Napsal: stř 23.06.2004 22:34
Sem se konecne rozkyval a rozkoukal v Praze a potřebuju udelat diagnostiku a vycucat chyby... Za rozumnou cenu... ???? Nic tu moc neznam tak budu rad kdyz me nekdo navede 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Pitr píše:Ano ano bylo to solidniRekl bych ze je to celkem komunikativni a vstricny clovek. Sjeli jsme jen chyby zatim a velice nic sme nezjistili.. zadna staticka zavada, teda mimo snimace cidla rychlosti ze vynechava a tim padem vypadava tempik. Ale co je pricinou meho problemu sme nezjistili... Teda diagnoza zni ze to nezapali smes... A je to na 95% a co je puvodcem? Asi svicky. Maj sice najeto jen 10tis.. Ále pry tam pravdepodobne nepatri. Tak jsem nechal obednat ty tuningove brisky... Delaj se i do meho Bawka.. A pak provedeme dekarbonizaci trisek a palivoveho systemu.... A az se tohle provede a bude po problemu reknu ze je dost dobry
Pac nikomu pred nim se tzo nepodarilo tak vysnupat.. Rekl bych ze je na elektroniku jak delany..
A pak nejakych par zavad co se vyskytly jen jednou a jednotka je nepovazovala za zasadni. Jako napr prevodovka ze vynechal signal ze skrtici klapkyMenic rychlosti atd atd.... Nicmene to shrnul ze auto je ve strasnym bordelu a sou na nem veci co tam vubec nepatri.. No vcetne oleje v prevodovce. Byt byl meneny, ale stalo to za hovno! Tak se to proste udela poraden za me asistence. A to v pondeli nebo utery.
Presne to jsem chtel napsat, mas problemy se zapalovanim smesi a chces to resit tuning svickama od Brisku!!To ses asi zblaznil!!Pavel 528 píše:Pitr píše:Ano ano bylo to solidniRekl bych ze je to celkem komunikativni a vstricny clovek. Sjeli jsme jen chyby zatim a velice nic sme nezjistili.. zadna staticka zavada, teda mimo snimace cidla rychlosti ze vynechava a tim padem vypadava tempik. Ale co je pricinou meho problemu sme nezjistili... Teda diagnoza zni ze to nezapali smes... A je to na 95% a co je puvodcem? Asi svicky. Maj sice najeto jen 10tis.. Ále pry tam pravdepodobne nepatri. Tak jsem nechal obednat ty tuningove brisky... Delaj se i do meho Bawka.. A pak provedeme dekarbonizaci trisek a palivoveho systemu.... A az se tohle provede a bude po problemu reknu ze je dost dobry
Pac nikomu pred nim se tzo nepodarilo tak vysnupat.. Rekl bych ze je na elektroniku jak delany..
A pak nejakych par zavad co se vyskytly jen jednou a jednotka je nepovazovala za zasadni. Jako napr prevodovka ze vynechal signal ze skrtici klapkyMenic rychlosti atd atd.... Nicmene to shrnul ze auto je ve strasnym bordelu a sou na nem veci co tam vubec nepatri.. No vcetne oleje v prevodovce. Byt byl meneny, ale stalo to za hovno! Tak se to proste udela poraden za me asistence. A to v pondeli nebo utery.
rozhodne bych tam nedaval zadne tuningove svicky a jeste od brisku,nejlepsi je to co tam ma byt-predpoklabam nejake boschky nebo nkg
Co máš za motor? Já kupoval na třiapůli v šestce NGKčka za 420,- Kč všechny, myslím že jde o typ ZGR5A. Tyhle prehistorický "smallblocky od BMW" si naprosto libujou ve všech obyčejných věcech, který stojí pár švestek. Nalejt tam syntetiku nebo tam dát tuningový svíčky je ta největší kravina, co můžeš udělat, zhoršíš všechno od jemnosti chodu přes výkon až po spotřebu, v nejlepším případě jenom vyhodíš peníze z oknaPitr píše:Mhz... kusJa bych volil NGK jenze ty stoji vic jak ty brisky
Proto tahle volba. Tak ted nevim. Ale spis to dopadne tak ze to otestuju Pac to zkutecne nestoji moc.... A v pripade ze to nebude ok mrsknu je do riti a holt se poridi drazsi.. Ale v soucasnem stavu nemam toliko penez nazbyt. Jeste to promyslim..
Hm, problém je, že ti i 346tibodové svíčky znovu zřejmě do 15 tisíc odejdou, protože tam něco jinýho prostě dělá neplechu, jenom budeš platit za kraviny a výsledku se nedobereš. V každém případě když jsme ty "šitový" NGKčka teď vytáhli z tátovo 735i, měly najeto 70 tisíc a kdyby je táta výslovně nechtěl vyměnit, tak by je tam mechanik asi vážně nechal, prostě cihlovky jak maj bejt, v původním tvaru. V jakém stavu / barvě byly tvoje staré svíčky po vytažení?Pitr píše:No tak ty uplne normalni shitovy NGK tam prave byly. A meli najeto do 15tis.. myslim ze to je kurwa malo, mely by bez problemu uject aspon dvacku. Serizene ventily tam jsou asi pred 5000 km A predne nejsem tak dokonaly abych se hrabal v tom motoru sam.. A Druhak nemam na to ani prostor natoz tak dilnu kde se v tom vrtat. Abych si to mohl poradne pokurvitA tez si myslim ze o svim aute vim docela dost.. Ale na muj problem to proste nestaci... A budu moc stastny kdyz konecne narazim na toho posledniho mechose co bude tak chytry a da to auto do poradku.
Apropos s tema ctyrbodakama to delalo jen obcas... Proste mam problem se zapalovanim... a uprimne se mi toted moc dohledavat nechce ... a stejne je ted me auto mimo muj akcni radius tak na to seru...
A kdyz to shrnu tak spooousta lidi melo me problemy...
A bylo to trebas Lambdou, palivovym cerpadlem, rozdelovacem, svickama, neserizene ventily, atd atd.. a hledej smudlo cim by to tak sakra asi mohlo bejt. Az to budu vedet urcite dam vedet co za hovadinu to bylo.
Soucasny popis opravy? Natankuj V Power 95 a jezdis jako nic... uuplne v pohodeNo a nedej boze nalet tam obycejny benal ve kterem si ten chrochtak libuje