Stránka 1 z 1

Napsal: pon 15.03.2004 09:51
od Unkwas
Výkon . 55,2KW - 5600ot/min
Největší točivý m ... 106N/m - 3500ot/min

To vše za 15000 :)

RV: 1988
Uveden do provozu 1995
najeto 65 000 km

5tikvalt

Napsal: pon 15.03.2004 10:15
od patras
no jooo, zadni nahon je zadni nahon, ale za ty prachy bys mel urcite e21 jak z praku :D

Napsal: pon 15.03.2004 10:21
od Unkwas
Ale kapanek bych to asi neuživil :) Etě tam dam LPG z mojí nynější 1,3 a to pak bude vození. Klidně si to rozdam s každym BMW :)

Napsal: pon 15.03.2004 19:59
od Speedy
Co to má za motor? 1,6? Dáme závod, s Fávem Ti natrhnu :twisted:

Napsal: pon 15.03.2004 20:31
od Pavel
... :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe: :mhehe:

Napsal: úte 16.03.2004 01:24
od HEERY
No jasne super stroj.Mel jsem tez 2107 / 4kvalt a je to drtic...
Akorat odchazej predni blatniky jako u vsech zigulu...
Ted mam vlastne koncepcne to same auto akorat ma o 250 ps vic...

Napsal: úte 16.03.2004 09:20
od Unkwas
Motor to má 1,5 ale Fáva si dávam k snídani :) Ete se to musí dat kapanek do kupy vyměnis svisláky a další detaily ale pak si to s tebou klidně rozdám :)

A jak jsem bohužel je to jen 4 kvalt měly tam chybku :(

Napsal: úte 16.03.2004 10:48
od Murfas
Unkwas píše:Výkon . 55,2KW - 5600ot/min
Největší točivý m ... 106N/m - 3500ot/min

To vše za 15000 :)

RV: 1988
Uveden do provozu 1995
najeto 65 000 km

5tikvalt


Sis trosku splet kluby ne......... tohle je BMW klub a ne srotiste.

Napsal: úte 16.03.2004 12:46
od Salo
Murfas píše:
Unkwas píše:Výkon . 55,2KW - 5600ot/min
Největší točivý m ... 106N/m - 3500ot/min

To vše za 15000 :)

RV: 1988
Uveden do provozu 1995
najeto 65 000 km

5tikvalt


Sis trosku splet kluby ne......... tohle je BMW klub a ne srotiste.

:o Asi se trošku přehmát :yep2:

Napsal: úte 16.03.2004 12:52
od Kaca2
no to je nějak mimo klub to je fakt, ale ta koroze mi na tom vadí nejvíc...jak to vidím kolem těch klik a zámků ..a co teprve spodek.... :zmateny:

Napsal: stř 17.03.2004 02:00
od Speedy
Zas tak mimo to není. Zigul má prevzatou koncepci myslím že právě z BMW a na motoru taky pracovali chlapci z BMW. Jenže celé se to musel postavit jinak ajinde a za jiné many. Konec koncu znáte někdo masově vyráběné auto, které má pohon v zadu a motor v předu a není to z němec?

Napsal: stř 17.03.2004 13:51
od Unkwas
kaca píše:no to je nějak mimo klub to je fakt, ale ta koroze mi na tom vadí nejvíc...jak to vidím kolem těch klik a zámků ..a co teprve spodek.... :zmateny:


Tak už se neda verit ani kamaradum :( No co chybama se clovek uci ale jinak zamaskovany to bylo pekne to se musi uznat. Jinak po dukladne prohlidce na kanale podlaha jaksi neexituje :(

Napsal: stř 17.03.2004 15:19
od Shrek
Speedy píše:Zas tak mimo to není. Zigul má prevzatou koncepci myslím že právě z BMW a na motoru taky pracovali chlapci z BMW. Jenže celé se to musel postavit jinak ajinde a za jiné many. Konec koncu znáte někdo masově vyráběné auto, které má pohon v zadu a motor v předu a není to z němec?

Tak nemysli, ale přemejšlej. :D

Žigul je bejvalej Fiat 124 z roku 1966. FIAT ho prodal Rusům s linkou, Rusové ho přizpůsobili na "ruské poměry" (zesílené nápravy, vyšší světlá výška a různá "vylepšení" - jinak by v Rusku nepřežil). Dokonce pak město, kde se Žiguly vyráběly, přejmenovali po jednom italským soudruhovi, komunistovi Palmiro Togliattim.

Mimochodem jezdili jste někdo ve 131 Supermirafiori? Můj tatík měl jednoho na počátku 80. let - '78 1.6 DOHC 100 koní, náhon na zadek, jezdilo to skvěle. Dokonce se dělal i dvoulitr 115k a verze Abarth se 140 k šestnáctiventilem (od 1976). Cool ne?

Napsal: čtv 18.03.2004 08:34
od Baxon
vlezu do sekce "Můj nový stroj", protože se chci podívat, kdo si nadělil nového mazlíka a nechápu. Místo toho vyjetá, stará, rezavá, hnusná, ruská popelnice.
Proč si nenajdeš web "máme popelnice" tam by se ti možná dostalo uznání :wink: .

Napsal: čtv 18.03.2004 09:27
od Pavel
Baxon píše:vlezu do sekce "Můj nový stroj", protože se chci podívat, kdo si nadělil nového mazlíka a nechápu. Místo toho vyjetá, stará, rezavá, hnusná, ruská popelnice.
Proč si nenajdeš web "máme popelnice" tam by se ti možná dostalo uznání :wink: .
.. :super: :super: :super: :mhihi: :mhihi:

Napsal: čtv 18.03.2004 15:41
od M3maniac
To tě zas někdo pořádně nakrmil pí....vinama,fakt to vypadá na to,že 7let byl někde v autosalónu.... proto je asi tak extrémně zachovalý a proto si za ty originál km dal 15k! Fakt ti fandím..... :D

Napsal: pát 19.03.2004 11:12
od Pivson
Shrek píše:
Speedy píše:Žigul je bejvalej Fiat 124 z roku 1966. FIAT ho prodal Rusům s linkou, Rusové ho přizpůsobili na "ruské poměry" (zesílené nápravy, vyšší světlá výška a různá "vylepšení" - jinak by v Rusku nepřežil). Dokonce pak město, kde se Žiguly vyráběly, přejmenovali po jednom italským soudruhovi, komunistovi Palmiro Togliattim.

Mimochodem jezdili jste někdo ve 131 Supermirafiori? Můj tatík měl jednoho na počátku 80. let - '78 1.6 DOHC 100 koní, náhon na zadek, jezdilo to skvěle. Dokonce se dělal i dvoulitr 115k a verze Abarth se 140 k šestnáctiventilem (od 1976). Cool ne?


Jo toho žigula otec měl, byla to tusim 2101 :-) tekrát kočár.
Kupoval ho novýho :-)

S tou 131 jsem mel tu čest se svézt. Bylo to hustý a prekvapilo mě to jak jede. Měl ho kamarad, ovšem zmohla ho koroze a kdyz to prodaval tak desne hucela prevodovka. Aby se to zmírnilo, někdo poradil do toho dat piliny ono to opravdu ztichlo, ovsem na jak dlouho se nevi, hned slo nejakym cikanum.

Napsal: pát 19.03.2004 12:14
od JFK
vy jste ale hnusný:o):)