Napsal: pát 03.09.2004 10:01
Vcera jsem se byl mrknout na jednu 525i, podle toho co mi o ni napsal majitel( timto ho pozdravuji) jsem se docela tesil ze by to mohl byt jeden z tech lepsich kousku.
vybavu ma el.okna,el.zrcatka,xenony,klima-naplnena 2 mesice,vyhrivane sedacky,velky palubni pocitac,pin kod,5x klic s dalkou.. Olej vydrzi tak asi jeste 8000km,kotouce a desticky jsou nove,kola nova,gumy konci tuhle sezonu,ramena a klouby ok.novy kompresor klima a nova vodni pumpa.takze jedina investice bude plna nadrz............ a prevod a povine ruceni. do budoucna lze jen cekat vymenu loziska na kardanu,neni ted akutni,ale asi bude potreba.financne je to minimalni investice,do 1500,- muzu ti do domluvit v mem servisu kde mi opravuji bmw,bez alu pedalu,cd,tv a dvd je za 150000,- Nic jineho z nej neberu.i kola zustavaji.jsou nova 2 mesice. Jinak jsem 2 majitel,koupeno v BMW CR,servisovano v BMW(Autec),servisni knizka,veskere dokumenty,5 original klicu,nove kotouce,filtr,olej,vodni pumpa,klimatizace naplnena 2 mesice atd. atd.
najeto 220000 km,prodavam,protoze jsem koupil 740i. abych mel stejneho zrouta jako jsem ja:-))
Vzal jsem si sebou kamarada automechanika jelikoz autum moc nerozumim.
Me dojmy : Vzhled exterieru - je velice hezky na me mozna az moc .
Sem tam nejaka odreninka neco jako 2 cm oderky od ruznych predmetu ( neni jich tam moc) Jedna promacklinka z boku v mistech kufru a pak u predniho naraznicku ja trochu ryha zrejme jiz opravena.
Vzhled interier - interier pusobi docela zanovne, sedacky nejsou vysezele neni to kuze ale jsou v pohode(nejsou elektricke ale maji vyhrev).
Az na koberecky u ridice a spolujezdce je to fakt parada.
Motor - 525i Vanos 192 hp ( kolik je tam koni dnes nevim )
To co psal ze vymnenoval mi kamarad potvrdil. Zvuk motoru je pry super .
Pocit z jizdy byl pozitivni, hezkej zatach tichy chod. Pri nastartovani se auto ani nepohlo s radickou to taky ani necuklo. Razeni jde plynule no problem.
Tak a ted ty spatnosti - pri seslanuti plynu na zem se zacalysirit vybrace z mist pod radici pakou - majitel tvrdi ze to jsou ty loziska
na kardanu delalo to na jednicky a dvojku ale fakt to bylo docela hutny na 3 4 5 to je lo uplne vinko.
Po asi minute jizdy kamarad zjistil ze je pravy predni lozisko na vymenu.
brzdy v poho avsak asi po 10 minutach jizdy pri prudkem brzdeni z kopce to trochu zahazelo nebyl jsem si jistej jestli to je nerovnosti vozovky ci co ale bylo to trochu zvalstni proste to hazelo ze strany na stranu.
A posledni velice znepokojiva vec je ze sviti kontrolka pytle majitel neco rikal ze to vodpoji nebo co ja jsem ho moc nevnimal .
Tak to jsou zatim asi vsechny neduhy co jsme zjistili
Jeste dodam ze to je kupovano v Autecu v 95 prdni majitel to servisoval pouze v BMW a to do doby nez to koupil soucasny majitel ktery dale vedl servisni knizku a opravy byly provadeny u jeho mechanika ktery dela jen BMW.
Tak a nyni by me zajimaly Vase nazory potreboval bych vedet kde zjistim cislo karoserie ktere by melo sedet s technicakem ci co atd ...
Fotky dodam dnes vecer
Diky za reakce
vybavu ma el.okna,el.zrcatka,xenony,klima-naplnena 2 mesice,vyhrivane sedacky,velky palubni pocitac,pin kod,5x klic s dalkou.. Olej vydrzi tak asi jeste 8000km,kotouce a desticky jsou nove,kola nova,gumy konci tuhle sezonu,ramena a klouby ok.novy kompresor klima a nova vodni pumpa.takze jedina investice bude plna nadrz............ a prevod a povine ruceni. do budoucna lze jen cekat vymenu loziska na kardanu,neni ted akutni,ale asi bude potreba.financne je to minimalni investice,do 1500,- muzu ti do domluvit v mem servisu kde mi opravuji bmw,bez alu pedalu,cd,tv a dvd je za 150000,- Nic jineho z nej neberu.i kola zustavaji.jsou nova 2 mesice. Jinak jsem 2 majitel,koupeno v BMW CR,servisovano v BMW(Autec),servisni knizka,veskere dokumenty,5 original klicu,nove kotouce,filtr,olej,vodni pumpa,klimatizace naplnena 2 mesice atd. atd.
najeto 220000 km,prodavam,protoze jsem koupil 740i. abych mel stejneho zrouta jako jsem ja:-))
Vzal jsem si sebou kamarada automechanika jelikoz autum moc nerozumim.
Me dojmy : Vzhled exterieru - je velice hezky na me mozna az moc .
Sem tam nejaka odreninka neco jako 2 cm oderky od ruznych predmetu ( neni jich tam moc) Jedna promacklinka z boku v mistech kufru a pak u predniho naraznicku ja trochu ryha zrejme jiz opravena.
Vzhled interier - interier pusobi docela zanovne, sedacky nejsou vysezele neni to kuze ale jsou v pohode(nejsou elektricke ale maji vyhrev).
Az na koberecky u ridice a spolujezdce je to fakt parada.
Motor - 525i Vanos 192 hp ( kolik je tam koni dnes nevim )
To co psal ze vymnenoval mi kamarad potvrdil. Zvuk motoru je pry super .
Pocit z jizdy byl pozitivni, hezkej zatach tichy chod. Pri nastartovani se auto ani nepohlo s radickou to taky ani necuklo. Razeni jde plynule no problem.
Tak a ted ty spatnosti - pri seslanuti plynu na zem se zacalysirit vybrace z mist pod radici pakou - majitel tvrdi ze to jsou ty loziska
na kardanu delalo to na jednicky a dvojku ale fakt to bylo docela hutny na 3 4 5 to je lo uplne vinko.
Po asi minute jizdy kamarad zjistil ze je pravy predni lozisko na vymenu.
brzdy v poho avsak asi po 10 minutach jizdy pri prudkem brzdeni z kopce to trochu zahazelo nebyl jsem si jistej jestli to je nerovnosti vozovky ci co ale bylo to trochu zvalstni proste to hazelo ze strany na stranu.
A posledni velice znepokojiva vec je ze sviti kontrolka pytle majitel neco rikal ze to vodpoji nebo co ja jsem ho moc nevnimal .
Tak to jsou zatim asi vsechny neduhy co jsme zjistili
Jeste dodam ze to je kupovano v Autecu v 95 prdni majitel to servisoval pouze v BMW a to do doby nez to koupil soucasny majitel ktery dale vedl servisni knizku a opravy byly provadeny u jeho mechanika ktery dela jen BMW.
Tak a nyni by me zajimaly Vase nazory potreboval bych vedet kde zjistim cislo karoserie ktere by melo sedet s technicakem ci co atd ...
Fotky dodam dnes vecer
Diky za reakce