Stránka 1 z 1
Napsal: pon 05.05.2003 10:35
od RostaO
...tak dotaz na vsechny ropaky : Jezdite nekdo na Seta diesel od OMV...uvazuju, ze bych to zacal lit do sveho 524 td, ale bojim se, aby mi to neco nezkurvilo. Normalni bionaftu bych tam nenalil, ale ta seta je pry mix nafty a bio v nejakym docela zajimavym pomeru...tak co vy na to?
:bezzub:
Napsal: pon 05.05.2003 13:43
od Maverick
Kdysi jsem měl taky 524td předtím 190D jezdil jsem i na čistou bio a v poho.:bigok: akorát po několika km (cca 1000km) je nutno pak vyměnit filtry a gumové přepadové hadičky. Pak už byl pokoj. akorát ta bionafta nemá ráda když stojí a nejezdí se může zalepit čerpadlo. To u mě nehrozí protože auto odtavuju max na 1den:gobeer: :gobeer: :mhehe: :mhehe:
Napsal: pon 05.05.2003 13:54
od d.aemon
Já jezdil s 325td skoro 2 roky na setu a v poho, neměl jsem jedinej problém. Ale fakt je, že když plánuješ delší odstávku auta, tak je lepší vyjet nádrž a nalít tam obyč naftu, jinak můžou být problémy - než jsem prodal kárku Daušimu, docela dlouho postávala v 15-20ti stupňových mrazech (víc než měsíc) a jemu se při cestě domů ucpal palivový filtr.
SETA je bionafta druhé generace, tj. 30% řepkový olej a 70% ropné deriváty. Bionafta první generace byla 100% řepkový olej, který leptal gumové součásti se kterými přišel do styku a byly potíže s jeho skladováním - přílišná citlivost na vzdušnou vlhkost. Dneska je SETA naprosto v pohodě, spousta výrobců ji výslovně povoluje tankovat do nových aut, ale chce to turbo, bez turba je příliš znát pokles výkonu. Kamoš jezdí s Berlingem 1.9d a je to prej se setou strašně líný.
Takže tak asi. :gobeer:
Napsal: pon 05.05.2003 15:17
od RostaO
...diky...no ja to teda zkusim, snad se to vsechno neucpe jak strasi Maverick...
d.aemon...kdy bude nejaky bawo ???
...neskocime na prigl na zahradku na par skopiku :gobeer: ???
Napsal: pon 05.05.2003 19:07
od Béďa
Originál zaslal RostaO
...neskocime na prigl na zahradku na par skopiku :gobeer: ???
No kua to je slovo do pranice..
Sakra proc si neudelame taky jednou mesicne Brnensky regional?? 
Napsal: pon 05.05.2003 20:45
od Georgis
Mno nevím, ale asi bych to do toho svého nezkoušel. Slyšel jsem, že se musí kompletně vyčistit palivový systém, včetně nádrže. Prostě se nesmí smíchat zbytky nafty s bionaftou. Pak vyměnit palivák a může se to tam nalít. Ale stejně bych to nezkoušel. Na nových motorech to jezdí bez problému, ale na těch starších........... :dunno:
Napsal: pon 05.05.2003 22:05
od bpytlik
A proc by se to nemohlo smichat,kdyz bionafta je normalne mix repky s obyc naftou???Zkus nekdy vic premyslet a ne jenom slyset:):)A prave ze do novyho motoru,kde sou o hodne vetsi tlaky bych to nenalil ani kdyby byla zadaco....
Napsal: pon 05.05.2003 23:08
od fornax
Souhlas, asi není moc co riskovat, hlavně jezdit a neodstavit auto na měsíc, a filtr je taky třeba občas vyměnit:D

:bigok:

Napsal: pon 05.05.2003 23:29
od Martinéz
jojo, neni to problem, ale musis pocitat s citelnym ubytkem vykonu a moznejma problemama s filtrem. a taky se snaz jezdit pak na bio (ci setu) pravidelne..
Napsal: úte 06.05.2003 08:51
od RostaO
...kluci, vy ste se teda rozjeli
...no palivovy filtr mam nedavno meneny, takze tam problem asi nebude, jen bych ho nerad ucpal, protoze ta uspora na seta - d. by musela byt sakra velka, aby se mi vyplatilo koupit novy palivovy filtr za 700,- CZK
...a ten brnensky regionalek neni spatny napad co??? Udelame, vymyslime??? ...kdyz je tak pekne....hodim to do treba mezi srazy, at tady nedelame Krizovi bordel, takze reakce na regional tam....please
Napsal: úte 06.05.2003 08:56
od RostaO
...tak jsem to vsunul do E36 srazy ...takze dejte vedet ...
