat radost i na vikendovych srazech a kdyz to bude mit vic koni, nezastavi ho prvni stavba

tak tak
premiera bude

pak se to poveze na repas

Napsal: stř 27.10.2004 15:30
od RuDoSh
skautik píše:premiera bude

pak se to poveze na repas

jsem myslel ze ten motor s prevodovkou posouva kvuli "vyvazeni" a ono je to kvuli vetsim deformacnim zonam?
