Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.02.2004 11:14
od Anonymous
Mno, tak sem se konecne rozhoupal a jdu do toho, zkusim co to udela mit bavátko
Hledám hledám na netu, v ceských vodách, ale zatím nic slusného jsem nenasel. AAA radeji vynechávám, ikdyz nase rodina s nema zatím nemá problémy, máme od nich 2 auta a zatím OK.
Zabrouzdal jsem i na stránky mobile.de nebo autoscout24.de, tam uz se da vybirat...ale nevlizt do neceho, o cem nic nevim.
Na obrazku a popis vypada dobre, ale realita byva asi vetsinou jinak.
Ohlížím se po 318i nebo 325tds, cerna barvicka nebo tmave modra.
Mno, par otazek : do CR se muze privist na prihlaseni auto 1996 a výše?!
obratit se na někoho nebo si pro to zajet sám?!
Mám počkat do vstupu do EU, jestli se něco stane s cenama?
Zatím dikec za připomínky, návrhy, rady apod

Napsal: čtv 05.02.2004 11:39
od skautik
Tomec píše:Mno, tak sem se konecne rozhoupal a jdu do toho, zkusim co to udela mit bavátko
Hledám hledám na netu, v ceských vodách, ale zatím nic slusného jsem nenasel. AAA radeji vynechávám, ikdyz nase rodina s nema zatím nemá problémy, máme od nich 2 auta a zatím OK.
Zabrouzdal jsem i na stránky mobile.de nebo autoscout24.de, tam uz se da vybirat...ale nevlizt do neceho, o cem nic nevim.
Na obrazku a popis vypada dobre, ale realita byva asi vetsinou jinak.
Ohlížím se po 318i nebo 325tds, cerna barvicka nebo tmave modra.
Mno, par otazek : do CR se muze privist na prihlaseni auto 1996 a výše?!
obratit se na někoho nebo si pro to zajet sám?!
Mám počkat do vstupu do EU, jestli se něco stane s cenama?
Zatím dikec za připomínky, návrhy, rady apod

-na roce nezalezi jde o cislo evropskeho schvaleni ma/nema
-pockat na vstup ma smysl jen pokud bude dph v nemecku mensi nez u nas
teda spon si to myslim... zase

Napsal: čtv 05.02.2004 11:42
od patras
318i a 325tds ????
Tak to je sakra rozdil !!!
Napsal: čtv 05.02.2004 11:51
od RuDoSh
skautik píše:-pockat na vstup ma smysl jen pokud bude dph v nemecku mensi nez u nas
takze nema

(bude stacit kdyz se snizi nase sazba a vyjde ti to lip nez ted, ale kdo vi co bude

