Stránka 1 z 1
Napsal: ned 14.03.2004 01:25
od Lukke
Tak mám bez pár km najeto 50.000 km a kompletně sjetý originální gumy - akorát na kontrolních ploškách, čili mají nějakých 1,5mm. Destičky mají kolem 2mm (taky originální), čidlo ještě nesvítí. Kotouče prý ještě jednu výměnu vydrží, mají ale už tlouš?ku na limitu. Jak jste na tom vy? Kolik najedete na gumách/destičkách/kotoučích?
Napsal: ned 14.03.2004 12:57
od Jawak
Tátova 320d, 03/1999, desky někdy v 70k, teď najeto 136k, vyměněny přední kotouče a desky, gumy SportContact I (taky origo) dojíždím na coupátku, maj vpředu tak 2mm, vzadu? asi slick
Zajímavý že odešly obě přední ramena asi po 105k km...
Zamlčeli špatnou váhu vzduchu, ta byla hin už od funglovky a teď se u silnějších motorových variant u e46 (1998-2000) častěji oběvují trhliny na zadní nápravě, oběvuje se klepání, něco jako u e36 do roku 1992, to ale zachycení urezlo, tady se to trhá silou přenášenou na zadní nápravu, BMW se vyjadřuje: "Z bezpečnostních důvodů není masová oprava (Rückrufaktion) nutná. (nevyplatí se jim to, samozřejmě) Při možné nehodě zaviněné touto vadou hodlá BMW AG uhradit náklady na opravu." To bych chtěl vidět
(Pramen ADAC 03/04)
Napsal: ned 14.03.2004 13:29
od Lukke
Jawak píše:Tátova 320d, 03/1999, desky někdy v 70k, teď najeto 136k, vyměněny přední kotouče a desky, gumy SportContact I (taky origo) dojíždím na coupátku, maj vpředu tak 2mm, vzadu? asi slick

Zajímavý že odešly obě přední ramena asi po 105k km...
Zamlčeli špatnou váhu vzduchu, ta byla hin už od funglovky a teď se u silnějších motorových variant u e46 (1998-2000) častěji oběvují trhliny na zadní nápravě, oběvuje se klepání, něco jako u e36 do roku 1992, to ale zachycení urezlo, tady se to trhá silou přenášenou na zadní nápravu, BMW se vyjadřuje: "Z bezpečnostních důvodů není masová oprava (Rückrufaktion) nutná. (nevyplatí se jim to, samozřejmě) Při možné nehodě zaviněné touto vadou hodlá BMW AG uhradit náklady na opravu." To bych chtěl vidět

(Pramen ADAC 03/04)
Tak to je tatík dobrej kanón najet 100k na jedny gumy.

Taky tam mám ty samý SportContact I. A 70k na origo destičky... Brzdy docela šetřim - všude podřazuju, brzdim motorem a stejně po 50k jsou pryč.

Napsal: ned 14.03.2004 13:55
od Jawak
Lukke píše:Tak to je tatík dobrej kanón najet 100k na jedny gumy.

Taky tam mám ty samý SportContact I. A 70k na origo destičky... Brzdy docela šetřim - všude podřazuju, brzdim motorem a stejně po 50k jsou pryč.

No na těch zimácích najel tak 30-40k, víc určitě ne, maj ještě dobrý 4mm (i po krawení v Brně

)
Napsal: ned 14.03.2004 23:25
od 530DAT
jeste nevim, ale standard?
40k desky
80k kotouce
45-55k gumy
toto moje zkusenost z jinejch vozu
Napsal: pon 15.03.2004 11:46
od mayklmaykl
sakr jak to dělate ja na gumach jezdim 1 sezonu tj.15-20tkm a na deskach do 30tkm spis 25tkm no to je v pr....ale myslim ze desky mam ok ate sport...tak nevim
Napsal: úte 16.03.2004 08:41
od Maca
530DAT píše:jeste nevim, ale standard?
40k desky
80k kotouce
45-55k gumy
toto moje zkusenost z jinejch vozu
Tak to budeš asi s E39 zklamán

. Continental Premium Contact (225/55/16) mi při normálním používání (spíš šetření) vydržely 30k a jsou sjetý přesně na ty kontrolní čudlíky a když mi v pneuservisu chtěli vnutit nový zimní gumy (s tím, že ty starý už jsou sjetý) po 10k, tak mě málem jeblo (Semperit WinterGrip 205/65/15)

A nejlepší, že když jsem se podivil nad výdrží resp. nevýdrží, tak mi řekli, že je to u tak těžkýho auta normální.
Napsal: úte 16.03.2004 17:36
od 530DAT
no uvidim, sam jsem zvedav kolik ty moje 245 vydrzej... ocekavam mene km ale o tolik ne, ted mam 30k km nalitano a gumy jsou zatim naprosto goood (8k km na zimacich z toho)
Dam sem vedet
Napsal: úte 16.03.2004 19:12
od Lukke
mayklmaykl píše:sakr jak to dělate ja na gumach jezdim 1 sezonu tj.15-20tkm a na deskach do 30tkm spis 25tkm no to je v pr....ale myslim ze desky mam ok ate sport...tak nevim
To jsi asi dobrej závodník. Já s nima byl i jednou celej den na sprintech a zimáky jsem neměl. Když vezmu v úvahu jak jezdim já a najel jsem 50k, tak nevim jak můžeš sjet gumy po 15k.

Teda vim.

Napsal: stř 17.03.2004 00:27
od RedBaron
Lukke píše:mayklmaykl píše:sakr jak to dělate ja na gumach jezdim 1 sezonu tj.15-20tkm a na deskach do 30tkm spis 25tkm no to je v pr....ale myslim ze desky mam ok ate sport...tak nevim
To jsi asi dobrej závodník. Já s nima byl i jednou celej den na sprintech a zimáky jsem neměl. Když vezmu v úvahu jak jezdim já a najel jsem 50k, tak nevim jak můžeš sjet gumy po 15k.

Teda vim.

No, oni jsou gumy a gumy. Každá je z jiný směsi podle toho, co od ní majitel očekává.
Napsal: stř 17.03.2004 12:03
od Lukke
RedBaron píše:No, oni jsou gumy a gumy. Každá je z jiný směsi podle toho, co od ní majitel očekává.
No to je snad pochopitelný....

Napsal: stř 17.03.2004 12:05
od RedBaron
Lukke píše:RedBaron píše:No, oni jsou gumy a gumy. Každá je z jiný směsi podle toho, co od ní majitel očekává.
No to je snad pochopitelný....

Když je to teda tak pochopitelný, proč se divíš sjetí gum za 15 tkm?

Napsal: stř 17.03.2004 18:58
od mayklmaykl
jojo ted jsem na to cumel a na letnich jsem loni vodjel 21000km a na zimnich asi 10 000....a jsou super jen kraje jsou jebly no hrabe na snehu jim evidentne nevadej:-))) jenze ty letni to byly micheliny205/15 ty sly srat pekne rychle a ja s autem moc negumuju spis litam zatacky a v nich sem tam nakej driftik ale michelinam se to moc nelibi asi jsou mekky,co jsem mel nokiny naky ty byly bombovy jak na suchu tak za deste a na snehu to s nima taky slo....jinak ted musim menit desky mam ate sporty nevite nekdo o necem lepsim...?jsou dobry ale....dyt to znate pripadne neco doporucte....