Stránka 1 z 3
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 22:36
				od LOPOLO
				To sem nevedel ze me pojede shade RS 

  Ve 180ti me zacal pomalu dojizdet ( jeli sme dva a von byl sam) a vypadalo to ze ma na vic 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 22:41
				od Lukas H.
				Chudak 318tka takhle ji honit... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 22:44
				od LOPOLO
				vole .. to bylo s kupeckem ...sem fakt netusil ze to tak jede
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 22:47
				od M3maniac
				Óóó,parchant tam měl čip,jinak to nevidím!!!
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 22:47
				od Lukas H.
				To Ti zacala brzdit i ta druha strana ne? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 22:49
				od Lukas H.
				Originál zaslal rene kurc 
Óóó,parchant tam měl čip,jinak to nevidím!!! 
Tam toho mel asi vic... 
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 22:52
				od LOPOLO
				mno seriovy koncovky to nemelo a cip sem taky tipoval ... ze bych taky cipnul, pri tomhle objemu by to uz melo mozna smysl 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 23:04
				od Ivo
				Na sprintech v Hrocháči měli časi javo V6 2.0 v E30 nejede to špatně ale musí to mít točky od spoda to nejde máloválec jeden

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 04.08.2003 23:25
				od M3maniac
				No ber to tak ,že to má v sérii 180PS ,s čipem asi 220PS.Ono u přeplňovaného motoru to je rapidní rozdíl,ale ty budeš rád za 10koníků navíc s tím čipem,ale taky jsem to nevydržel a nacpal to tam!!! Rozdíl malej,ale znatelnej!!!
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 00:11
				od LOPOLO
				mno na nejakejch strankach pisou ze M52 dostane +16kW jinde 20 PS / 14 KW ale veril bych spis tem 150kW coz nema smysl.
http://www.chiptuning.cz/ <- tady pisou neco o 172kW ale moc bych tou neveril.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:19
				od Martinéz
				jj, u 2.8 bych volil spis vacku, svody atd. chip je jen o penezich a sebevedomi u atmosferaka. ale stejne, asi mel nejak dobre vytoceno a zarazeno, jinak to neni mozny. dyt je to litr rozdil (+nejaky to turbo:))
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:26
				od M3power
				20 koni chipem nemas sanci.....
Ale staci dat sani z 2,5l M50 a mas je tam 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:28
				od LOPOLO
				turbo dela divy 

 ... a v tom vedru .. kdybych mel nejakej cooler 

 ...nebo jiny auto ... ne-e .. nic takovyho, rodinej vuz zustane rodinym vozem, nechci zavodni special .. jen spolehlivy pekny auto 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:29
				od LOPOLO
				Originál zaslal M3power 
20 koni chipem nemas sanci.....
Ale staci dat sani z 2,5l M50 a mas je tam 
  
r u sure? :einstein: 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:36
				od Martinéz
				a jakej cooler mas na mysli? u atmosfery o tom nemuze byt rec...mozna u M3...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:37
				od LOPOLO
				co by ne ... nejakej mrazak co ti fouka studenej vzduch do sani 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:37
				od M3power
				Ilustracni obrazek:
Vlevo 2,8
Vpravo 2,5
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:50
				od LOPOLO
				poznavam to .. pasuje to bez problemu? Pokud jo a funguje to tak to je dobrej tip bez radikalniho zasahu do motoru.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 01:58
				od HEERY
				AD vedro:Pokud jde o zvýšení výkonu na chvilku - třeba na sprint - tak lze s úspěchem použít takovou vaničku na filtr do které se sype suchej led a pak je na chvilku vzduch studenej dost...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 02:01
				od M3power
				Originál zaslal LOPOLO 
poznavam to .. pasuje to bez problemu? Pokud jo a funguje to tak to je dobrej tip bez radikalniho zasahu do motoru. 
Musi se jen upravit senzory, a ruzny drzacky.....