Stránka 1 z 2

Napsal: úte 08.07.2003 15:50
od skautik
jekej je rozdil mezi M40 a M43, sice jsem tu v diskuzi uz neco nasel, ale ze jedinej rozdil je retezxremen se mi nezda? neni tam tech rozdilu vic? (spotreba 1l/100km rozdil urcite neni v tomhle)

chci si ted taky neco poridit. A ne ze zase budete presvedcovat o vyhodach 6hrnku, pokud 6hrnek tak max 320(pro me) ale lepsi 318is

takze diks

Napsal: úte 08.07.2003 15:52
od d.aemon
Originál zaslal skautik
[B]A ne ze zase budete presvedcovat o vyhodach 6hrnku...

:hmhm: tak nic... :D

Napsal: úte 08.07.2003 16:06
od darmon
takze znova:
M43 ma retez
M43 ma vetsi tocak a navic v mensich otackach
M43 vazi o dve kila vic
M43 nahradila koncem roku 93 model M40.

Nic vic, nic min,

a proc se ty jelito ptas kdyz pises ale lepsi 318is ,
ktera ma ovsem ctyrventilovou M42 ? :D

Napsal: úte 08.07.2003 16:10
od M3maniac
No nechci ti nic říkat,ale když si připustil max 320 tak už toho moc neušetříš.Pojístka stejná jak 325 ka ,spotřeba taky stejná někdy i menší u 325ky ,podle jízdy.A hlavně obsah je obsah.A samo že 42 koníku navíc.Ber to tak,že čím větší obsah,tím máš větší pravděpodobnost,že motor bude ok.Čím menší tím víc mu každý šlapal na krk.Musíš prostě vědět k čemu to auto chceš.V 316 si moc nezázavodíš a stejně se dostat pod 10l je problém.

Napsal: úte 08.07.2003 16:16
od d.aemon
Tohle nevysvětlíš, to je jak házet hrách na stěnu... :dunno:

Napsal: úte 08.07.2003 16:30
od skautik
Originál zaslal darmon
[B]takze znova:
M43 ma retez
M43 ma vetsi tocak a navic v mensich otackach
M43 vazi o dve kila vic
M43 nahradila koncem roku 93 model M40.

Nic vic, nic min,

a proc se ty jelito ptas kdyz pises ale lepsi 318is ,
ktera ma ovsem ctyrventilovou M42 ? :D



no protoze jsem jelito a zatim sonduju co se da, kde se da:walk: a tohle jsem nenarazil:shit:

:D ale diky za info :shit:

Napsal: úte 08.07.2003 16:33
od skautik
Originál zaslal rene kurc
[B]No nechci ti nic říkat,ale když si připustil max 320 tak už toho moc neušetříš.Pojístka stejná jak 325 ka ,spotřeba taky stejná někdy i menší u 325ky ,podle jízdy.A hlavně obsah je obsah.A samo že 42 koníku navíc.Ber to tak,že čím větší obsah,tím máš větší pravděpodobnost,že motor bude ok.Čím menší tím víc mu každý šlapal na krk.Musíš prostě vědět k čemu to auto chceš.V 316 si moc nezázavodíš a stejně se dostat pod 10l je problém.



bleeeeeee:D jsem zas neco napsal

no jooo, na zavodeni si poridim M3
:fuckoff:

jo je docela zajimavy ze se vzdycky ozyvaj lidi co maj 2.5 a vejs
:D od ostatnich nic moc, spis nic........ teda az na vyjimku VOCAS :bigok:

Napsal: úte 08.07.2003 16:35
od skautik
Originál zaslal d.aemon
[B]Tohle nevysvětlíš, to je jak házet hrách na stěnu... :dunno:


proc ty jezdis v 1.4 ? kvuli spotrebe? litr zere urcite miiin :ucta: :P

Napsal: úte 08.07.2003 16:45
od skautik
jo a kcemu to auto chci? nevim proste mam rad bmw uz jako malej kluk jsem je sbiral jako matchboxy (anglicaky) a z rodinejch popojizdedel jsem unavenej, nejak se me prestal libit kulatej interier megana a mame radit s nakupni kabelou to taky neni ono.......

zase budu jezdit 95 % po meste bohuzel 325 nevyuziju tak jak by si zaslouzila (chudacek) a jiny auto proste nechci viz. druha veta,tak me prosim nebijte.....

jo a za treti chci se kouknout na nejakej peknej sraz bmw

no a na konec od te doby co jsem prestal chodit do skautu v zadnym klubu nebyl......

