Napsal: pon 25.10.2004 17:29
A kurva! No tak to je kotel






Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.Lion píše:No ty voleTak to je brutus...Ten výkon tam holt je
jak si s tím pěkně hraje...
proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníkůRedBaron píše:Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.Lion píše:No ty voleTak to je brutus...Ten výkon tam holt je
jak si s tím pěkně hraje...
Prdel je to ale dobrá
neverim ze interier ma 450kg....vsecky sedacky max. 100kg a kde chces nabrat dalsich 350kg by me vazne zajimaloJFK píše:proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníkůRedBaron píše:Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.Lion píše:No ty voleTak to je brutus...Ten výkon tam holt je
jak si s tím pěkně hraje...
Prdel je to ale dobráMomentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
Hahaha sedacky max 100kg...bpytlik píše:neverim ze interier ma 450kg....vsecky sedacky max. 100kg a kde chces nabrat dalsich 350kg by me vazne zajimaloJFK píše:proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníkůRedBaron píše: Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobráMomentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
No já bych řekl, že jde asi určitě o E39 M5...Nemám pravdu Roberte?RedBaron píše:JFK, to budeš dělat E34ku co jsi koupil bokem nebo "zničíš" E39?
tak takbpytlik píše:no ja doufam ze bude delat radost i na vikendovych srazech a kdyz to bude mit vic koni, nezastavi ho prvni stavba
jsem myslel ze ten motor s prevodovkou posouva kvuli "vyvazeni" a ono je to kvuli vetsim deformacnim zonam?skautik píše:premiera budepak se to poveze na repas