)
Napsal: čtv 05.02.2004 11:55
od Anonymous
A podle ceho je to evropske cislo schvaleni...kde ho zjistim...jeste sem o tom neslysel.
Jojo, je to rozdil 318i, nebo 325tds.
Jsou to dve varianty, bud diesel, nebo benzin.
316 je slabota, ze?
Napsal: čtv 05.02.2004 12:02
od skautik
Anonymous píše:A podle ceho je to evropske cislo schvaleni...kde ho zjistim...jeste sem o tom neslysel.
Jojo, je to rozdil 318i, nebo 325tds.
Jsou to dve varianty, bud diesel, nebo benzin.
316 je slabota, ze?
hmm 318i na tom neni o moc lepe
to radsi 318is to uz trochu jede, zeptej se Hanze
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... al&cid=041
od urciteho roku se to davalo na vsechna auta vyrobena v eu u bmw uz od 93 nebo 94, je to nastitku u motoru spolu s vin
Napsal: čtv 05.02.2004 19:47
od Bobra2
Radši 320, je to šestivál, na spotřebě stejně neušetříš, povinný ručení není zas tak velkej rozdíl, ne? Ja jsem taky uvažoval, že bych si pro něj jel sám, není to až tak težký, už jsem tam měl něco rozjedenáno, ale pak u nás jsem pak našel to co mám.
Napsal: čtv 05.02.2004 22:58
od patras
Bobra píše:Radši 320, je to šestivál, na spotřebě stejně neušetříš, povinný ručení není zas tak velkej rozdíl, ne? Ja jsem taky uvažoval, že bych si pro něj jel sám, není to až tak težký, už jsem tam měl něco rozjedenáno, ale pak u nás jsem pak našel to co mám.
to uz radsi 323 nebo 325, stejny povinny, spotreba je skoro stejna a vykon je uplne nekde jinde. 320 ?? moc hrnku = velky treni na tak malej obsah. nevim nevim ...
Napsal: pát 06.02.2004 09:35
od skautik
patras píše:Bobra píše:Radši 320, je to šestivál, na spotřebě stejně neušetříš, povinný ručení není zas tak velkej rozdíl, ne? Ja jsem taky uvažoval, že bych si pro něj jel sám, není to až tak težký, už jsem tam měl něco rozjedenáno, ale pak u nás jsem pak našel to co mám.
to uz radsi 323 nebo 325, stejny povinny, spotreba je skoro stejna a vykon je uplne nekde jinde. 320 ?? moc hrnku = velky treni na tak malej obsah. nevim nevim ...
velky treni? co je to velky treni ?
mimoto 6hrnku = klidnejsi chod

Napsal: pát 06.02.2004 19:16
od Bobra2
Tak to už radši M3

, 320 jsem napsal proto, že on chtěl 318 nebo 325tds.
Napsal: pát 06.02.2004 19:38
od psena
Uz se s tim tady setkavam ponekolikate:
"Chci nejake BMW asi 318i.Poradte kde jak zakolik....."
A my radime:
"318i je slabota,doplat povinne ruceni a bez do 320 to uz je spotreba stejna.."
"320 je napikacu,to uz radsi 325, stejne povinne,stejna spotreba"
atd atd atd a konci to u M3!!!!
Samozrejme s tim co pisete absolutne souhlasim,ale take myslim,ze u kazdeho je to vec vyvoje.Ja jsem zacal na obsahu 1,3 a postupne jsem sel nahoru.Vim ze jsem se pred par lety take bal vysokych objemu.(z financnich duvodu)
Dnes uz se nebojim.....a verim ze uz prijde ta M3
Napsal: sob 07.02.2004 00:19
od M3maniac
Ono to je těžko,tak jak tu už někdo psal...318ka a 325tds jsou jaksi dvě rozdílné auta,pokud chceš 318ku kvůli pojístného tak nevím proč píšeš nebo 325tds,záleží na tom kolik za rok najedeš...pokud 10kkm tak se na tds vyser...318ka je podle mně mrtvola....myslím,že mi daj zapravdu i ti co ji maj a myslím,že kdyby kupovali znovu tak jdou do něčeho silnějšího.Myslím že by tady měli být samí nadčenci BMW a né něčeho,co má jen znak BMW....když myslím nadčence myslím tím to v čem je krása tohoto vozu a to podle mně je zadní náhon,zvuk a jízdní vlastnosti.....Bylo to tady už 100x,318ka pomalu 8 litrů 325ka pomalu 9 litrů/100...jo má větší pojístku....ale je to úplně jiné svezení(323,325,328....M3) poslední dvě chápu že pro větčinu je pojístka už opravdu vysoká ale stojí to za to...pokud najezdíš ročně hodně a v autě skoro bydlíš tak si kup to tdeso....při slušné jízdě 7 l nafty....ale jak tak sleduju ty rozdíly dnes tak se to za chvíli smaže...
Napsal: pon 09.02.2004 21:54
od Bobra2
Napsal: čtv 19.02.2004 07:34
od Anonymous
Nevíte o ně kom(dovozci)kdo k nám přiváží káry z Německa?Nějaký kontakt!Díky moc!!!
