Stránka 1 z 1
Napsal: úte 11.05.2004 19:51
od cabadaj
Možná je to pitomý dotaz ale napadá někoho jediná výhoda motoru 320i oproti 323i respektive 325i?
320i má menší výkon větší spotřebu než 323i(alespoň podle tabulek) a pojistka je stejná , tak proč ho vlastně ty kluci Bavorský vyrobili?
Sháním nějakou 323i ale v nabídce jsou většinou 320tky tak mi to vrtá hlavou.
Napsal: úte 11.05.2004 22:44
od Jawak
Protože v roce 1990, respektivě 1991 byly akorát v e36 6tihrnky 320i a 325i. 323i (taky 2.5) je nástupcem 325i a 328i je zase trochu něco jinýho.
A proč dělali 320i? Protože v té době to bylo to nejlepší za rozumnou cenu, 325i byl o dost dražší...

Napsal: stř 12.05.2004 10:11
od cabadaj
jojo ale 320i se dělaly i letech kolem 96 ale to už asi ze setrvačnosti. Tohle období mně zajímá protože chci auto z roku 95 až 97 a tam je těch 323i strašně málo , kdežto s 320i není problém.
Napsal: stř 12.05.2004 10:26
od skautik
a co se ti nezda?

mas 3 vykonnostni tridy rozdily zhruba 20 koni mezi kazdou. vsechno jsou to motory M52. (do 93 M50, pak M50 vanos)
v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8
u nas by jsi radsi sahlo po 2.5 M52 (323), ale nemas pomalu z ceho vybirat
ale to je jen muj nazor, muze se od skutecnosti lisit

Napsal: stř 12.05.2004 15:25
od cabadaj
Tak jedně tak .Vlastně jde jenom o to že Bavoráci kašlou na naše poviné ručení a starají se jenom o sebe .
Napsal: stř 12.05.2004 16:52
od skautik
cabadaj píše:Tak jedně tak .Vlastně jde jenom o to že Bavoráci kašlou na naše poviné ručení a starají se jenom o sebe .
ne Bavoraci, ale nemci a vubec staty kde to rozdeluji jinak : )))))))
Napsal: stř 12.05.2004 19:59
od Jawak
skautik píše:v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8
Jo máš pravdu a pěkně mě to tady sere, jsem se nemusel dřít jak debil s tou přestavbou, sem mohl tenkrát vzít rovnou tu 325iA coupé a přehodit jenom převodovku. Jenže 320i byla pojistka o 340€(ročně) míň, než u 325i, takže volba byla jasná...
Jeden motor už je venku, je to pěkná pakárna... Ale až zazní to 2ojitý potrubí, který mě padlo na nohu, tak budu happy

Napsal: stř 12.05.2004 20:45
od skautik
jsem myslel, ze to zvladnes za vikend
Napsal: stř 12.05.2004 20:47
od TURBO_KrteK
Jawak píše:skautik píše:v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8
Jo máš pravdu a pěkně mě to tady sere, jsem se nemusel dřít jak debil s tou přestavbou, sem mohl tenkrát vzít rovnou tu 325iA coupé a přehodit jenom převodovku. Jenže 320i byla pojistka o 340€(ročně) míň, než u 325i, takže volba byla jasná...
Jeden motor už je venku, je to pěkná pakárna... Ale až zazní to 2ojitý potrubí, který mě padlo na nohu, tak budu happy

jak si vyndaval motor ?
znamej to delal pres leseni s kladkou

Napsal: stř 12.05.2004 21:45
od Jawak
Jo o víkendu jsem se plácal s natahováním kabelů pro checkcontrol a dovybavováním různých doplňků v interiéru.
Motor(y) vytánu kladkou, zavěšenou na traverze v garáži...
Nejhorší je to odstrojování, to zabere nejvíc času

Napsal: stř 12.05.2004 22:04
od Lukas H.
Jawak píše:Jo o víkendu jsem se plácal s natahováním kabelů pro checkcontrol a dovybavováním různých doplňků v interiéru.
Motor(y) vytánu kladkou, zavěšenou na traverze v garáži...
Nejhorší je to odstrojování, to zabere nejvíc času

Jako ty nam tu chces tvrdit ze si sam menis motor a natahujes kabely, kdyz jsi si ani nebyl schopnej vymenit brzdove kotouce...

Napsal: stř 12.05.2004 22:27
od abdul
sveho casu jsem si hral s jednou nejmenovano E32... byla to 3,5i v automatu... tahat ten motor s prevodem ven, pak zase zpatky, znova ven, znova zpatky, fuckt parada...

Napsal: stř 12.05.2004 23:18
od Jawak
@LukasH> pomáhá mi jeden pán, co mi půjčil kladku a zítra mi bude akorát přidržovat nadzvednutej motor a já budu tlačit káru dozadu ;) Pak to samý ještě naopak, ten motor je všehovšudy přidržovanej 2ma šroubama, pak pod převodovkou taky 2ma, za převodovkou na hardy..něčem(ta kovová trubka) 3 šrouby a zbytek jsou maličkosti, zítra udělám nějaký fota.
@Abdul> měl jsi pryč masku? Jeden maník tady z rajchu dával M50 do e30 a nechal tam masku... motor vkládal zešikma zvrchu, převodovkou do šachty pod autem napřed a pak si tam motor pěkně sedne. Musel ale něco upravovat, páč M50 je trošku větší než M20.
Já jsem masku dal komplet pryč, akorát ten rám, v kterým drží chladič jsem po odšroubování 8mi šroubů (na nosnících nárazníku) musel ještě odtrhnout, páč to bylo nějaký přilepený(vařený...) to byl jediný problém. Jinak nedoporučuju nikomu rozebírat natlakovanou klimu... ta modrozelená mrdka nadělá bordel...
Zítra budou picts

Napsal: čtv 13.05.2004 21:59
od abdul
nene na E32 ta pricka je navarena takze nejde ven
takze pekne seshora

mrdacka jako krava....
