Stránka 1 z 2
Napsal: pát 24.10.2003 09:33
od uncompromised
Docela casto se tady objevují otázky ohledne typu motoru. Chtel bych se zeptat který šestivál je nejlepší v pomeru - výkon : spotreba : cena : kvalita motoru(zivotnost) : celkové náklady.
V diskuzích sleduji ze údaje v sekci modely jsou nepresné a neúplné. Takze bych prosil spíše názory z vlastní zkušenosti. Dekuji
Napsal: pát 24.10.2003 09:45
od skautik
kazdy ti tu povi, ze nejlepsi je nejvetsi objem, take nejspis vetsina bude tvrdit, ze ty motory maji i podobnou spotrebu. Lepsi jsou motory s vanosem (variabilni casovani ventilu). Jinak zcela urcite jsou nejlepsi modely poslednich rocniku.
hmm jinak dle me je nejlepsi 328i > 325i s vanosem > 323i > 320i s vanosem
kapitola sama pro sebe je 325tds
M3 se nepocita

Napsal: pát 24.10.2003 10:24
od bpytlik
proc by se M3 nemela pocitat?? Myslim ze prave v tom pomeru co on napsal je M3 best volba

Napsal: pát 24.10.2003 10:45
od RuDoSh
bpytlik : ale to bys musel vyskrtnout policko celkove naklady

M3 je auto co musi byt ve 1000% stavu takze do ni nasypes asi dost

Napsal: pát 24.10.2003 10:51
od Lukáš
Originál zaslal bpytlik [B]proc by se M3 nemela pocitat?? Myslim ze prave v tom pomeru co on napsal je M3 best volba
proč?? protože většina dílů je o 100% dražších

než na "obyč" verze.
Napsal: pát 24.10.2003 13:25
od skautik
Originál zaslal bpytlik [B]proc by se M3 nemela pocitat?? Myslim ze prave v tom pomeru co on napsal je M3 best volba
prave proto, nema smysl o tom vubec mluvit....
nebo i proto, ze investice do ni budou kapanek vetsi, pokud by se melo neco vysrat
Napsal: pát 24.10.2003 14:06
od Shrek
Originál zaslal skautik [B]kazdy ti tu povi, ze nejlepsi je nejvetsi objem, take nejspis vetsina bude tvrdit, ze ty motory maji i podobnou spotrebu. Lepsi jsou motory s vanosem (variabilni casovani ventilu). Jinak zcela urcite jsou nejlepsi modely poslednich rocniku.
hmm jinak dle me je nejlepsi 328i > 325i s vanosem > 323i > 320i s vanosem
kapitola sama pro sebe je 325tds
M3 se nepocita
IMHO nejde ani tak o označení, jako o ty motoru:
takže "nej" do E36 jsou M52jky: 320i, 323i, 328i
pak M50 s VANOSem: 320i, 325i
a normál 24-ventily M50 bez VANOSu: 320i, 325i
Napsal: pát 24.10.2003 14:55
od skautik

ja vim, ze se mam jeste co ucit
Napsal: pát 24.10.2003 14:57
od LOPOLO
nakonec M52 se pouziva i v E46

Napsal: pát 24.10.2003 16:48
od Shrek
Originál zaslal LOPOLO [B]nakonec M52 se pouziva i v E46
Používal, teď už tam jsou M54.
Napsal: pát 24.10.2003 17:34
od Klakson
jakej je mezi nima rozdíl?
Napsal: pát 24.10.2003 18:58
od abdul
Originál zaslal RuDoSh [B]bpytlik : ale to bys musel vyskrtnout policko celkove naklady

M3 je auto co musi byt ve 1000% stavu takze do ni nasypes asi dost
no to si nesmis koupit prvni mrdku co uvidis co ma najeto vic po strese jak po ose:)
Napsal: pát 24.10.2003 18:59
od abdul
Originál zaslal Lukáš [B]proč?? protože většina dílů je o 100% dražších

než na "obyč" verze.
protoze se do toho pomeru pocita i ten vykon ze... taky ji nebudes po motoricke strance generalkovat co tyden.....
Napsal: pát 24.10.2003 22:18
od Francis
Originál zaslal Klakson
[B]jakej je mezi nima rozdíl?
M50 - puvodne bez VANOSu, ktery byl od 9/1992
M52 - VANOS, jen na saci vacce, bi-VANOS od 1998
M54 - bi-VANOS, na saci i vyfukove vacce
a pak v materialu bloku:
M50 ma litinovy blok
M52 a M54 ma blok z lehkych slitin
Napsal: pát 24.10.2003 23:55
od Speedy
Originál zaslal Francis
[B]M50 - puvodne bez VANOSu, ktery byl od 9/1992
M52 - VANOS, jen na saci vacce, bi-VANOS od 1998
M54 - bi-VANOS, na saci i vyfukove vacce
a pak v materialu bloku:
M50 ma litinovy blok
M52 a M54 ma blok z lehkych slitin
Lze upravit 323i M52 na stejný výkon jako 325i? V čem je rozdíl krom toho materiálu bloku?
Napsal: sob 25.10.2003 21:48
od Francis
Napsal: ned 26.10.2003 22:19
od uncompromised
Mel bych vzit 323 se 170konma a sehnat cip nebo nejake dalsi upravy, ktere by pridaly aspon 30koniku? Nebo se poohlidnout po 325(samozremne s vanosem)? Co je z hlediska zivotnosti motoru a nakladu lepsi?
Napsal: ned 26.10.2003 23:01
od LOPOLO
nic necipuj .. 170 kobyl je uplne v poradku a ma to prijemnou spotrebu. Kdyz chces hodne silny auto, tak si kup Mko.
Napsal: ned 26.10.2003 23:14
od uncompromised
Originál zaslal LOPOLO
[B]nic necipuj .. 170 kobyl je uplne v poradku a ma to prijemnou spotrebu. Kdyz chces hodne silny auto, tak si kup Mko.
to se ti to mluvi kdyz mas 193k:), nechci hodne silny auto, staci mi jen tak neco decentniho, ale asi mas pravdu 323i bude pro mne asi to prave orechove:D
Napsal: pon 27.10.2003 00:13
od Martinéz
za 193k budes ale asi muset chvili hledat hezkej kousek...