Stránka 1 z 2
Napsal: stř 26.11.2003 15:00
od Pivson
Jak víme, v motoru se usazuje karbon.
Jak na něj, da se něják odstranit?
Nebo aspoň zmírnit jeho usazování?
dik
Napsal: stř 26.11.2003 15:46
od bpytlik
ho vytahni a prodej bubimu, aby si moh udelat karbonovou kapotu a narazniky

Napsal: stř 26.11.2003 15:52
od stealth
:lol2: :lol2:
Dobrej nápad, závodníci závodníkům !
:vytlem2:
Napsal: stř 26.11.2003 17:48
od Lukas H.
da, dela se to dekarbonizaci... Dela to hodne firem...
Napsal: stř 26.11.2003 17:54
od Hanz
??? kde kdy kdo? Shell?

)))
Napsal: stř 26.11.2003 18:01
od Fil
jezdit na plnej kotel, a? se zvedne odedna:angel2:
Napsal: stř 26.11.2003 18:56
od darmon
jak vime tak v manualu k autu pisou ze se mu ma cas od casu dat nadechnout jizdou pres 3000rpm kdyz prevazne trpi ve meste.
Ale jinak, dekarbonizace na benzinu ma smysl tak po pul milionu km na blbej benzin a volej.
Nicmene, jestli o to nekdo ma zajem, tak muj klimatizak to dela taky, dela to uz mnoho let a je to jeden z lidi co o dyzlech vi vsechno, hlavne to je chlapik v pohode takze dekarb udela klidne na benzinu ale bude se narovinu smat ze se mu cpou prachy zadarmo

Napsal: stř 26.11.2003 19:00
od Hanis
Výplachovej olej, trochu to pomůže ale žádnej zázrak
Napsal: stř 26.11.2003 19:02
od Francis
Napsal: čtv 27.11.2003 00:46
od Pivson
Jo jo taky plnim a pekne to tocím
Schvalne ale kouknete na motor M20 2.5
Po cca 220 tisicich kilometru karbonu jak nasráno
http://www.mtknet.com/motor/
Napsal: čtv 27.11.2003 01:18
od Jawak
Originál zaslal Pivson
Schvalne ale kouknete na motor M20 2.5
Po cca 220 tisicich kilometru karbonu jak nasráno
Asi s tim jezdil pan (paní) opatrní, co to v životě přes 3000rpm málokdy (nikdy?!) nevytočili
(>důchodci= :alien2: )
Já točím max 3k než se zahřeje, a pak co to jde :ucta: (rudýýý
)
= po karbónu ani stopa!
Napsal: čtv 27.11.2003 08:59
od Hanz
mno a co si od toho Pivsone slibujes? ze te to pak bude rvat do sedacek?

imho karbon muze delat neplechu v podtlakovych ventilech a pod zarizeni, v motoru ti max zmensi o 0,0% objem + mozna zmensi prurez sacich kanalu/ventilu vlivem turbulentniho proudeni na usazenych nanosech, ovsem u motoru s 220k najeto na nekvalitnim oleji bych videl problem spis ve vulich pist/valec a ojety profil vacek/ky...
Napsal: čtv 27.11.2003 10:00
od Pivson
Nic si od toho neslibuju, jen me to zajima jak to je.
Na jakým principu da dekarbonizace funguje?
:einstein:
Napsal: čtv 27.11.2003 10:13
od Pivson
Já taky

u stodvacítky, tak jsem to seškrábal šroubovákem a jezdí se dál
Napsal: čtv 27.11.2003 10:20
od Vena
Shell V-Power... :bigok:
Napsal: čtv 27.11.2003 10:20
od fornax
Originál zaslal Pivson
Já taky
u stodvacítky, tak jsem to seškrábal šroubovákem a jezdí se dál
JO:allright: 
Napsal: čtv 27.11.2003 11:25
od Lukas H.
Originál zaslal Pivson
Nic si od toho neslibuju, jen me to zajima jak to je.
Na jakým principu da dekarbonizace funguje?
:einstein:
misto benalu nebo nafty to nasava nejakou smes a pak to vsechno lita vejfalem ven... Prej z toho jdou hrozny sracky.... 
Napsal: čtv 27.11.2003 11:28
od Pivson
Originál zaslal Lukas H.
misto benalu nebo nafty to nasava nejakou smes a pak to vsechno lita vejfalem ven... Prej z toho jdou hrozny sracky....
Brrrrr to rači ne
Už vidím jak se někde něco ucpe aje problém
Napsal: čtv 27.11.2003 11:35
od Lukas H.
Ja to nikdy nevidel, ale co mi nejde do hlavy, jak ty sracky muzou projit pres kat...