TAK PROTO :angel2: :bigok:

Napsal: úte 08.07.2003 16:45
od Lukáš
poradim ti to co uz sem nekomu radil, povoz se ve 4v a v 6v a pak provokuj :D :fuckoff:

P.S. to auto řiď envez se jen jako spolujezdec

Napsal: úte 08.07.2003 16:50
od skautik
Originál zaslal Lukáš
[B]poradim ti to co uz sem nekomu radil, povoz se ve 4v a v 6v a pak provokuj :D :fuckoff:

P.S. to auto řiď envez se jen jako spolujezdec


dyt ja nerikam 6hrnku ne, jen rikam 320 a dost (na nejakou dobu nez mi kseft vydela na 330d nebo totalne zkrachuju)

jo co mi jinak ty povis k 320 staci ti to?

Napsal: úte 08.07.2003 16:53
od skautik
2 Lukas myslim tim obsah a vykon

Napsal: úte 08.07.2003 16:54
od darmon
Originál zaslal skautik
[B]

zase budu jezdit 95 % po meste

si kup jako ja sedmicku, do mesta idealni pohodlny auto :) proc bejt zaseklej na nejaky trojce :)

Napsal: úte 08.07.2003 17:05
od skautik
Originál zaslal darmon
[B]si kup jako ja sedmicku, do mesta idealni pohodlny auto :) proc bejt zaseklej na nejaky trojce :)


to je fuckt nova 7 se me libi, mno nic to mi pripomelo, ze mam rozdelanou praci a myslim, ze se ty prachy siknou. BTW ze me hned ta sedmicka nenapadlaObrázek

Napsal: úte 08.07.2003 17:46
od darmon
vsechny sedmicky jsou hezky :)

Napsal: úte 08.07.2003 17:59
od Lukáš
Originál zaslal skautik
[B]2 Lukas myslim tim obsah a vykon


sic mam jen e30-ku ale řeknu postřehy:

výkon stačí, spotřeba se dá skousnout.

Pokud bych si moh vybírat a dlouho hledat pěknou e30-ku 2.5 tak do ni du rozhodně.

co se týče spotřeby tak je to stejny, žere to stejně a 2.5 má lepší zrychlení a povinný ručení je stejně drahý
=> pokud bych si mel vybrat mezi 318i(is-nejel sem v nem) nebo 320i - zvolil bych 320i, ale pokud bych mel volit 320 nebo 325 ve stejnym stavu jednoznačně bych bral 325

Napsal: úte 08.07.2003 19:11
od LOPOLO
M43 zere vyrazne min

Napsal: pon 14.07.2003 13:20
od d.aemon
Originál zaslal skautik
[B]proc ty jezdis v 1.4 ? kvuli spotrebe? litr zere urcite miiin :ucta: :P

Protože mi bohatě stačí, abych ostatním cestou na Masarykův okruh ujel :fuckoff: Že, Hanzi? :mhihi:

Napsal: pon 14.07.2003 13:25
od Hanz
Jako jo, ibiza prekvapila, myslim ze i Bedu... zas na druhou stranu nikdo krom tebe nejel zrovna na krew :-) teda, pokud nenarazis na muj antihrab :-)))

Napsal: pon 14.07.2003 13:33
od d.aemon
Originál zaslal Hanz
[B]Jako jo, ibiza prekvapila, myslim ze i Bedu... zas na druhou stranu nikdo krom tebe nejel zrovna na krew :-)

:( A já myslel že jo :cry: